XXL Nutrition

Testo genoeg voor eerste kuur?

ik zit aan 5000kcal clean dus denk dat ik er meer overzit dan 500kcal :D

Jouw stats zijn ook wel een pak hoger dan die van de TS! ;)
@TS: wat zijn je stats nu? Lengte, bf, bw? Je was vorig jaar een periode behoorlijk ingestort kwa massa begreep ik?

als je echt wil pieken moet je absoluut deca hebben. Dacht dat je op een fysiek zoals bovenstaand doelde, en vind daar bold beter bij passen. ik pakte met 250 test 200deca + wat dianabol dikke 10kg.

• Topic Starter Topic Starter
Dacht ik ook al ... dus ja, waarom meer gebruiken als je het met minder ook kan.
Stack kan nog altijd in de 2de kuur lijkt me :p (en die zal er ook wel komen :p)

als ik echt zeg dat ik iets één keer doe, dan doe ik het één keer hoor ;) heb daar wel genoeg zelfdiscipline voor... maar als het top blijkt uit te draaien kan ik het elk jaar doen tegen dat de zomer eraankomt

dus stacken liefst al van de eerste keer

Jouw stats zijn ook wel een pak hoger dan die van de TS! ;)
@TS: wat zijn je stats nu? Lengte, bf, bw? Je was vorig jaar een periode behoorlijk ingestort kwa massa begreep ik?

1m77 @ 75 kg @ 7% BF tegen dat ik die kuur doe
kom van 50 kg, dus al 50% bodyweight erbij natural

:D

en je kunt ook nog gewoon elk weekend lekker gaan lopen snuiven!

ohw broeder:roflol:

Maar dude serieus. Kom op man. Valt nog zoveel winst te behalen zonder kuren. Maar dan zul je wel aan de bak moeten he. jammer te horen dat je voor "the easy way out" kiest.

anyway. jouw keuze, zal me er niet meer mee bemoeien,.

ik zou het bij dit kuurtje houden aangezien je stats
w1-10 500mg test
w1-9 200mg deca
w13-16 20mg nolvadex
en 90kg aan 7 a 8% gaat er anders uitzien dan 75kg aan 7% geloof mij dus waarom moe je zo superdroog staan eigenlijk? gaat je moeilijk lukken tijdens een massakuur...

ik zou het bij dit kuurtje houden aangezien je stats
w1-10 500mg test
w1-9 200mg deca
w13-16 20mg nolvadex
en 90kg aan 7 a 8% gaat er anders uitzien dan 75kg aan 7% geloof mij dus waarom moe je zo superdroog staan eigenlijk? gaat je moeilijk lukken tijdens een massakuur...

volledig mee eens.

ohw broeder:roflol:

Maar dude serieus. Kom op man. Valt nog zoveel winst te behalen zonder kuren. Maar dan zul je wel aan de bak moeten he. jammer te horen dat je voor "the easy way out" kiest.

anyway. jouw keuze, zal me er niet meer mee bemoeien,.

:o niet mee eens

zie het massa krijgen als een houten bootje, zijn peddels zijn wat versleten, en hij gaat niet meer zo hard. Hij gaat nu investeren in nieuwe peddels, zodat ie weer wat sneller vooruit gaat.

zie het massa krijgen als een houten bootje, zijn peddels zijn wat versleten, en hij gaat niet meer zo hard. Hij gaat nu investeren in nieuwe peddels, zodat ie weer wat sneller vooruit gaat.

right on it... 2 jaar zwaar trainen en afzien voltooien in slechts 3 maand ;)

Bullshit,

Als je op 75kg niet meer hard kunt gainen train/eet je niet hard genoeg.

nieuwe peddels ??? leg even uit ..snappet niet :o

Terug
Naar boven