AndroidHealthClinic

testosteron booster welke werkt nu WEL?

Ik vind het best gek dat in dit soort onderwerpen (testosteron boosters) niet of nauwelijks Novedex XT of 6-Oxo genoemd worden. Dat zijn toch produkten waarvan de werking is bewezen.

Ik vind het best gek dat in dit soort onderwerpen (testosteron boosters) niet of nauwelijks Novedex XT of 6-Oxo genoemd worden. Dat zijn toch produkten waarvan de werking is bewezen.
toon mij die bewijzen is? volgens mij is er juist niets bewezen. testosteronboosters bestaan niet. enkel volgens de verkopers.

Dude, dat artikel van ergogenics over Novedex XT laat inderdaad zien dat de testosteronspiegel steeg. Echter het liet je GH dalen met 45% (niet significant my ass), vetmassa daalde vrijwel niet, en de lichaamsamenstelling veranderde niet. Maw, het is pure schijt. (aannemend dat je het niet voor een nakuur gebruikt).

6-oxo hetzelfde:
Anabolen

Om eerlijk te zeggen heb ik het persoonlijk beetje gehad met al die peperdure testosteronboosters die dingen beloven zoals super gains, massive pomps superieur herstel, 4kg vvm+vetverlies :rolleyes:

een tuubetje Androgel kost je 10€ en dat werkt 100% zeker EN goed.
De rest is allemaal "ersatz"...

Dit werkt zeker

Sustanon

Werkzame stof
Testosteron

Geneesmiddelgroep
Mannelijke geslachtshormonen (= androgenen)

Andere namen
Andriol® (capsules)
Testim® (gel)
Androgel®

Samenstelling
Injectievloeistof '100': 100 mg testosteron-zouten per ml

Injectievloeistof '250': 250 mg testosteron-zouten per ml

De injectievloeistoffen bevatten benzylalcohol als conserveermiddel.

Fabrikant/Leverancier
Organon Nederland BV

Toepassingen (= indicaties) o.a.
Androgenen, tekort (= testosteron-deficiëntie)

Werking
Sustanon® bevat een mannelijk geslachtshormoon (= testosteron) dat de mannelijke coïtusuele functies stimuleert en voor mannelijke uiterlijke kenmerken zorgt (= androgene werking).
Sustanon® bevordert de eiwit-synthese en remt de eiwit-afbraak (= anabole werking).

een tuubetje Androgel kost je 10€ en dat werkt 100% zeker EN goed.
De rest is allemaal "ersatz"...
dan mag je mij toch wel is zeggen waar je die prijs betaalt. een tube androgel voor één maand bij de apotheker kost tussen 50 en 60 euro en als je het bij dokteronline via internet bestelt, ben je al minstens 85 euro kwijt. dat dit het gezondste is wat je zou kunnen nemen ivm testosteronsuppletie klopt wel.

Sustanon

Werkzame stof
Testosteron

Geneesmiddelgroep
Mannelijke geslachtshormonen (= androgenen)

Andere namen
Andriol® (capsules)
Testim® (gel)
Androgel®

Samenstelling
Injectievloeistof '100': 100 mg testosteron-zouten per ml

Injectievloeistof '250': 250 mg testosteron-zouten per ml

De injectievloeistoffen bevatten benzylalcohol als conserveermiddel.

Fabrikant/Leverancier
Organon Nederland BV

Toepassingen (= indicaties) o.a.
Androgenen, tekort (= testosteron-deficiëntie)

Werking
Sustanon® bevat een mannelijk geslachtshormoon (= testosteron) dat de mannelijke coïtusuele functies stimuleert en voor mannelijke uiterlijke kenmerken zorgt (= androgene werking).
Sustanon® bevordert de eiwit-synthese en remt de eiwit-afbraak (= anabole werking).
tuurlijk werkt dit maar dan gebruik je geen testosteronbooster maar ben je AS aan het inspuiten.

toon mij die bewijzen is? volgens mij is er juist niets bewezen. testosteronboosters bestaan niet. enkel volgens de verkopers.

Akkoord.

dan mag je mij toch wel is zeggen waar je die prijs betaalt. een tube androgel voor één maand bij de apotheker kost tussen 50 en 60 euro en als je het bij dokteronline via internet bestelt, ben je al minstens 85 euro kwijt. dat dit het gezondste is wat je zou kunnen nemen ivm testosteronsuppletie klopt wel.

Gezondste omdat transdermaal wordt opgenomen of een andere reden volgens jou?

testosteron booster's werken alleen maar als je elke dag aan je pik trekt.

btw, als er een erg goeie/hooge testosteron booster supp bestaat
dan word het weer kankerverwekkend, en dan gaan de mensen weer klagen en kopen ze het nog niet.

de beste testosteron booster die er bestaat voor naturels is veel vlees eten en niks anders!

Gezondste omdat transdermaal wordt opgenomen of een andere reden volgens jou?
gezondste, omdat je niet constant met hoge waarden zit en dat heb je wel als je injecteert. werkt zoals je eigen systeem. 's morgens smeer je het op je lichaam en heb je dus een hoge piek en tegen de avond heb je minder testosteron in je bloed. ik heb ooit een androloog op TV gehoord dat het bvb daarom al veel minders schadelijk is voor de prostaat. één zakje androgel per dag is wel te weinig om echt anabolisch te werken maar het zal er wel voor zorgen dat je toch met hoge testlevels zit, wat altijd goed is en dat je niet de bijwerkingen hebt van de dosis die iemand gebruikt om te kuren. ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik ken wel iemand van mijn leeftijd die het wel af en toe is gebruikt.

Een super-super-super sexy brunette die voor je op 45 graden side raises aan het doen is, moet je kijken hoe hoog je testo wordt, hmmmmm;)

Ik heb 3 testosteron boosters geprobeerd:
- viraloid
- testosteron booster
- tribulus terrestris

werken allemaal niet.

Wij krijgen volgende week van Get Diesel test hardcore en daar lees je echt veel goede recensies over op de USA fora...

zijn ook bloedtests van gebruikers > Hormone test done by consumers of DIESEL TEST:

This is PRE Diesel Test. (Reference range low/high).

24 year old tester done late summer/fall 2005

testosteron 23 nmol/L or 663ng/dl (5.0-25.0)
Free testosteron 70 pmol/L (60.0-130.0)

This is AFTER Diesel Test new Formula. (28 days of use)

Testosterone 28 nmol/L or 806.4ng/dl (5.25.0 is ref range)
Free Testosterone 125 pmol/L (60.0-130.0 is ref range)

This translates to a rise of in total testosteron of approximately 22% but even more important a RISE IN FREE TESTOSTERONE of 80%.....that’s almost double his day one levels of free testosteron…..using a 100% completely natural and legal world-wide herbal supplement (DIESEL TEST)! Despite all the B.S. talked by other herbal testosteron booster manufactures, no one has posted any testosteron test done solely by their customers. This customer actually started with total testosteron on the high end being 23 nmol/L. DIESEL TEST took him over the reference range of 5-25 nmol/L to 28 nmol/L!!

Hey Rene, wat gaat het kosten? En die maca, hoeveel mg's zijn die?

probeer die ouwe M-Stak nog te krijgen zou ik zeggen.. ik zie 'm in je rijtje staan als testobooster die niet werkt??? onzin..

Terug
Naar boven