Bosna Animal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rawplayer zei:ok "sport wonder" je naam klinkt als een tellsell product waarmee je ****ing huge wordt.
RobertHosper zei:en staat het er nu voor met testo sting?
Arms gebruikte het ook volgens die advertentie, dan MOET het wel werken![]()

Rawplayer zei:Misschien heeft hij per ongeluk andere testo gepakt![]()
de een zijn capsules en de andere injects
...hij weet het verschil heus wel
MasterR zei:Ik denk dat je gelijk hebt. Als ik testo sting zou gebruiken (ik denk er over na) dan zou ik sowieso mijn kcal omhoog gooien, het is immers een product om snel te groeien, en om te groeien heb je toch echt energie nodig! Misschien werkt het niet omdat je te weinig eet?
werkt gewoon niet ..Bosna Animal zei:
Bosna Animal zei:dat zeg jij ik heb van mensen gehoord en gezien waar t zeker wel werkt

Jongen, wat werkte er dan, wat waren je ervaringen dan?*Zippie* zei:Bij mij werkte het ook ik had er echt wel profeit van..
2Ripped4U zei:Mwah bij 2400 kcal zou je toch wle iets moeten merken
Rebel_x zei:iemand van 19 jaar moet zoiets helemaal niet nemen, je testosteron
springt tegen het plafond op die leeftijd.
Juriaan zei:Weet je hoe dat komt omdat ze er zulke positieve dingen over lezen en er zo hard in geloven dat ze zich fitter en sterker voelen.
ze geloven dat ze zich fitter en sterker voelen? ze zijn ook zo ik heb die jongen gezien hij was echt hard gegroeid hij kreeg scheuren bij zn schouders alles. Hij zei dat als hij die innam dat zich echt goed en energiek voelde en keihard moest gaan trainen.
Bosna Animal zei:ze geloven dat ze zich fitter en sterker voelen? ze zijn ook zo ik heb die jongen gezien hij was echt hard gegroeid hij kreeg scheuren bij zn schouders alles. Hij zei dat als hij die innam dat zich echt goed en energiek voelde en keihard moest gaan trainen.

Bosna Animal zei:Juriaan zei:Weet je hoe dat komt omdat ze er zulke positieve dingen over lezen en er zo hard in geloven dat ze zich fitter en sterker voelen.
ze geloven dat ze zich fitter en sterker voelen? ze zijn ook zo ik heb die jongen gezien hij was echt hard gegroeid hij kreeg scheuren bij zn schouders alles. Hij zei dat als hij die innam dat zich echt goed en energiek voelde en keihard moest gaan trainen.
Right...