AndroidHealthClinic

testosteron booster welke werkt nu WEL?

Heb onlangs ergens een artikel gelezen dat er enorm wordt gesjoemeld met de effectieve werkende stof. Zit er zegel van goedkeuring op ed..?

geen idee.. ze zijn van NOW. dat is toch wel een betrouwbaar merk in de Wereldwijd... maar ik weet het niet zeker of er een bepaald zegel aanhangt.

Dan bestel ik ze binnenkort...thanks

Hey René,

indien ik een paar t-shirten bestel maar blijkt dat ze te klein/te groot zijn....kan ik dan ruilen?

Hey René,

indien ik een paar t-shirten bestel maar blijkt dat ze te klein/te groot zijn....kan ik dan ruilen?

ja kan wel... maar je zit wel met verzendkosten... ik heb geen moeite om een shirtje terug te nemen,., maar niet dat ik extra kosten krijg...

shirts is meer voor de gein dan dat we er nu zo lekker aan verdienen... ;)

wel vette shirts moet ik zeggen, René :D

vooral die "I'm not here to talk"..

die knalgele van Animal vind ik dan weer overdone..

Loop al vaak met een harde swong rond.. laat staan na een testo booster... fok zeg..

Wij krijgen volgende week van Get Diesel test hardcore en daar lees je echt veel goede recensies over op de USA fora...

Was dat ook al niet bij Mass FX, JW etc.....?

Na een korte hype en als de portomoneetjes weer leeg geschud zijn van de mensen, hoor je er niks meer over.

Correct me if i'm wrong...

ja kan wel... maar je zit wel met verzendkosten... ik heb geen moeite om een shirtje terug te nemen,., maar niet dat ik extra kosten krijg...

shirts is meer voor de gein dan dat we er nu zo lekker aan verdienen... ;)

Ik had er toch graag 2 gehad en een tanktop...(heuptasje is ook aan vervanging toe) dus... daarom zou ik het jammer vinden om heel de handel te moeten ruilen...

Ik geloof in de producten met minimaal 30% protodioscin.
Die hebben bij mij zeker effect gehad op alle mogelijke manieren ;-)

Ps op Ergogenics iets gelezen over resavetrol of zoiets. Daar staan wel vaker interessante artikelen.

Ga je eigen aan de pik trekken en niet klaarkomen .
Zo heb je voor ff een test booster.

Terug
Naar boven