MuscleMeat

Testo genoeg voor eerste kuur?

Bullshit,

Als je op 75kg niet meer hard kunt gainen train/eet je niet hard genoeg.

hij staat dan ook een pak droger dan de meeste op dit forum ;)

Maargoed, tuurlijk kan hij nog zat gainen, 10 kg later kun je ook nog gainen, 5 jaar daarna ook. Dus what's the point met wachten als hij dat graag zou willen nu al? Zelf zou ik het ook nog niet doen, mja, das mijn keus.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

daarbovenop nog 10-15 kg zou nice zijn ;) allemaal al natural uiteraard tot nog toe, want brute brute massa is er nog niet buiten chest en rug een beetje

3 jaar geleden:

huge arms and quads :roflol:

doel om aan m'n kuur te beginnen:

met deze foto zelfs in Men's Health gestaan in december ;)

daarbovenop nog 10-15 kg zou nice zijn ;) allemaal al natural uiteraard tot nog toe, want brute brute massa is er nog niet buiten chest en rug een beetje

Ziet er nu al prima uit hoor ;) , een goed chickie's-checking figuur

nette vooruitgang. je armen en schouders kunnen wel wat massa gebruiken wat meten uw armen?

nette vooruitgang. je armen en schouders kunnen wel wat massa gebruiken

thx bro

vandaar de kuur... pakte ze één keer per week zwaar aan met heavy compounds plus een aparte armendag, en dan nog gaf het weinig extra effect... echt een k*tplateau en het ziet er niet uit zo uit verhouding :roflol: huge schouders horen daarbij vind ik ;)

Je weet dat je na deze kuur een kleine terugval krijgt, en daardoor demotivated word? En daarna word het alleen maar veel veel harder om naturel kwaliteitsmassa te pakken. Lees, bijna onmogelijk.

ohw broeder:roflol:

Maar dude serieus. Kom op man. Valt nog zoveel winst te behalen zonder kuren. Maar dan zul je wel aan de bak moeten he. jammer te horen dat je voor "the easy way out" kiest.

anyway. jouw keuze, zal me er niet meer mee bemoeien,.

ben natural van 23 cm biceps naar 36 cm armen gegaan... doel is 40-42 cm, vind ik de perfecte grootte voor een beachboy zoals mezelf :)

Je weet dat je na deze kuur een kleine terugval krijgt, en daardoor demotivated word? En daarna word het alleen maar veel veel harder om naturel kwaliteitsmassa te pakken. Lees, bijna onmogelijk.

kan me echt niet schelen als ik niet megabuf ben tijdens de herfst en winter hoor ;) zolang ik tijdens de zomer maar goed buf ben :) maand of 2-3 pieken en dus jaarlijks een kuurtje zie ik niet tegenop hoor

Oke, dan succes :)

En dan zou ik idd iets als

w1-10 500mg test
w1-9 200mg deca
w13-16 20mg nolvadex

nemen, en wel een log maken :D

40cm lijkt mij haalbaar, maar eens je dat hebt zal het wel klein ogen :D en dan ga je zeggen bwa 45cm zal wel wat beter ogen:cool:

neenee echt niet, groter dan dat vinden chicks niet meer mooi
en ik persoonlijk vind 40 cm meer dan genoeg, mits er huge schouders bijzijn ;)

totaal iets van een 200 euro... zeker betaalbaar :thumbs::cool:

prima... toch? :D

jah eerste kuurtje is vrij goedkoop maar na een tijdje voldoet die 200 euro niet he.
als je er de voeding en suplementen bijrekend komt het bedrag wel wat hoger uit, vergeet niet dat je daar het meeste geld voor nodig hebt.

Hoor dit nogal ... maar wat ik ook hoor is dat zolang je niet op je natuurlijke
grens zit, je nadien nog net zo goed natural kunt gainen. De meesten kuren
tot over hun natuurlijk grens en daarna kan men idd onmogelijk nog natural
gainen. Maar ik denk dat bij één kuurtje je nooit over je natuurlijke grens
kan gaan.

jah eerste kuurtje is vrij goedkoop maar na een tijdje voldoet die 200 euro niet he.
als je er de voeding en supplementen bijrekend komt het bedrag wel wat hoger uit, vergeet niet dat je daar het meeste geld voor nodig hebt.

heb al 10tallen kilo's whey eiwit, honderden capsules kre-alkalyn, jungle warfare en Bad Ass Mass ;)
voeding ga ik ook terug optimaliseren

als het een jaarlijks kuurtje blijft (wat ook zo zal zijn) dan zal het jaarlijks maar 200 euro zijn
nog geen 17 euro per maand gemiddeld :D

Hoor dit nogal ... maar wat ik ook hoor is dat zolang je niet op je natuurlijke
grens zit, je nadien nog net zo goed natural kunt gainen. De meesten kuren
tot over hun natuurlijk grens en daarna kan men idd onmogelijk nog natural
gainen. Maar ik denk dat bij één kuurtje je nooit over je natuurlijke grens
kan gaan.

eens

Terug
Naar boven