- Waardering
- 2.952
Wanneer snappen mensen nou dat er geen supp bestaat om je test goed genoeg op te krikken om er profijt van te hebben.Verhoogde test waarde geven aan dat iemand doping gebruikt.Dus er is geen 1 supp die dat effect kan en mag hebben als je je test omhoog wilt hebben zul je moeten injecteren.Allemaal die onzin over vitamine D en al die shit
Klopt niets van wat je zegt en is nog eens zonder wetenschappelijke onderbouwing.
---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 13:32 ----------
je verteld hier dat het evenwicht verstoord.
Maar kun je dan niet weer het evenwicht herstellen?
Dan neem je bijv een stack van:
zma (vrij testoteron + prostaat kanker verhoger)
prostaat kanker verlaag je weer met soja wat tegelijkertijd een testotoron verhoogt en anti oestrogeen is.
granaatappelextract (oestrogeen blokker - test verhoger, werkt als clomid)
En dan neem je nog iets (weet nog niet wat) om de bijwerkingen van clomid naar beneden te drukken.
en nog iets om oestrogeen weer omhoog te krikken (Ginkgo?) of misschien niks, want hoog testosteron = hoog oestrogeen.
Word dure stack dan
maar dan heb je toch weer een evenwicht?
Je hebt trouwens ook een paar artikels over soja geplaatst en je verteld daarbij dat soja met weinig isoflavonen de estradiolspiegel stijgt en met veel isoflavonen niet.
Dan vraag ik me af, hoe kom ik erachter hoeveel isoflavonen er in een product zitten.
En om wat voor soja producten hebben we het dan over?
soja bonen?
soja melk die in de supermarkt verkocht word?
Dat kan gedeeltelijk. De oestrogenen is soja zijn minder sterk dan je eigen oestrogeen. Maar ik doe het momenteel zoals je zegt. Ik hou een hormonaal evenwicht zo met verschilllende middelen.
Alleen bij extracten weet je hoeveel isoflavonen erin zitten. Bij andere producten is het erop gokken. Maar je voelt dit wel als het negatief effect op test heeft en je kan je bloed laten testen.