Rob22
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doen aas gebruikers tegen bijwerkingen dan?Deze bijwerkingen voel je pas als er voldoende schade is. Zoals bij nolva en clomid, last van ogen en gewrichten, enz..
Wat doen aas gebruikers tegen bijwerkingen dan?
enigste wat je kan doen is na een kuur, paar weken geen kuur meer te gebruiken om je lichaam weer te laten herstellen...
en ik denk dat je dat ook met deze producten moet doen, dan verdwijnen de bijwerkingen llangzaam weer.

Men verontschuldigingen. Ben even in Belgie geweest voor onderzoek, maar heb er niet meer aan gedacht. Volgende week dinsdag kan het. Zal het opschrijven zodat ik het niet vergeet.
Ik ken de waardes zo wel uit mijn hoofd, maar scan het orginele onderzoek liever in.
Toch plaatsen al, dan heb je al een idee
Mijn test is nu 430ng/dl en oestrogeen is 38. Ik gebruik dus oestrogene en anti-oestrogene producten. Zonder dit zakt mijn test naar 160 a 220ng/dl (met alleen oestrogene producten). Oestrogeen blijft rond dezelfde waarde.
Toen mijn vitamine D van 9 μg/l naar 36 μg/l ging (25000iu/week) steeg mij testosteron van 380 naar 430ng/dl.

Dat is toch 14,9nmol/l, als ik het goed heb?
Naar mijn weten is tussen de 10 en 35 nmol/l normaal bij een volwassen man.
Van nature, als je dus tussen de 160 en 220 zit, heb je dus een redelijk laag testosteron niveau?
(430*0,0347=14,9)
Is niet erg hoor want je was nog niet te laat. Bedankt!
Kan je even opsommen wat je precies gebruikt met de hoeveelheden erbij?
die testosteronmetingen zeggen niets met eenmalige metingen. zoals een vrouw om maand ongeveer een cyclus heeft, heeft een man een cyclus van 6 weken. Om de 6 weken heb je dus een testosteronpiek. laat je dan juist je bloed trekken heb je natuurlijk een hogere waarde. eigenlijk moet je dus 2 metingen laten doen met 3 weken tussen. en van 380 naar 430ng/dl is geen significante verhoging. dat betekent niets. als ik vandaag mijn bloed laat nemen en overmorgen nog is, zal ik waarschijnlijk ook zo'n kleine verschillen hebben.Men verontschuldigingen. Ben even in Belgie geweest voor onderzoek, maar heb er niet meer aan gedacht. Volgende week dinsdag kan het. Zal het opschrijven zodat ik het niet vergeet.
Ik ken de waardes zo wel uit mijn hoofd, maar scan het orginele onderzoek liever in.
Toch plaatsen al, dan heb je al een idee
Mijn test is nu 430ng/dl en oestrogeen is 38. Ik gebruik dus oestrogene en anti-oestrogene producten. Zonder dit zakt mijn test naar 160 a 220ng/dl (met alleen oestrogene producten). Oestrogeen blijft rond dezelfde waarde.
Toen mijn vitamine D van 9 μg/l naar 36 μg/l ging (25000iu/week) steeg mij testosteron van 380 naar 430ng/dl.
die testosteronmetingen zeggen niets met eenmalige metingen. zoals een vrouw om maand ongeveer een cyclus heeft, heeft een man een cyclus van 6 weken. Om de 6 weken heb je dus een testosteronpiek. laat je dan juist je bloed trekken heb je natuurlijk een hogere waarde. eigenlijk moet je dus 2 metingen laten doen met 3 weken tussen. en van 380 naar 430ng/dl is geen significante verhoging. dat betekent niets. als ik vandaag mijn bloed laat nemen en overmorgen nog is, zal ik waarschijnlijk ook zo'n kleine verschillen hebben.
Wat ik trouwens niet snap is dat je zegt dat Receptor Modulators veiligste middelen zijn.
Maar dat klopt niet want granaatappel (ellaginezuur) werkt als clomid en heb je dus bijwerkingen als clomid.
Met d-asparatic hetzelfde.
of heb ik het nu verkeerd?
Over bijwerkingen van clomid gesproken vallen deze nog wel mee.
Verhoogd risico op ovariumkanker: studies worden betwist
Verhoogde incidentie van multipele zwangerschap en miskraam
Functionele ovariële cysten ontstaan vrij frequent, waardoor de behandeling tijdelijk moet worden gestaakt
Ovariële hyperstimulatie (zelden)
Warmte-opwellingen
Diplopie, visusstoornissen
Hoofdpijn
bron: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Clomid
)als je nou een gezonde jongen was.
Hoe zou dan een goeie stack eruit zien?
vitamine d, phosphatidylserine en genistein?
ik krijg steeds meer het idee dat oestrogeen verlagen helemaal geen positief effect heeft op een (gezond) menselijk lichaam.
oestrogeen heeft meer voordelen dan geen-oestrogeen. (ook voor bb'ers)
Ik denk dat je het beste kan focussen op het verhogen van je testosteron en het hele oestrogeen verhaal kan vergeten.
(Dat idee heb ik beetje gekregen he, wil niet zeggen dat het 100% klopt. als het niet klopt dan hoor ik het wel)

Dag cools, ik heb nog een vraagje.
Denk je dat het veel zin heeft om anti-oestrogene producten te nemen als je een laag vp hebt (onder de 10 procent, ik heb nu 7-8 procent)?
Ik ben benieuwd hoe je bloedtests eruit zien na anti-oestrogene producten
die fosfatidylserine is echt rete duur, vooral als je voor de 800 mg wilt gaan.
die fosfatidylserine is echt rete duur, vooral als je voor de 800 mg wilt gaan.
Heb je al eens uitgezocht of in het buitenland goedkoper uit bent?
(incl verzendkosten en alles)