XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

is apigenin al aan bod gekomen?

Is het dom om 300-600mg phosphatidylserine in een keer te nemen in plaats van verspreid over de dag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265
Zou het een goed idee zijn om dagelijks 1 cap Xtreme Test voor onbepaalde tijd te nemen? De ingredienten lijken me veilig voor langdurig gebruik, alleen het mangosteenextract baart me een beetje zorgen; oestrogeen moet immers ook niet te laag worden. Jammer dat we niet weten hoeveel erin zit per cap.

• #2.268
Zou het een goed idee zijn om dagelijks 1 cap Xtreme Test voor onbepaalde tijd te nemen? De ingredienten lijken me veilig voor langdurig gebruik, alleen het mangosteenextract baart me een beetje zorgen; oestrogeen moet immers ook niet te laag worden. Jammer dat we niet weten hoeveel erin zit per cap.

Je kan altijd even je oestrogeenwaardes laten meten tijdens gebruik.

heeft iemand wel eens zijn bloedwaardes gecheckt voor en na het gebruikt van Xtreme Test?

heeft iemand wel eens zijn bloedwaardes gecheckt voor en na het gebruikt van Xtreme Test?
Ik heb een 1,5 maand na mijn bloeduitslag Xtreme test geprobeerd. Ik heb na één volledige en ongeveer 3/4 pot Xtreme test nogmaals laten testen (genomen in combinatie met vitamine D) en er was geen verbetering van de bloedwaarden.

• #2.271
Als je het neemt en stopt kunnen de bloedwaardes terug inzakken. Dit hangt van de oorzaak van je lage test af. Hoe was je oestrogeen?

• #2.272
Als je het neemt en stopt kunnen de bloedwaardes terug inzakken. Dit hangt van de oorzaak van je lage test af. Hoe was je oestrogeen?

De 2e bloedafname is gebeurd de dag voor ik stopte met de Xtreme Test. En oestrogeen was (uit het hoofd) dacht ik ook aan de lage kant maar wel in verhouding met de test-waarde.

• #2.274
  • #2.276
SHBG ook laag maar LH en FSH waren binnen de grenzen

SHBG laag is goed bij laag testosteron en normaal bij laag oestrogeen. De juiste waarde van LH en FSH zou je eens moeten opvragen. Binnen de grens zegt niet veel, maar vermoedelijk reageren je LH receptoren/leydig cellen slecht (minder gevoelig). Dan gaat het inderdaad niet helpen.

Enige mogelijkheid is dan proberen je receptoren weer gevoeliger te maken. Low dose hcg (500iu 2x/week) wil wel eens helpen gevolgd door clomid 50mg voor 2 weken.

SHBG laag is goed bij laag testosteron en normaal bij laag oestrogeen. De juiste waarde van LH en FSH zou je eens moeten opvragen. Binnen de grens zegt niet veel, maar vermoedelijk reageren je LH receptoren/leydig cellen slecht (minder gevoelig). Dan gaat het inderdaad niet helpen.
Enige mogelijkheid is dan proberen je receptoren weer gevoeliger te maken. Low dose hcg (500iu 2x/week) wil wel eens helpen gevolgd door clomid 50mg voor 2 weken.
Ik zal het allemaal nog eens opvragen en post het dan hier!
net geen 26 jaar oud.

[QUOTE="Woekkes, post: 9364543, member: 77012"
net geen 26 jaar oud.[/QUOTE]
dan ben je ook nog veelste jong voor zulke supps.
je lichaam produceert dan al max natuurlijke test en zullen supps geen toegevoegde waarde kunnen geven.
wacht maar eerst tot je de 40ste bent gepasseerd

[QUOTE="Woekkes, post: 9364543, member: 77012"
net geen 26 jaar oud.
dan ben je ook nog veelste jong voor zulke supps.
je lichaam produceert dan al max natuurlijke test en zullen supps geen toegevoegde waarde kunnen geven.
wacht maar eerst tot je de 40ste bent gepasseerd[/QUOTE]
Daar ben je jammer genoeg mis. Ik heb van nature een lage testproductie(deze schommelt telkens rond de minimumgrens,afhankelijk vd situatie) maar niet genoeg voor een doorverwijzing naar de endocrinoloog. Dus deze producten zouden al wel iets voor me kunnen betekenen.

Terug
Naar boven