MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer snappen mensen nou dat er geen supp bestaat om je test goed genoeg op te krikken om er profijt van te hebben.Verhoogde test waarde geven aan dat iemand doping gebruikt.Dus er is geen 1 supp die dat effect kan en mag hebben als je je test omhoog wilt hebben zul je moeten injecteren.Allemaal die onzin over vitamine D en al die shit

Klopt niets van wat je zegt en is nog eens zonder wetenschappelijke onderbouwing.

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 13:32 ----------

je verteld hier dat het evenwicht verstoord.
Maar kun je dan niet weer het evenwicht herstellen?

Dan neem je bijv een stack van:
zma (vrij testoteron + prostaat kanker verhoger)
prostaat kanker verlaag je weer met soja wat tegelijkertijd een testotoron verhoogt en anti oestrogeen is.
granaatappelextract (oestrogeen blokker - test verhoger, werkt als clomid)
En dan neem je nog iets (weet nog niet wat) om de bijwerkingen van clomid naar beneden te drukken.
en nog iets om oestrogeen weer omhoog te krikken (Ginkgo?) of misschien niks, want hoog testosteron = hoog oestrogeen.
Word dure stack dan :D

maar dan heb je toch weer een evenwicht?

Je hebt trouwens ook een paar artikels over soja geplaatst en je verteld daarbij dat soja met weinig isoflavonen de estradiolspiegel stijgt en met veel isoflavonen niet.

Dan vraag ik me af, hoe kom ik erachter hoeveel isoflavonen er in een product zitten.
En om wat voor soja producten hebben we het dan over?
soja bonen?
soja melk die in de supermarkt verkocht word?

Dat kan gedeeltelijk. De oestrogenen is soja zijn minder sterk dan je eigen oestrogeen. Maar ik doe het momenteel zoals je zegt. Ik hou een hormonaal evenwicht zo met verschilllende middelen.

Alleen bij extracten weet je hoeveel isoflavonen erin zitten. Bij andere producten is het erop gokken. Maar je voelt dit wel als het negatief effect op test heeft en je kan je bloed laten testen.

Klopt niets van wat je zegt en is nog eens zonder wetenschappelijke onderbouwing.

Doctor anders onderbouwt dit.Wat heeft iedereen met z'n wetenschappelijke onderbouwing.Dat is ook zoiets wetenschappelijk gezien zou de euro goed voor ons zijn.Feit is dat het toch anders uitpakte.De wetenschap verandert vaker van mening dan vrouwen van schoenen.
Iedereen die een beetje bodybuiding doet dus geen wetenschapper is weer hoe test werkt en hoe hoog je test waarden zouden moeten zijn om maximale massa te kunnen pakken nou dat zit dus niet in een pilletje of poedertje.;)

Doctor anders onderbouwt dit.Wat heeft iedereen met z'n wetenschappelijke onderbouwing.Dat is ook zoiets wetenschappelijk gezien zou de euro goed voor ons zijn.Feit is dat het toch anders uitpakte.De wetenschap verandert vaker van mening dan vrouwen van schoenen.
Iedereen die een beetje bodybuiding doet dus geen wetenschapper is weer hoe test werkt en hoe hoog je test waarden zouden moeten zijn om maximale massa te kunnen pakken nou dat zit dus niet in een pilletje of poedertje.;)

Iedereen die bodybuilding doet denkt dat hij weet hoe hoog je test moet zijn aan de hand van info op internet. Meestal bro science. Veronderstellingen dus zonder onderbouwing. Alles wat jij weet over het menselijk lichaam komt uit wetenschappelijk onderzoek.

De euro = wetenschap? wut O.o

Iedereen die bodybuilding doet denkt dat hij weet hoe hoog je test moet zijn aan de hand van info op internet. Meestal bro science. Veronderstellingen dus zonder onderbouwing. Alles wat jij weet over het menselijk lichaam komt uit wetenschappelijk onderzoek.

Alles wat ik weet over mijn lichaam komt door uitproberen en ervaring

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 14:27 ----------

De euro = wetenschap? wut O.o

Ja voor de euro kwam zijn daar ook onderzoeken naar gedaan of dacht je dat dat zomaar ergens vandaan kwam.Jesus iedereen wil hier wetenschappelijke bewijzen alsof elk topic een debat is tussen de leiders van de IFBB.Dan daarbij de helft traint niet eens en toch weten ze iedere keer weer een verhaal te maken met als reden doctor huppeldepup zegt.

Er is wel en klein verschil tusen onderzoek naar de euro en dit. Je had nog niet geweten dat eiwitten en aminozuren bestonden zonder wetenschap. Zelfde voor testosteron.

Bij dit onderwerp, ja.

Wetenschap gaat nooit poneren dit is goed of dit is slecht buiten een bepaalde context gerekend. Althans een goed geformuleerd wetenschappelijk onderzoek zal dit nooit doen. Want wat is immers goed, en wat is slecht. Dat de euro op sommige vlakken "goed" was, zal ongetwijfeld zo zijn, net dat het op andere vlakken "slecht" zal geweest zijn. Het is niet omdat je in de krant hebt gelezen dat een wetenschappelijk onderzoek zegt dat "marsen eten ongezond is", dat het werkelijk onderzoek dit ook zal stellen. Daar zullen altijd randvoorwaarden en een context vermeld worden. "x aantal marsen/dag veroorzaakt overgewicht" en niet "marsen zijn ongezond". Je snapt gewoon niets van wetenschap, blame yourself not science.

Sommige boosters zijn aangetoond testosteron te verhogen in mensen. d- Aspartaatzuur is er één van. Kan je niet over discussiëren. Of het effect heeft op je lichaamssamenstelling? Dat is een heel andere vraag. en mocht dit in een korte termijnstudie blijken dat het geen effect heeft, wat doet het dan op langere termijn, enz...? Gaan de effecten dermate groot zijn dat je het zelf waarneemt (perceptie)? Is dan nogmaals een andere vraag.

Laatst bewerkt:
Hoe doe jij het dan?
Want ik heb het gevoel dat mijn voorbeeld niet helemaal deugt

Ik gebruik vitamine D, wat zowiezo nodig is. Ellaginezuur om de oestrogeenreceptor te blokkeren (beta receptor) en oestrogenen zoals menthol/watermunt (hecht op alfa receptor) en bij hogere dosissen soja extract (hoge standarisatie op de isoflavonen genistein en daidzein. Hechting van beiden staat op pagina 1, maar vooral genistein zeer sterk op alfa receptor) of combinatie.

Die plantaardige oestrogenen zijn stukken minder sterk in werking dan eigen oestrogeen, maar beschermen mijn hersencellen, ogen en gewrichten wel tegen schade.

Een anti aromatase middel combineren met oestrogenen die op alfa en beta werken zou het beste zijn. Maar een anti aromatase werkt in mijn geval niet zo goed als ellaginezuur.

Fosfatidylserine gebruik ik ook.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 12:43 ----------

Als iemand mucuna pruriens (dopamine verhoging) wil gebruiken kan je best onderstaande eens lezen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/serotonine-dopamine-gaba-evenwicht-309109/

Laatst bewerkt:
Wat is menthol/watermunt? een kruid?

En je neemt genistein als supplement bedoel je?
zoals dit: http://www.voordeligvitaal.nl/source-naturals/713061-genistein-1000mg-sn-source-naturals-60tab.html

of een soja product dat veel genistein en daidzein bevat?

Menthol is een van de actieve stoffen in muntsoorten. Watermunt is een kruid/plant zoals pepermunt met iets andere samenstelling.

Idd, is een genisteine concentraat. Die bevatten ook een deel daidzein.

Laatst bewerkt:
wel interessant jou topic, leer hier veel uit ;)

Daar doe ik het voor ;)

Laatst bewerkt:
Ik gebruik vitamine D, wat zowiezo nodig is. Ellaginezuur om de oestrogeenreceptor te blokkeren (beta receptor) en oestrogenen zoals menthol/watermunt (hecht op alfa receptor) en bij hogere dosissen soja extract (hoge standarisatie op de isoflavonen genistein en daidzein. Hechting van beiden staat op pagina 1, maar vooral genistein zeer sterk op alfa receptor) of combinatie.

Die plantaardige oestrogenen zijn stukken minder sterk in werking dan eigen oestrogeen, maar beschermen mijn hersencellen, ogen en gewrichten wel tegen schade.

Een anti aromatase middel combineren met oestrogenen die op alfa en beta werken zou het beste zijn. Maar een anti aromatase werkt in mijn geval niet zo goed als ellaginezuur.

Fosfatidylserine gebruik ik ook.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 12:43 ----------

Als iemand mucuna pruriens (dopamine verhoging) wil gebruiken kan je best onderstaande eens lezen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/serotonine-dopamine-gaba-evenwicht-309109/

Hm, ben ervan overtuigd dat je hier meer van weet dan ik, dus ik ga me er verder ook niet inmengen, maar ik zou het zelf niet aandurven, zo met hormonen gaan rommelen.

Hm, ben ervan overtuigd dat je hier meer van weet dan ik, dus ik ga me er verder ook niet inmengen, maar ik zou het zelf niet aandurven, zo met hormonen gaan rommelen.

Ik raad het ook niemand echt aan. Zelf zou ik het liever ook niet nemen, maar heb een spier-en zenuwziekte. Dit komt verder uit een immuniteitsstoornis met systematische infecties. Met als gevolg spierzwakte en hormonale-en spijsverteringsstoornissen. En dit alleen helpt tot ik genezen ben. Ik heb dit topic dan ook gemaakt om te begeleiden omdat mensen het toch zowiezo gebruiken. En de producten op de markt zijn een combinatie van alles en nog wat zonder waarschuwing voor de gevaren.

Er zijn ook maar 2 middelen die ik echt aanraad in dit topic. Voor de rest geef ik de mogelijke bijwerkingen en gevaren aan. Degene die toch willen gebruiken ondersteun ik.

Maar deze middelen in extractvorm zijn niet minder dan de chemische middelen clomid, nolvadex, aromasin. Hun werking is zeer sterk afhankelijk van de percentage actieve stof in het extract. Dit zonder de toxische effecten van de chemische middelen weliswaar.

In principe moet je je hormonhuishouding met rust laten. Doen wat gezond is (en er wat voor doen) en je zal zo je doelen bereiken.

Laatst bewerkt:
zijn geen hormonen maar extracten uit natuurlijke producten.

Sorry, maar dan weet je duidelijk niet waarover je het hebt: plantaardige oestrogenen zijn ook hormonen, en andere stoffen en kruiden die hier genoemd worden zijn misschien zelf geen hormonen, maar er wordt wel van beweerd dat ze iets met de hormonen doen. En natuurlijk betekent niet gelijk veilig.

zijn geen hormonen maar extracten uit natuurlijke producten.

Inderdaad, als men ziet op pagina 1 dan zie je de vergelijking van ellaginezuur en clomid. Hun werking staat ook in de eerste post uitgelegd.

Ze beinvloeden dus de hormoonhuishouding via verschilende wegen.

Terug
Naar boven