XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

dus ik hartstikke dood als ik dagelijks een blik tonijn eet?
Nee dat niet maar best in het oog houden denk ik? Lees dit even:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ga mijn makreel inname ook wat verminderen, better safe than sorry.

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Nee dat niet maar best in het oog houden denk ik? Lees dit even:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ga mijn makreel inname ook wat verminderen, better safe than sorry.

thx, zijn wel veel hypothesen en weinig bewijzen
maar goed, het zekere voor het onzekere nemen dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.304
Hey Cools,

er staat "A 132-pound person can safely eat 18 ounces per week".

1 pound = ongeveer 0,453 kilogram

132 pound = ongeveer 60 kilogram

1 ounce = ongeveer 28,349 gram

18 ounces = ongeveer 510 gram/week

Dus gemiddeld zou een mens van 60 kg probleemloos dagelijks zo'n 72-73 gram makreel mogen eten, ik weet niet hoe je tot die 30 gram per week komt???

Ach, dacht het nog. Ben vergeten die ounce te vermenigvuldigen met 18 :p Dus idd kan je meer van eten dan.

• #2.305
tonijn in blik bevat per 100gram 1gram vet, dit zou dus weinig kwikgehalte moeten bevatten? ik eet er namelijk 1 blik per dag van

Moeilijk te zeggen. Zal deze week eens wat onderzoeken lezen hierover. Dan weten we tenminste wat voor hoeveelheden we kunnen verwachten en hoeveel 'veilig' is.

Hey Cools,

ff een vraagje aangezien ik je kennis enorm waardeer over test boosters etc...

Ik heb de volgende supplementen nog in huis liggen en zou graag deze willen stacken (weggooien heeft ook gene zin denk ik?) maar ik weet niet of dit een beetje teveel van het goede is?

- 1 capsule Vitamine D3 1000 iU = 25 mcg van het merk Now Foods

Volgens jou is vitamine D3 een veilige test booster en een oestrogeenremmer waar het nodig is als ik het goed lees hier, dus deze is dan op zich goed en veilig?

- 1 capsule MenaQ7 Forte (vitamine K2) van het merk [Link niet meer beschikbaar]

Hier zit 180 mcg vitamine K2 + 5 mcg vitamine D3 per capsule in.

Op de 1ste pagina gaf je een link van een onderzoek: Meer vitamine K2, meer testosteron, dus ik veronderstel dat deze supplement ook veilig genomen kan worden?

- 2 x 1 capsule Calcium Bisglycinate van het merk OrthoNutrients

Hier zit per 2 capsules 500mg Calcium (als calcium bisglycinate) + 5 mcg vitamine D3 in.

Evenals op de 1ste pagina gaf je een link van een onderzoek: Vitamine K2 en calcium verlagen estradiolspiegel, dus deze combo erbij nemen is ook geen probleem neem ik aan?

Deze 3 supps leveren dan in totaal: 35 mcg vitamine D3, 180 mcg vitamine K2 en 500mg calcium.

Als eerste ben ik benieuwd naar je mening over deze 3 bovenstaande supps want ik vraag mij af of ik met deze 3 supps mijn oestrogeengehalte niet teveel zal remmen??? Uiteindelijk is oestrogeen belangrijk voor vele lichaamsfuncties, ben dus benieuwd naar je mening over deze 3 supps.

Als laatst heb ik nog de onderstaande supps liggen en ik weet niet wat ik ermee moet doen. Met andere woorden, kan ik één of meerdere van de onderstaande supps bij de bovenstaande supps nog stacken of is dit een beetje teveel van het goede? Ik wil dus zeker mijn oestrogeengehalte niet helemaal blokkeren.

- D-Aspartic Acid poeder van het merk Body&Fit (3 gram per dag wordt geadviseerd)

- Mangosteen poeder v/h merk Mattisson HealthCare (in één van je vorige reacties raadde je mij aan om een klein theelepeltje hiervan te gebruiken dagelijks)

- Druivenzaadpoeder van Myprotein.com

- Tribulus Pro (95% Saponine) capsules van Myprotein.com

Zo, dit was het een beetje :D

Ik heb de laatste 4 producten al een tijdje liggen, ik had ze ooit eens zonder bij na te denken gekocht maar wil het ook niet meteen weggooien, ben benieuwd naar je reacties op mijn vragen ;)

• #2.307
Hey Cools,

ff een vraagje aangezien ik je kennis enorm waardeer over test boosters etc...

Ik heb de volgende supplementen nog in huis liggen en zou graag deze willen stacken (weggooien heeft ook gene zin denk ik?) maar ik weet niet of dit een beetje teveel van het goede is?

- 1 capsule Vitamine D3 1000 iU = 25 mcg van het merk Now Foods

Volgens jou is vitamine D3 een veilige test booster en een oestrogeenremmer waar het nodig is als ik het goed lees hier, dus deze is dan op zich goed en veilig?

- 1 capsule MenaQ7 Forte (vitamine K2) van het merk [Link niet meer beschikbaar]

Hier zit 180 mcg vitamine K2 + 5 mcg vitamine D3 per capsule in.

Op de 1ste pagina gaf je een link van een onderzoek: Meer vitamine K2, meer testosteron, dus ik veronderstel dat deze supplement ook veilig genomen kan worden?

- 2 x 1 capsule Calcium Bisglycinate van het merk OrthoNutrients

Hier zit per 2 capsules 500mg Calcium (als calcium bisglycinate) + 5 mcg vitamine D3 in.

Evenals op de 1ste pagina gaf je een link van een onderzoek: Vitamine K2 en calcium verlagen estradiolspiegel, dus deze combo erbij nemen is ook geen probleem neem ik aan?

Deze 3 supps leveren dan in totaal: 35 mcg vitamine D3, 180 mcg vitamine K2 en 500mg calcium.

Als eerste ben ik benieuwd naar je mening over deze 3 bovenstaande supps want ik vraag mij af of ik met deze 3 supps mijn oestrogeengehalte niet teveel zal remmen??? Uiteindelijk is oestrogeen belangrijk voor vele lichaamsfuncties, ben dus benieuwd naar je mening over deze 3 supps.

Als laatst heb ik nog de onderstaande supps liggen en ik weet niet wat ik ermee moet doen. Met andere woorden, kan ik één of meerdere van de onderstaande supps bij de bovenstaande supps nog stacken of is dit een beetje teveel van het goede? Ik wil dus zeker mijn oestrogeengehalte niet helemaal blokkeren.

- D-Aspartic Acid poeder van het merk Body&Fit (3 gram per dag wordt geadviseerd)

- Mangosteen poeder v/h merk Mattisson HealthCare (in één van je vorige reacties raadde je mij aan om een klein theelepeltje hiervan te gebruiken dagelijks)

- Druivenzaadpoeder van Myprotein.com

- Tribulus Pro (95% Saponine) capsules van Myprotein.com

Zo, dit was het een beetje :D

Ik heb de laatste 4 producten al een tijdje liggen, ik had ze ooit eens zonder bij na te denken gekocht maar wil het ook niet meteen weggooien, ben benieuwd naar je reacties op mijn vragen ;)

Vitamine D is inderdaad een veilige anti-aromatase remmer, dus verminderd de omzetting naar oestrogeen.

Vitamine K is ook vrij veilig, maar ook een anti-aromatase remmer. Je wil oestrogeen nu ook niet te laag brengen.

Calcium gaat vooral je SHBG verminderen (kans op binding verlagen) waardoor androgenen als testosteron en DHT hoger komen. En in principe oestrogeen in mindere mate.

D-aparatic acid gaat weinig voor je doen. Het kan je aromatase versneller waardoor je meer oestrogeen hebt, maar voor testosteron doet het weinig.

Mangosteen poeder gaat je oestrogeenreceptor blokkeren. Het poeder is niet hoog gedoseerd in actieve stoffen dus kan veiliger gecombineerd worden. Zelfde voor druivenzaadpoeder.

Tribulus gaat alleen je bloedvaten verwijderen en de kans op erecties vergroten. Dit via NO verhoging, maar spijtig genoeg geen effect op testosteron.

Beste kan je 1 per 1 proberen en kijken wat beste voor jou werkt/goed voelt. Vitamine D is sowieso nodig en het lichtste anti-oestrogeen.

Na voorgaande slechte ervaringen met Xtreme Test van XXL Nutrition (testosteron was zelfs lichtjes gedaald) heb ik nu Free test XRT van iemand voorgesteld gekregen. Dit potje loopt nog tot vrijdag (donderdag terug bloed afname) maar gezien de ingrediënten verwacht ik er niet veel van. Ik post hier de resultaten!

• #2.309
Na voorgaande slechte ervaringen met Xtreme Test van XXL Nutrition (testosteron was zelfs lichtjes gedaald) heb ik nu Free test XRT van iemand voorgesteld gekregen. Dit potje loopt nog tot vrijdag (donderdag terug bloed afname) maar gezien de ingrediënten verwacht ik er niet veel van. Ik post hier de resultaten!

Dat gaat ook niet werken bij jou. Je LH receptoren zijn te ongevoelig. Wat deze middelen doen, vooral xtreme test is je hypofyse aanzetten tot meer aanmaak van LH en FSH. Maar daar ben je niets mee als je LH receptoren en slecht op reageren (kunnen we terugzien aan de hand van je bloedonderzoek).

Enige oplossing is door lage dosis hcg de receptoren weer gevoeliger proberen te maken. Buiten dat en TRT is er geen andere mogelijkheid.

Dat gaat ook niet werken bij jou. Je LH receptoren zijn te ongevoelig. Wat deze middelen doen, vooral xtreme test is je hypofyse aanzetten tot meer aanmaak van LH en FSH. Maar daar ben je niets mee als je LH receptoren en slecht op reageren (kunnen we terugzien aan de hand van je bloedonderzoek).

Enige oplossing is door lage dosis hcg de receptoren weer gevoeliger proberen te maken. Buiten dat en TRT is er geen andere mogelijkheid.

HCG zitten prikken heb ik geen zin in en TRT is zeker geen oplossing. Aangezien het gratis was, leek het voor mij geen probleem om eens uit te proberen. Waarschijnlijk zal ik, als Free test XRT even slechte resultaten geeft als Xtreme test, toch nogmaals een andere testbooster de kans geven in de hoop zo iets positief te vinden.

• #2.311
HCG zitten prikken heb ik geen zin in en TRT is zeker geen oplossing. Aangezien het gratis was, leek het voor mij geen probleem om eens uit te proberen. Waarschijnlijk zal ik, als Free test XRT even slechte resultaten geeft als Xtreme test, toch nogmaals een andere testbooster de kans geven in de hoop zo iets positief te vinden.

Gaat spijtig genoeg niet werken en hcg is dan de enige oplossing. Tot nu toe ben ik nog geen natuurlijke middelen tegengekomen die de LH receptoren gevoeliger maken.

Mijn nieuwe stack: Orange Triad, Xtreme Test, Phosphatidylserine en Forskolin 95. Ik ga dit twee maanden proberen en zal dan een oordeel vellen.

Ik heb bovenstaande quote bijna drie maanden geleden gepost. Ik heb m'n hele dieet omgegooid en alleen nog maar voedsel gegeten dat positief op de testosteronspiegel werkt. Ik heb voldoende getraind, geslapen en heb junkfood tot een minimum beperkt. Ik heb ook alle bovenstaande supplementen consequent ingenomen.

Ik merk... niets. Ik ben niet sterker, heb niet meer spiermassa, niet meer energie, zit niet beter in m'n vel, niets. Ik weet dat de effecten van natuurlijke testosteronverhoging altijd subtiel zijn, maar omdat mijn eetgewoonten van voor deze periode op zijn zachtst gezegd niet echt optimaal waren hoopte ik ten minste iets te merken.

Betekent dit nu dat mijn natuurlijke testosteron zo laag is dat het allemaal geen zin heeft? Mijn testosteron lag een aantal maanden geleden op 10 (moet volgens de endocrinoloog tussen 5 en 20 liggen, geen flauw idee wat de meeteenheid is.)

Het enige wat echt voor mij werkte, jaren geleden, was de testbooster van SAN. Attitude heette die, met ATD. Is inmiddels uit de handel. Je kunt in Engeland nog wel testboosters met ATD krijgen.

• #2.314
Ik heb bovenstaande quote bijna drie maanden geleden gepost. Ik heb m'n hele dieet omgegooid en alleen nog maar voedsel gegeten dat positief op de testosteronspiegel werkt. Ik heb voldoende getraind, geslapen en heb junkfood tot een minimum beperkt. Ik heb ook alle bovenstaande supplementen consequent ingenomen.

Ik merk... niets. Ik ben niet sterker, heb niet meer spiermassa, niet meer energie, zit niet beter in m'n vel, niets. Ik weet dat de effecten van natuurlijke testosteronverhoging altijd subtiel zijn, maar omdat mijn eetgewoonten van voor deze periode op zijn zachtst gezegd niet echt optimaal waren hoopte ik ten minste iets te merken.

Betekent dit nu dat mijn natuurlijke testosteron zo laag is dat het allemaal geen zin heeft? Mijn testosteron lag een aantal maanden geleden op 10 (moet volgens de endocrinoloog tussen 5 en 20 liggen, geen flauw idee wat de meeteenheid is.)

Hoogstwaarschijnlijk zijn je LH receptoren niet zo gevoelig. Dan werken deze middelen inderdaad niet. Enige optie is low dose hcg om de gevoeligheid te stimuleren gevolgd door clomid. En dan werken deze middelen ook.

Dit kan je in een bloedonderzoek terugzien aan de hand van je LH en FSH waarde. Indien deze hoog zijn, vooral LH en testosteron laag wijst op niet zo gevoelige receptoren.

Hoogstwaarschijnlijk zijn je LH receptoren niet zo gevoelig. Dan werken deze middelen inderdaad niet. Enige optie is low dose hcg om de gevoeligheid te stimuleren gevolgd door clomid. En dan werken deze middelen ook.

Dit kan je in een bloedonderzoek terugzien aan de hand van je LH en FSH waarde. Indien deze hoog zijn, vooral LH en testosteron laag wijst op niet zo gevoelige receptoren.

Clomid neem ik nooit meer, ik kreeg er oogproblemen van. Kan Nolva ook?

• #2.317
Clomid neem ik nooit meer, ik kreeg er oogproblemen van. Kan Nolva ook?

Hoeveel nam je toen? Als je meer dan 50mg/dag neemt krijg je inderdaad oogproblemen. En voor de heel gevoelige personen 25mg/dag.

Nolva kan ook, maar dan max 10mg/dag. 5mg/dag is al voldoende.

is er een verschil tussen red maca en 'gewoon' maca?
inb4 het is rood

• #2.320
is er een verschil tussen red maca en 'gewoon' maca?
inb4 het is rood

Kleur van het poeder is hetzelfde :p Red maca bevat andere stoffen die goed voor je prostaat zijn en mogelijk anti-DHT werken. De andere soorten maca niet. Met gewone maca wordt gele maca bedoeld en dan heb je nog de zwarte.

Terug
Naar boven