Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou weet ik nog niet wat een goede test booster is.
Ik ben 46 dus ik kan wel wat gebruiken.
... maar de rest van de "boosters"
* twijfel * twijfel *DieselTest ... hoor ik alleszins goede dingen over
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=352&SESSID=29c8d3bcb922cda4731cd3d6e124a87f
testosteron lijkt me een goede booster... maar de rest van de "boosters"
* twijfel * twijfel *

dat is geen "testo-booster" maar een "normaal" creatin supplement met een paar insulin-"modelatoren" op planten basis.....

Creatine zie ik niet, er zit anders wel Tribulus, Tongkat, Ginseng, Maca etc in.
ah OK, dan toch wel dan .....
Kon/kan het hier niet vaststellen dat het er in zit :(mischien de kleine lettertjes ? )
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=330

Nou dan moet ik toch maar meer gaan rukken.
Schijnt volgens de jonkies ook te helpen.
Nou heb ik 3x p/dag coïtus met m'n vrouw en om niet te snel te komen trek ik me eerst 2x af. dus vraag me af moet ik dat rukken nu na of voor mijn ritueel doen![]()
![]()

Dat is een ander product compadre
Dat is NOS Ether ... Diesel Test is nog iets anders![]()

Ik zal je wat karma geven, dan wordt het duidelijker![]()
dat moet ik hebben 

met zoveel lust, blijk je toch geen booster nodig te hebben![]()

dat kan ik goed gebruiken![]()
zie trouwens ook dat dit produkt "HORNY GOAT WEED" bevat![]()
HORNY GOATdat moet ik hebben
en horny goat en je word van die weed nog stoned ook... wat wil men nog meer![]()
...die klinische testen zou ik wel is willen zien. vergeet niet dat die teksten door de slimme marketingmannen geschreven zijn van de firma's die deze middelen verkopen. trouwens, indien sommige middelen voor een verhoogd testosteron in je lichaam zorgen, zal dit miniem zijn en veel te weinig om je recuperatie of verbeterd herstel te zorgen. indien er middelen zouden bestaan die voor een significante testosteronverhoging zouden zorgen, zou de farmaceutische industrie ze allang gemaakt hebben en zouden HRT dokters en endocrinologen ze ook aanbevelen.