Fitness Seller

Testo Sting Log

best water hoor! caps zijn wat te groot om zo binnen te zwelgen...

Rawplayer zei:
ok "sport wonder" je naam klinkt als een tellsell product waarmee je ****ing huge wordt.

Whatever :S

Anywhy als je soms denkt dat ik daarbij deze log afkraak zie je het fout, ben zrk blij dat er mensen zijn die hun ervaring met nieuwe producten voor ons willen testen, en ik zou daarbij zelf ook niet alles in de war gooien om een goede log neer te zetten, maar dat neemt nog niet weg dat je op die manier zoals ik daar beschreef je de meest eerlijke log krijgt.

en staat het er nu voor met testo sting?:D

Arms gebruikte het ook volgens die advertentie, dan MOET het wel werken:D:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
MasterR zei:
Ik denk dat je gelijk hebt. Als ik testo sting zou gebruiken (ik denk er over na) dan zou ik sowieso mijn kcal omhoog gooien, het is immers een product om snel te groeien, en om te groeien heb je toch echt energie nodig! Misschien werkt het niet omdat je te weinig eet?

Mwah bij 2400 kcal zou je toch wle iets moeten merken na 3 weken 5 a 6 caps per dag.

Ik ben sinds maandag gestopt met cutten. langzaam aan verhoog ik mijn kcal inname tot onderhoudsniveau pas na de zomer ga ik erboven zitten. Maar echt bulken zal ik niet meer doen, hooguit 10% boven onderhoudsniveau met een paar flinke refeed dagen dan :D

Maandag voor het eerst weer eens een beetje zwaar getraind met 5 a 6 reps. Met conditie is zeker verbeterd door al het cardio en me kracht is ongeveer gelijk gebleven. Alleen incline dumbbell press was weer ff wennen.

Maar tot op heden geen testo sting results. Misschien aardig om te vermelden en om alle tot dusver positievelingen wakker te schudden. Een trainingsmaat gebruikt het net zo lang en eet gewoon normaal. Hij heeft ook nog geen veranderingen opgemerkt!

mischien reageren julie er niet goed op

dat zeg jij ik heb van mensen gehoord en gezien waar t zeker wel werkt

Bij mij werkte het ook ik had er echt wel profeit van..

Bosna Animal zei:
dat zeg jij ik heb van mensen gehoord en gezien waar t zeker wel werkt

Weet je hoe dat komt omdat ze er zulke positieve dingen over lezen en er zo hard in geloven dat ze zich fitter en sterker voelen. Allemaal mentaal lijkt me, dat ik zelf voor het eerst in me leven amino's nam (6 tabletten per dag) bankte ik 10 kg meer. En ik maar denken dat het door die amino's kwam :D

*Zippie* zei:
Bij mij werkte het ook ik had er echt wel profeit van..
Jongen, wat werkte er dan, wat waren je ervaringen dan?
iemand van 19 jaar moet zoiets helemaal niet nemen, je testosteron
springt tegen het plafond op die leeftijd.

2Ripped4U zei:
Mwah bij 2400 kcal zou je toch wle iets moeten merken

ik ben het met je eens dat je wel wat zou moeten merken, maar als je wilt groeien is 2400 kcal VEEL TE WEINIG...
ga op (minstens) 2x je eigen gewicht aan gram eiwit eten per dag en 3500 kcal (boterhammen, pastas enz..) dat lijkt mij een betere (en goedkopere) investering dan het toch wel prijzige testo sting

Rebel_x zei:
iemand van 19 jaar moet zoiets helemaal niet nemen, je testosteron
springt tegen het plafond op die leeftijd.

ik snap wat je bedoeld maar testo sting is ook geen booster, maar maakt het testoteron vrij... dus misschien juist wel nuttig.

als ik ongelijk heb hoor ik het graag!

Juriaan zei:
Weet je hoe dat komt omdat ze er zulke positieve dingen over lezen en er zo hard in geloven dat ze zich fitter en sterker voelen.

ze geloven dat ze zich fitter en sterker voelen? ze zijn ook zo ik heb die jongen gezien hij was echt hard gegroeid hij kreeg scheuren bij zn schouders alles. Hij zei dat als hij die innam dat zich echt goed en energiek voelde en keihard moest gaan trainen.

Bosna Animal zei:
ze geloven dat ze zich fitter en sterker voelen? ze zijn ook zo ik heb die jongen gezien hij was echt hard gegroeid hij kreeg scheuren bij zn schouders alles. Hij zei dat als hij die innam dat zich echt goed en energiek voelde en keihard moest gaan trainen.

En ondertussen zit íe stiekum aan een kuur. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bosna Animal zei:
Juriaan zei:
Weet je hoe dat komt omdat ze er zulke positieve dingen over lezen en er zo hard in geloven dat ze zich fitter en sterker voelen.

Right...

Terug
Naar boven