Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Fosfatidylserine niet aan te raden icm beta blokkers?

Mijn stack: Orange Triad, calcium, Xtreme test en op trainingsdagen Xtreme gh. Die laatste o.a. omdat ik vrij laat train en moeilijk kan slapen na een PWO.

Cools, wat vind jij van Bulbine Natalensis?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
  • #2.247
Zou het overkill zijn om dit aan mijn PCT toe te voegen? Ik heb met Nolva en Xtreme Test (mangosteen extract) immers al twee sterke anti-oestrogenen. Sterker nog, zou dit niet overkill zijn zelfs als je geen PCT doet, dus zonder Nolva?

Gaat wat veel zijn, je wil oestrogeen niet te laag brengen. Xtreme test is op zichzelf al voldoende.

Mijn nieuwe stack: Orange Triad, Xtreme Test, Phosphatidylserine en Forskolin 95. Ik ga dit twee maanden proberen en zal dan een oordeel vellen.

Ik neem nu vanaf zaterdag 3x 100 mg fosfatidylserine.
Ook neem ik 5000 iu Vit D3 nu elke dag ipv om de dag.
Voorheen voelde ik me na 8-9 uur nog steeds vrij moe. Ik heb het idee dat ik nu genoeg heb aan 8 uur slaap en voel me overdag ook wat opgewekter/vrolijker.

Spreid je 600 mg phosphatidylserine over 3 keer per dag of hoe je dit?
En kan ik vit d3 gewoon op 5000 mg nemen zonder problemen?

• #2.251
Spreid je 600 mg phosphatidylserine over 3 keer per dag of hoe je dit?
En kan ik vit d3 gewoon op 5000 mg nemen zonder problemen?

5000iu vitamine per dag kan zonder problemen. Maar toch altijd even je bloedwaardes laten testen tijdens om te checken hoe je vitamine D waarde hierbij is.

5000iu vitamine per dag kan zonder problemen. Maar toch altijd even je bloedwaardes laten testen tijdens om te checken hoe je vitamine D waarde hierbij is.
Oké dankjewel, en de Phos verdelen over 3x 200 mg voor optimale resultaten of 6 keer per dag?

Cools, heeft het volgens jou veel meerwaarde om te verhogen van 300 mg naar 600 mg? Zo ja, waar merk je dat aan?

Cools ik heb het maar even hier geplaatst excusi maar kan een extra vit b complex (jarrow formulas b-right) kwaad als je al redelijk volgens de alledaagse bb voedingsrichtlijnen eet? Ik geloof dat je van alleen foliumzuur niet teveel mag binnenkrijgen correct?

Laatst bewerkt:
  • #2.258
Cools ik heb het maar even hier geplaatst excusi maar kan een extra vit b complex (jarrow formulas b-right) kwaad als je al redelijk volgens de alledaagse bb voedingsrichtlijnen eet? Ik geloof dat je van alleen foliumzuur niet teveel mag binnenkrijgen correct?

Een te hoog gehalte aan vitamines kan voor elke vitamine nadelig zijn afhankelijk van de dosis in je B complex, verhoudingen en hoeveelheid via voeding.

Die zat ik nu net te typen :D

Ok een theorie stack(je)

Ik zat eerst te twijfelen tussen mangosteen of granaatappelsap om de oestrogeen te verlagen/blokkeren.
Maar mangosteen lijkt me iets veiliger vanwegen geen clomid bijwerkingen aanhangen. (toch?)

Ook vind ik het nog steeds beetje krom om een oestrogeen verlagen en tegelijkertijd een oestrogeen verhoger te gebruiken.
Ik snap het wel maar vind nog steeds krom.

Ik zat ongeveer aan deze stack te denken:
oestrogeen verhoger -> Genistein 1000 mg
oestrogeen verlager -> Mangosteen: (hoeveel extract?)
test verhoger -> phosphatidylserine + vit d + misschien nog Intimidate erbij voor de nachtrust (intimidate = n-methyl-d-aspartic acid)

Is dit wat?
door de oestrogeen te verhogen verlaag je de bijwerkingen van genistein (dat weer oestrogeen verhoogd, wat ik dus krom vind)
en de test verhogers lijken me vrij safe...

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.powdercity.com/products/phosphatidylserine-bulk-powder

De goedkoopste Fosfatidylserine die ik gevonden heb. In de Nederlandse supplementenshops is het een stuk duurder, dus ik zal het voortaan hier bestellen. Ik heb goede ervaringen met Powder City.

Om hier nog even op terug te komen: als ik het antwoord van XXL uit deze link https://xxlnutrition.com/forum/discussion/9958/ goed begrijp, is de dosis fosfatidylserine per cap ook echt 100 mg. Klopt dit wel? Met 25 euro per 90 caps (oftewel 9 gram fosfatidylserine) zou het veruit de goedkoopste op de markt zijn. Ter vergelijking: het 20% extract van Powder City kost dan omgerekend 7,55 per 2 gram. Mis ik hier iets?

Terug
Naar boven