MuscleMeat

Testo Sting Log

• Topic Starter Topic Starter
Wat heel belangrijk is bij het gbruik van testo-sting is extra eiwitten en koolydraten want anders heb het totaal geen zin en zal je er weinig van merken.
Het beste is om een pot whey gainer er bij aan te schafen veel koolhydraden en eiwitten.
En extra veel eten.
Bij bodyenfitschop krijg je bij de testo-sting gratis 60 pillen tribumas,en op die site staat precies de werking en het efect van testo-sting.
Ik gebruik het nu 12 dagen en ik moet zeggen dat het bij mij wel efect heeft,je word er in ieder geval droger van.

Duh

pfff...jammer voor je geld ripped :( thx for the info ;)
had net nog 3 pagina's aan bullshit op een web gelezen, die je van alles beloven :(

ik ben nu zo'n 4 weken verder en moet zeggen dat ik wel meer kracht heb maar dat is ook alles.
Ik heb er geen spiermassa bijgewonnen en ook de opgewondenheid is niet groter dan normaal.
Ik denk dat ik meer resultaat boekte met tribosten.
Dus ik stop na dit pakje en stap dan wel weer over op 2 maanden tribosten.
Maar eerst ff 2 maandjes clean trainen

wat vreemd joh!!!arms zag er wel huge uit op die promotiefoto :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Om maar een einde te draaien aan dit log. Nog 5 caps over ofzo. Maar dit product zuigt. Niks van gemerkt geen spierkracht, geen massa...... nada.

Nu weer knap aan het eten en morgen beginnen met X-targo.

Hoop dat jullie er wat aan gehad hebben. Ltrz

Zou je van die testo sting een gyno kunnen oplopen? Bij een jongen die me vertelde dat ie het ook gebruikte zag ik aardig dikke tepels met vocht erom heen. Hij is zelf een natural met een vetpercentage van rond de 10%

ehm ik heb een testo sting gekrege maar als ik zo hoor kan ik het net zo geod weggooien

ps

Black Testo hoef je ook niet te gebruiken ben net klaar met m'n potje. Ik kan m'n log hierover niet meer vinden (ik ben een tijdje weg geweest) maar ik kan het iedereen een 100% afraden. Dat spul zuigt compleet, niet nemen.

Ik ga hierna eens m-stak proberen ofzo misschien in combinatie met AnimalPak
Iemand daar een log van (met link)?

als ik het zo lees en zelf ook ervaar dan kan men beter tribosten gebruiken, daar hoor ik meer positieve dingen over.

Of iets met Long jack (Eurycoma Longifolia), gestandaardiseerd op Eurypeptides.

Of gewoon al die onzin vergeten en supplementen gebruiken die wel werken.

tribulus producten zijn goed voor in de nakuur , maar voor spiermassa te winnen ??? hier het zoveelste bewijs !

grtz.

Terug
Naar boven