AndroidHealthClinic

Testo Sting Log

dikke nep weer lekker is dat

• Topic Starter Topic Starter
Naja er is nog een week of 4 a 5 te gaan dus ik zal niet te snel oordelen. Ben nu 2 en halve week bezig....

2 en halve week moet je toch wel wat zien neem ik aan anders lijkt het weggeooit geld man >>of heb je dat gevoel niet

Nee nog niet. Als ik na 2 doosjes niets heb gemerkt dan wel.....maarja dan nog steeds beter 75 euro aan supps dan avondje pilsen.

wat kost die testo -sting als ik vragen mag

8 weken 75 euri. 1 doosjes is 4 caps per dag voor 4 weken. Ik neem er 5 a 6 per dag.

Die 75 euri geldt alleen als je account hebt op bodyenfitshop.

damn niet normaal en je neemt er ook nog 5a6 per dag en dn voel je nog niks geen mij portie dan maar aan bassie ik weet genoeg

ik kreeg net van een vriend te hooren dat die testo sting wel zeker werkt hi had it gebruik kreeg er wel strias van bij de shouders van hard trainen hij dat die er super mee was gegroeid. Hij had een blesure ne stopte 5 maanden volgende week begint hij weer met testo sting en raade het mij zeker aan en ik vertrouw die jongen ken hem goed en ik ben van plan nu ook t te gaan bestellen.

Ik heb zopas een doosje besteld op www.powershopke.be en die testo sting nu aan het proberen in combinatie met tribosten...ben es benieuws wat dit gaat geven...ik houd jullie op de hoogte...ben nu men 4e dag aant slikken (voorlopig nog niet veel effect, buiten beetje verhoogd libido en vele geconcentreerder).

Ik heb me zopas op www.powershopke.be een doosje tribosten en testo sting aangeschaft...ik ga eens kijkens wat die combinatie geeft...ben nu men 4e dag bezig...buiten klein verhoogd libido en betere concentratie nog niet veel gemerkt...maar we geven het nog wat tijd :) Ik houd jullie ook op de hoogte.

oeps sorry jongens...ik kreeg de eerste keer een foutmelding nu staat ie er dus dubbel...mijn oprechte excuses...

Welkom, ben jij de uitbater van het powershopke ?
Wat zijn de verzendkosten daar?

nope ben niet de uitbater...is wel een persoon die ik online ergens ben tegengekomen...verzending is 5 euries voor belgie...en 15 voor nederland...vanaf 75 euries is verzending gratis...

Update 18/7

Tot op heden geen ene moer. Zelfs het verhoogde libido dat ik eerst vermeldde kan ik wegschrijven aan korte rokjes en warm weer.

Ben vandaag de dag gestopt met cutten. Het ultra ripped waarmee ik mijn nickname eer aan zou doen heb ik niet gehaald. Ik ben wezen cutten vanaf de eerst week van maart. Dit weeknd dance valley en de nodige junkfood heb ik de hoop opgegeven. 10 kg lichter en rond een vetpercentage van ongeveer 10% bij 77 kg vind ik het mooi geweest. Het is weer tijd om het aantal kcal omhoog te schroeven en eindelijk weer eens fatsoenlijke gewichten te gaan verplaatsen.

Het is nu de ergens in de 3e week testo sting maar tot op heden niets gemerkt. Laatste strip in het 1e doosjes, dus nog ruim 1 doosje a 120 caps te gaan. Laten we hopen dat het nog iets gaat doen......

2Ripped4U zei:
Update 18/7

Tot op heden geen ene moer. Zelfs het verhoogde libido dat ik eerst vermeldde kan ik wegschrijven aan korte rokjes en warm weer.

Ben vandaag de dag gestopt met cutten. Het ultra ripped waarmee ik mijn nickname eer aan zou doen heb ik niet gehaald. Ik ben wezen cutten vanaf de eerst week van maart. Dit weeknd dance valley en de nodige junkfood heb ik de hoop opgegeven. 10 kg lichter en rond een vetpercentage van ongeveer 10% bij 77 kg vind ik het mooi geweest. Het is weer tijd om het aantal kcal omhoog te schroeven en eindelijk weer eens fatsoenlijke gewichten te gaan verplaatsen.

Het is nu de ergens in de 3e week testo sting maar tot op heden niets gemerkt. Laatste strip in het 1e doosjes, dus nog ruim 1 doosje a 120 caps te gaan. Laten we hopen dat het nog iets gaat doen......

Verkopen die hap en whey voor dat geld kopen!

2Ripped4U zei:
Update 18/7

lijkt me niet slim om testo sting in de cut te gebruiken denk ik.

ik had t gister besteld komt morge binnen ik zal mn ervaringen nog posten.

testo sting

Bosna Animal zei:
lijkt me niet slim om testo sting in de cut te gebruiken denk ik.

Ik denk dat je gelijk hebt. Als ik testo sting zou gebruiken (ik denk er over na) dan zou ik sowieso mijn kcal omhoog gooien, het is immers een product om snel te groeien, en om te groeien heb je toch echt energie nodig! Misschien werkt het niet omdat je te weinig eet?

Als je echt een goede log wilt maken mag je zoizo eigenlijk niks veranderen aan je kcals/eiwitten/koolhydraten innamen incl andere sups. Anders blijft het moeilijk om te 8erhalen waar de gewenste effecten (mits die er zijn) door ontstaan zijn.

sport wonder zei:
Als je echt een goede log wilt maken mag je zoizo eigenlijk niks veranderen aan je kcals/eiwitten/koolhydraten innamen incl andere sups. Anders blijft het moeilijk om te 8erhalen waar de gewenste effecten (mits die er zijn) door ontstaan zijn.

ok "sport wonder" je naam klinkt als een tellsell product waarmee je ****ing huge wordt.

als je testo sting inneemt moet je t met water doen of kan dat ook gewoon zo

Terug
Naar boven