XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

@Cools een maat van mij zit in de nakuur 3 weken clomid 20mg per dag. Hij heeft bloed laten prikken in de 3e week en volgens de resultaten is zijn testosteron 17 (Wat dat getal ook moge betekenen) maar zit in de normal range, zijn FSH en LH zijn echter onmeetbaar. Kan hij nu concluderen dat zijn clomid niet werkt/fake is ?

*Hij heeft trouwens na zijn kuur drie weken 500iu HCG geprikt en is twee na de kuur begonnen met clomid.

Oeps zie nu pas dat ik in het verkeerde topic post, was bedoeld voor het dilema topic.. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.384
Cools, wat denk je van Ashwaganda? Ik neem het nu sinds kort 5 gram per dag. Lees er veel goede reacties over, ook wetenschappelijk.

http://www.ergo-log.com/ashwagandha-strength-lean-body-mass-fat-percentage.html
http://www.ergo-log.com/human-study-ashwagandha-boosts-testosterone-level.html

Het zou na 3 maanden tot wel 40 procent meer testosteron leveren wanneer er een tekort is. Verder zou het andere hormonen ook in balans kunnen brengen.

En dit: [Link niet meer beschikbaar]

Ook erg goede ingrediënten.

Ik heb nog niet kunnen vinden hoe het exact werkt, maar het zou dus wel eens kunnen werken.

Ik heb nog niet kunnen vinden hoe het exact werkt, maar het zou dus wel eens kunnen werken.

Het zou cortisol verlagen en een sterk anti oxidant wat vrije radicalen uit het lichaam zou verwijderen. Bewezen dat het LH verhoogt.

Wat is de STERKSTE (niet de veiligste) test booster volgens jou?

Hoeveel mg Macuna Pruriens raad je per dag aan? In een onderzoek van ergo wordt gesproken over 5 gram.

@Cools zou je bovenstaand nog kunnen beantwoorden?
En waar heb ik meer waar aan met mijn geld, de testbooster van xxl of losse macuna pruriens capsules?

• #2.387
@Cools zou je bovenstaand nog kunnen beantwoorden?
En waar heb ik meer waar aan met mijn geld, de testbooster van xxl of losse macuna pruriens capsules?

Losse mucuna pruriens capsules gaan alleen testosteron verhogen via dopamine verhoging. De test booster van XXL bevat ook anti-oestrogenen.

Mijn nakuur, na +- 1 jaar on zal bestaan uit 7weken clomid op 25-50mg.

Begin ik best gelijktijdig met de nakuur met Xtreme test van XXL of beter na de nakuur beginnen?

Ben bezig met winstrol only 50mg ED.
Heb al Clomid thuisliggen. Ga 25mg ED voor 2-3 weken als nakuur pakken.

Winstrol only zou na de kuur cortisol levels flink doen verhogen. Heeft het nut om supps te nemen om cortisol levels te onderdrukken? Of is enkel Clomid al voldoende?

• #2.392
Ook wanneer we rekening houden met het feit dat xtreme test oestrogeen een beetje verlaagd. Is het in combinatie met Clomid dan geen overkill tijdens PCT?

Just asking to be sure :p

Hangt van de dosis clomid af, maar bij 50mg/dag is het nog te doen.

• #2.393
Ben bezig met winstrol only 50mg ED.
Heb al Clomid thuisliggen. Ga 25mg ED voor 2-3 weken als nakuur pakken.

Winstrol only zou na de kuur cortisol levels flink doen verhogen. Heeft het nut om supps te nemen om cortisol levels te onderdrukken? Of is enkel Clomid al voldoende?

Nakuur na winstrol only is alleen nodig afhankelijk van de lengte van je kuur. Cortisol levels stijgen meestal na een kuur omdat test dit onderdrukt.

Nakuur na winstrol only is alleen nodig afhankelijk van de lengte van je kuur. Cortisol levels stijgen meestal na een kuur omdat test dit onderdrukt.
Ik ben van plan 6 weken te doen. Sides zijn er amper op meer haaruitval na. Begint nu meer te worden na 2.5 weken.

Wat raad je aan na 6 weken? Toch 25mg Clomid ED? Eventueel iets voor cortisol?

• #2.396
Ik ben van plan 6 weken te doen. Sides zijn er amper op meer haaruitval na. Begint nu meer te worden na 2.5 weken.

Wat raad je aan na 6 weken? Toch 25mg Clomid ED? Eventueel iets voor cortisol?

5-10 dagen clomid zou voldoende moeten zijn op 25mg. Iets voor cortisol kan, maar hersteld vanzelf snel.

• #2.398
Welke 'natuurlijke anabolen' (testosteron booster) heeft zich nou echt bewezen de laatste jaren?

Deze website heeft een ruime keus aan testosteron boosters, maar of ze goed zijn.....?
https://www.zumbu.com/NL/natuurlijke-anabolen
P.s. ik ben 34 jaar.

Natuurlijke anabolen heeft te maken met dat ze spiergroei stimuleren. Dat is van veel factoren afhankelijk of dit ook gebeurd.

Beste aanpak blijft voldoende beweging, goede voeding en training. Bepaalde supps zoals vitamine D kan dit ondersteunen.

Natuurlijke anabolen heeft te maken met dat ze spiergroei stimuleren. Dat is van veel factoren afhankelijk of dit ook gebeurd.

Beste aanpak blijft voldoende beweging, goede voeding en training. Bepaalde supps zoals vitamine D kan dit ondersteunen.

Maar stel dat dit wel gebeurd, welke kan jij dan echt aanbevelen?

• #2.400
Terug
Naar boven