Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Ik raad het ook niemand echt aan. Zelf zou ik het liever ook niet nemen, maar heb een spier-en zenuwziekte. Dit komt verder uit een immuniteitsstoornis met systematische infecties. Met als gevolg spierzwakte en hormonale-en spijsverteringsstoornissen. En dit alleen helpt tot ik genezen ben. Ik heb dit topic dan ook gemaakt om te begeleiden omdat mensen het toch zowiezo gebruiken. En de producten op de markt zijn een combinatie van alles en nog wat zonder waarschuwing voor de gevaren.
Er zijn ook maar 2 middelen die ik echt aanraad in dit topic. Voor de rest geef ik de mogelijke bijwerkingen en gevaren aan. Degene die toch willen gebruiken ondersteun ik.
Maar deze middelen in extractvorm zijn niet minder dan de chemische middelen clomid, nolvadex, aromasin. Hun werking is zeer sterk afhankelijk van de percentage actieve stof in het extract. Dit zonder de toxische effecten van de chemische middelen weliswaar.
In principe moet je je hormonhuishouding met rust laten. Doen wat gezond is en er wat voor doen en je zal zo je doelen bereiken.
Ben het met je eens, gezonde mensen horen dit soort middelen links te laten liggen. Ik ben het alleen niet met je eens, dat je ze de kennis moet aanreiken omdat ze het toch doen...zo kun je alles goedpraten.....maar bon, da's een verschil van mening.
Wow, nu ik weet waarom je het zelf neemt, heb ik nog meer waardering voor je supermooie (en echt sexy!) lijf.... ik heb zelf hypoglycemie en ben voor vanalles en nog wat allergisch...kan me dus een heel klein beetje jouw situatie voorstellen.