H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fosfatidylserine heeft geen nare bijwerkingen ? Vind het wel interessant, misschien helpt ook met m'n studie.
jep ik heb hem al op me favorieten staan.Amerika is goedkoper, maar met verzending niet. Heb de goedkoopste plaats onderaan mijn eerste post op pagina 1 gezet.
jep ik heb hem al op me favorieten staan.![]()
Ff iets anders, je had paar bladzijdes terug over dat 2 teentjes knoflook max veilige hoeveelheid is?
Nou vroeg ik me af hoe ik dat omreken in knoflook poeder (wat je in de supermarkt koopt zegmaar)
Weet jij dat toevallig?
nou dan blijft er amper een gram over ghehe...Je moet het vochtgehalte van knoflook er dan aftrekken. Dan behou je het poeder in gewicht.
Veel blijft er inderdaad dan niet over, maar het gaat om de actieve stoffen erin. Vocht is niet belangrijk, zolang er geen actieve stoffen verloren gaan met dit te verwijderen.
Ik vind dat je knoflook sporadisch als specerij op je eten moet gebruiken. Hier meer van gaan innemen is een onnodig iets met mogelijke gevolgen vandien.
Ik vroeg dit omdat ik al eens een paar keer geëxperimenteerd hebt met knoflook tijdens ik ziek was.
Ik merkte vaak nadat ik knoflook innam de volgende dag al stukken beter voel en amper koorts had vergeleken met me griep periodes dat ik geen knoflook nam.
al was het maar een grammetje (poeder), het werkte top.
Kan miss steeds een placebo effect zijn geweest maar ik blijf het lekker nemen als ik me weer eens ziek begin te voelen.
Cools, wat merk jij van phosphatidylserine of wat zou ik kunnen verwachten? Hogere testosteron, een betere concentratie en minder spanningen?
Hoeveel mg phosphatidylserine neem jij per dag?
wat zijn eigenlijk de verzendkosten van die Fosfatidylserine site?

wat zijn eigenlijk de verzendkosten van die Fosfatidylserine site?

ik zie het
ik zie het![]()
Ik raak trouwens beetje door de war met die naam Phosphatidylserine.
Want je hebt ook:
fosfatidylcholine,
fosfatidylethanolamine
fosfatidylinositol
fosfatidylserine
Dit is niet allemaal hetzelfde neem ik aan?
Het zijn allemaal fosfolipiden, maar met elk hun werking.