MuscleMeat

Testo Sting Log

Ik ben nu men 8e of 9e dag geloof ik...moet zeggen dat het libido toch sterk gestegen is...heb weinig nodig momenteel :p, en ik ben er zeker van dat dit niet te wijten is aan korte rokjes alleen, ben nog geen gewicht bijgekomen (integendeel zelfs...maar dat is met dat zweten denk ik)...voel me wel iets krachtiger...kon gisteren in de gym toch wel met biceps een 2-tal kilootjes per arm meer dan voorheen...vraag is werkt nu de testo sting of de tribosten hè :p...bwa zover zo goed...hoop dattet alleen niet hier bij blijft.

je bent pas begonnen over 3 weken als t op is moet je je ervaringen posten

Het placebo effect betstaat zkr bij (Vooral beginneners) BBers etc, maar je kan het ook overdrijven :P

2Ripped4U zei:
8 weken 75 euri. 1 doosjes is 4 caps per dag voor 4 weken. Ik neem er 5 a 6 per dag.

Die 75 euri geldt alleen als je account hebt op bodyenfitshop.

Ik heb gekeken op de bodyenfitshop, maar de kosten zijn gewoon € 113,81 voor 2 pakjes.

en dan 0, appenootje resultaat das toch erg van dat geld kan ik 10 kilo tournedo kopen

"Maar Testo-Sting™ het vrijmaken van Testosteron en dus het creëren van een voor maximale Anabolische omgeving in het lichaam is niet het enige wat Testo-Sting™ voor je kan doen."

'anabolische' :roflol:

Hoezo 'meatheads'? :D

net besteld bij www.completebody.nl scheelde dat het geen verzendkosten waren. Ik hoop dat het effect gaat geven.

Net klaar met no-xplode en nu eens aan de testo

gr rik

Heb net een pak testosting aangeschaft en ga dus ook de komende 8 weken kijken hoe het gaat.
Nou stat er 4xdaags innemen bij de maaltijd.
Ik ben dus van plan, s'morgens, s'middags, s'avonds en voor het slapen gaan.
Hoe doen jullie dat?

• Topic Starter Topic Starter
Willempie1975 zei:
Ik heb gekeken op de bodyenfitshop, maar de kosten zijn gewoon € 113,81 voor 2 pakjes.

Was een speciale actie. Je kreeg per email de mogelijkheid om 2 pakjes voor 75 euri te bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem er tegenwoordig 5 a 6 net hoe het uitkomt. Gewoon elke maaltijd 1 dus. Alleen 's avonds met me kwark niet.

Ik ben er vandaag mee begonnen, en hou het gewoon op 4 per dag, omdat ik doorgaans alleen creatine en whey neem.
Heb 1x tribosten gebruikt en dat beviel goed.
Als ik het goed begrijp dan moet vanaf 4 weken echt de massa eraan knallen.
Dus ik ga het wel zien.
Na 8 weken 4 capsules per dag laat ik wel horen hoe het resultaat is.

ik gebruik het nu 2 weken nog niks echt hevigs gemerkt.
wel een opgepompt gevoel bij het trainen maar niet echt zichtbare verbetering.

Wie weet komt het nog.
neem er ook 4 per dag gewoon smorgen smiddags na het avond eten en voor het slapen.

Zat/zit er ook aan te denken om Testo Sting te gaan gebruiken, als ik alleen 2Ripped4U zijn log lees twijfel ik een beetje!
Buiten zijn coïtusdrift voegt het (nog) niet veel toe..

Ik weet niet of ik mijn vriendin kan opzadelen met nog meer coïtusdrift :D

wie houden jullie nou voor de gek dan?

als ik hierzo de posts lees hoor ik dat veel mensen kritisch zijn over dit product, wat misschien niet slecht is, maar velen nemen van op voorhand al aan dat het niet werkt. Als de hersenen zeggen dat iets niet werkt werkt het ook niet(power of the mind).
Daarom denk ik dat het beter is met een positieve instelling aan een product te beginnen en niet op voorhand zeggen dat het brol is.
Toen creatine werd uitgevonden zullen waarschijnlijk ook vele mensen gedacht hebben dat het niet zou werken en toch was het een kleine revolutie in de supplementenwereld.
dus conclusie: geen vooroordelen hebben over supplementen,tenzij vele mensen proefondervindelijk hebben vastgesteld dat het brol is zoals vloeibare creatine

Willempie1975 zei:
Heb net een pak testosting aangeschaft en ga dus ook de komende 8 weken kijken hoe het gaat.
Nou stat er 4xdaags innemen bij de maaltijd.

waar heb je gelezen dat t met een maaltijd moet worden ingenomen. Ik ben nu 2 dagen met testo sting bezig en ik neem er soms een op een nuchtere maag smorgens.

Terug
Naar boven