Hey Cools,
ff een vraagje aangezien ik je kennis enorm waardeer over test boosters etc...
Ik heb de volgende supplementen nog in huis liggen en zou graag deze willen stacken (weggooien heeft ook gene zin denk ik?) maar ik weet niet of dit een beetje teveel van het goede is?
- 1 capsule Vitamine D3 1000 iU = 25 mcg van het merk
Now Foods
Volgens jou is vitamine D3 een veilige test booster en een oestrogeenremmer waar het nodig is als ik het goed lees hier, dus deze is dan op zich goed en veilig?
- 1 capsule MenaQ7 Forte (vitamine K2) van het merk [Link niet meer beschikbaar]
Hier zit 180 mcg vitamine K2 + 5 mcg vitamine D3 per capsule in.
Op de 1ste pagina gaf je een link van een onderzoek: Meer vitamine K2, meer testosteron, dus ik veronderstel dat deze supplement ook veilig genomen kan worden?
- 2 x 1 capsule Calcium Bisglycinate van het merk
OrthoNutrients
Hier zit per 2 capsules 500mg Calcium (als calcium bisglycinate) + 5 mcg vitamine D3 in.
Evenals op de 1ste pagina gaf je een link van een onderzoek: Vitamine K2 en calcium verlagen estradiolspiegel, dus deze combo erbij nemen is ook geen probleem neem ik aan?
Deze 3 supps leveren dan in totaal: 35 mcg vitamine D3, 180 mcg vitamine K2 en 500mg calcium.
Als eerste ben ik benieuwd naar je mening over deze 3 bovenstaande supps want ik vraag mij af of ik met deze 3 supps mijn oestrogeengehalte niet
teveel zal remmen

Uiteindelijk is oestrogeen belangrijk voor vele lichaamsfuncties, ben dus benieuwd naar je mening over deze 3 supps.
Als laatst heb ik nog de onderstaande supps liggen en ik weet niet wat ik ermee moet doen. Met andere woorden, kan ik één of meerdere van de onderstaande supps bij de bovenstaande supps nog stacken of is dit een beetje teveel van het goede? Ik wil dus zeker mijn oestrogeengehalte niet helemaal blokkeren.
- D-Aspartic Acid poeder van het merk
Body&Fit (3 gram per dag wordt geadviseerd)
- Mangosteen poeder v/h merk
Mattisson HealthCare (in één van je vorige reacties raadde je mij aan om een klein theelepeltje hiervan te gebruiken dagelijks)
- Druivenzaadpoeder van
Myprotein.com
- Tribulus Pro (95% Saponine) capsules van
Myprotein.com
Zo, dit was het een beetje
Ik heb de laatste 4 producten al een tijdje liggen, ik had ze ooit eens zonder bij na te denken gekocht maar wil het ook niet meteen weggooien, ben benieuwd naar je reacties op mijn vragen