XXL Nutrition

Testo Sting Log

ff offtopic maar toch. Ikheb m'n username verandert ondat ik de oude geen bal aanvond. Ik was eerst Admiraal...
Dus 't is dat jullie het weten

groetjes

ik heb ook een doosje test sting gekregen enne met kleine lettertjes staan er op de zijkant kleeine lettertjes in t engels
namelijk:
Using test sting during or after an anabolic substance cycle will enhance and keep it gains

iedereen zit testo-sting af te kraken maar ik weet niet hoe jullie trainen maar het werkt echt je voelt het en je ziet het bosna animal ik raad het jou echt aan je zal versteld staan van de werking

Dat is nu een echt placebo gevoel:)

iedereen zit testo-sting af te kraken maar ik weet niet hoe jullie trainen maar het werkt echt je voelt het en je ziet het bosna animal ik raad het jou echt aan je zal versteld staan van de werking

Als je normale testaanmaak van een banaan hebt reageer je dr wel zo op ja :rolleyes:

testo sting werkt gewoon niet alleen voor de slaap dan misschien

:spam:

waarschijnlijk heb jij er baat bij dat dit product verkocht wordt

vraag het Arms dan?:D die boekt er goede resultaten mee zo te zien:p

Hey gasten.
Ik gebruik nu een week testo sting.Uit nieuwsgierigheid ben ik ff op internet aan het kijken.
Gaaf deze site en erg handig om ff info uit te wisselen.Ik gebruik dus een week testo sting in combinatie met zma
Wat mij opvalt is dat ik meer energie heb en de pomp erg lang aanhoudt. Meer kan ik er nog niet over zeggen..
Is er een site van een onafhankelijk bureau ,die zulke dingen test?

butt-spul!:D

jups, ik gebruik nu al 2 weken testo sting maar de beloofde effecten blijven uit. Heb niet meer zin om te nken dan anders en voel ook geen krachttoename of pomp, wel slaap ik beter en ben ik beter uitgerust bij het ontwaken. Maar voor die prijs sta ik liever wat vermoeider op, bende rippers:mad: . Maar de pillen zijn nog niet op, als ze op zijn zal ik nog eens updaten :cool: cia

Niet beledigend bedoeld tegenover de mensen die testo-sting aangeschaft hebben, maar met een beetje common-sense kan je je wel bedenken dat zulke supplementen zeer weinig tot niks uithalen.

Het is jammer dat ze de energie niet steken in het ontwikkelen van veilige goed werkende supplementen in plaats van het verzinnen van psuedo-ingewikkelde onzin verkooppraatjes...

ik ben nu ook al enkele weken bezig met testo-sting. Ik heb wel meer energie en zin voor zwaar te trainen. Maar van de extra kracht daar heb ik toch niet veel van gemerkt.

testo sting:roflol: wat een afrip

hoe weet jij dat t afrip is heb je t geprobeerd dan?

zo niet shut up

Terug
Naar boven