Fitness Seller

Testo Sting Log

2Ripped4U, nog nieuwe ontwikkelingen?

gallius zei:
als ik hierzo de posts lees hoor ik dat veel mensen kritisch zijn over dit product, wat misschien niet slecht is, maar velen nemen van op voorhand al aan dat het niet werkt. Als de hersenen zeggen dat iets niet werkt werkt het ook niet(power of the mind).
Daarom denk ik dat het beter is met een positieve instelling aan een product te beginnen en niet op voorhand zeggen dat het brol is.
Toen creatine werd uitgevonden zullen waarschijnlijk ook vele mensen gedacht hebben dat het niet zou werken en toch was het een kleine revolutie in de supplementenwereld.
dus conclusie: geen vooroordelen hebben over supplementen,tenzij vele mensen proefondervindelijk hebben vastgesteld dat het brol is zoals vloeibare creatine

Creatine was al tijdens het op de markt brengen redelijk wetenschappelijke studie over te vinden. O.a de Britse atletiekploeg, de Nederlandse volleybalploeg en nog wat andere topsporters zijn aan de hand van die studies begonnen met creatine.

Over de werking van Testosting kan je kort zijn, daar zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor en in 99% van de gevallen is het zo dat bij supplementen zonder recente relevante wetenschappelijk studies er ook geen merkbare werking is. Dan doel ik niet op studies in opdracht van de fabrikant, die hebben nul en generlei waarde.

Bosna Animal zei:
Willempie1975 zei:
Heb net een pak testosting aangeschaft en ga dus ook de komende 8 weken kijken hoe het gaat.
Nou stat er 4xdaags innemen bij de maaltijd.

waar heb je gelezen dat t met een maaltijd moet worden ingenomen. Ik ben nu 2 dagen met testo sting bezig en ik neem er soms een op een nuchtere maag smorgens.

Er zit een sticker op met een nederlandse beschrijving en daar staat op 4xdaags innemen bij de maaltijd. Dus vandaar.
Maar ik neem m ook wel is s'avonds in als ik niets gegeten heb.

Toch ben ik ook van mening dat men te snel oordeelt.
Je leest vaak meteen dat het onzin, bullshit, gelul, enz is, maar ik wil wedden dat de meese die dit soort opmerkingen plaatsen ht nog niet eens geprobeert hebben.
Als iets nieuw is zal je toch moeten ervaren of het werkt voor jou of niet, sommige slaan op een product nou eenmaal beter aan dan de ander.
Maar omdat het bij jou niet werkt kan je niet meteen zeggen dat iets onzin is.
Ik merk in de eerste week een aanzienlijke krachtverbetering en een goede pomp.

Yep. ik zelf heb Black Testo in huis gehaald. Dat is een 1000mg Tribulus / 1000 mg Maca mix (incl. de andere componenten) bij mij staat er op het potje beginnen met 3 daarna opbouwen tot 6 (wat ik een beetje veel vind) d'r staat dan wel bij dat dat voor de zware bodybuilders is.
Ik heb het in huis gehaald omdat ik bijna altijd een redelijk lege zak heb sind dat ik fitness. Sex drang is ook minder en zin om te rukken heb ik ook nog maar afentoe.
M'n testosteron word echt helemaal verbruikt door het bodybuilden en daarom heb ik de booster in huis gehaald.
Ik zal eens een log over Black Testo plaatsen en wat ik er van vind in een aparte thread of als niemand er iets op tegen heeft in deze. Is dat OK?

een link naar Black Testo:
[Link niet meer beschikbaar]

admiraal zei:
Yep. ik zelf heb Black Testo in huis gehaald. Dat is een 1000mg Tribulus / 1000 mg Maca mix (incl. de andere componenten) bij mij staat er op het potje beginnen met 3 daarna opbouwen tot 6 (wat ik een beetje veel vind) d'r staat dan wel bij dat dat voor de zware bodybuilders is.
Ik heb het in huis gehaald omdat ik bijna altijd een redelijk lege zak heb sind dat ik fitness. Sex drang is ook minder en zin om te rukken heb ik ook nog maar afentoe.
M'n testosteron word echt helemaal verbruikt door het bodybuilden en daarom heb ik de booster in huis gehaald.
Ik zal eens een log over Black Testo plaatsen en wat ik er van vind in een aparte thread of als niemand er iets op tegen heeft in deze. Is dat OK?

een link naar Black Testo:

Hoe oud ben je?

7 jaar ouder dan jou. Klopt ik neem wel eens grove woorden in de mond en schrijf onzin, maar ik meen wel alles altijd serieus. Dat heb ik over gehouden aan al inmiddels 6 jaar internet.
Onderandere ken alle forum rules inmiddels al van buiten.... en nee je mag niet je eigen log in iemand anders log schrijven.
Was ook maar een vraagje... ik laat de log anders wel zitten ofzo...heb je ook wat voor je opmerking :D

groetjes...

admiraal zei:
7 jaar ouder dan jou. Klopt ik neem wel eens grove woorden in de mond en schrijf onzin, maar ik meen wel alles altijd serieus. Dat heb ik over gehouden aan al inmiddels 6 jaar internet.
Onderandere ken alle forum rules inmiddels al van buiten.... en nee je mag niet je eigen log in iemand anders log schrijven.
Was ook maar een vraagje... ik laat de log anders wel zitten ofzo...heb je ook wat voor je opmerking :D

groetjes...

Oh, STOP, WACHT, je begrijpt me verkeerd ;)

Ik doelde op je testosteron aanmaak en het niet genoeg hier van hebben verhaal... (vandaar de vraag naar je leeftijd)

Je taal gebruik boeit me niet, ik ben precies het zelfde en velen met mij hier ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ola,

Update 28/7

Keiharde massa, 4 kg eraan. Nee helaas. Geen noemenswaardige veranderingen niet in gewicht en kracht. Geil? Nee niet meer als anders. Ik vind mezelf er wel redelijk goed bijstaan ondanks me cut van ongeveer 87 naar 76 kg bij ongeveer 11%. Ik heb niets ingeleverd aan spiermassa naaar mijn idee. Ik zit nu ergens in het 2e pakje in de 2e strip. Nog steeds 5 a 6 per dag.

Gestopt met swole en carbo (op). Wel goeie pumps tijdens het trainen ondanks met 5 a 6 reps setjes.

Maarja naar mijn idee nog niets qua testo sting.

adios

hiero nog een testo sting gebruiker.
Ik ben nu 3 weken bezig en merk er nog niks van wordt er ook niet geil van altijd al zin om te nken dus nu niet meer ofso.

en ik merk de pomps wel maar kwa massa niks aangekomen voor dat geld kan je toch beter een goede combo crea kopen heb je meer baad en plezier bij.

Ik groeide meer op swole dus dat wordt me volgende potje ook

afrader dus :mad: haha en na 3 weken moest het lichaam in anabolische staat zjin :D sinterklaas komt in augustus dit jaar

als ik testo sting met vendetta ga combineren hoe kan ik dit t beste doen de vedetta na de training nemen of ervoor.

Direct voor de training innemen.

waarom heb ik het idee dat een aantal mensen massaal teleurgesteld gaan worden? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Update 8/8

Nada, noppes, nie-ente. Vandaag begonnen aan de laatste 2 strips in het tweede doosje. Niets gemerkt!

Overrated product, het doet namelijk niets! Bespaar je geld en investeer niet meer in testo-boosters. Ik heb er een aantal gebruikt.

Viraloid = Crap
Testo-Sting = Crap
Product X transform = hmm ik dacht iets te merken ben er niet helemaal over uit.

Ik doe nog een eindpost aan het eind van het tweede doosje maar dit is echt de uber faker der fakers.

Voor die testo-booster hoef je niet eens te betalen.

jammer van je geld ripped

Pff kijk nou hoeveel mensen dit al gekocht hebben. Alleen al in dit topic zijn er al 5 gebruikers geloof ik. Nog niet eens de andere onwetende goedsullen buiten dit forum meegeteld. Die mensen die hier aan verdienen zijn echt van die winstmaniakken, bah!

testo-sting

Wat heel belangrijk is bij het gbruik van testo-sting is extra eiwitten en koolydraten want anders heb het totaal geen zin en zal je er weinig van merken.
Het beste is om een pot whey gainer er bij aan te schafen veel koolhydraden en eiwitten.
En extra veel eten.
Bij bodyenfitschop krijg je bij de testo-sting gratis 60 pillen tribumas,en op die site staat precies de werking en het efect van testo-sting.
Ik gebruik het nu 12 dagen en ik moet zeggen dat het bij mij wel efect heeft,je word er in ieder geval droger van.

jah als je meer eet groei je ook é

Wat heel belangrijk is bij het gbruik van testo-sting is extra eiwitten en koolydraten want anders heb het totaal geen zin en zal je er weinig van merken.
Het beste is om een pot whey gainer er bij aan te schafen veel koolhydraden en eiwitten.
En extra veel eten.
Bij bodyenfitschop krijg je bij de testo-sting gratis 60 pillen tribumas,en op die site staat precies de werking en het efect van testo-sting.
Ik gebruik het nu 12 dagen en ik moet zeggen dat het bij mij wel efect heeft,je word er in ieder geval droger van.

Het heeft anders wel een nadelig effect op je spelling, jemig, anders kijk je je post even na voordat je hem daadwerkelijk neerzet.:eek:

Btw, van whey gainer heb ik nooit gehoord, weight gainer en whey protein wel.

Terug
Naar boven