shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cools
Zorgt het chronisch nemen van corticosteroïden voor een verlaging van testosteron?
Kan je dat weer verhogen op natuurlijke manier? Cholecalciferol, fosfatdylserine.
Kan je dat weer verhogen op natuurlijke manier? Cholecalciferol, fosfatdylserine.
Of staat dat weer de werking van prednisolon in de weg?
Zag ook wat over vit K, welke dosis hebben we het over, ik nam vroeger 10mg per dag maar merkte verder niks. Geen bloed getest
Beiden staan de werking niet in de weg omdat ze een ontstekingsremmende werking hebben. Het zou deels het testosteron verlagende effect kunnen tegengaan.
Vitamine K heeft een oestrogeen verlagend effect via het aromatase enzym. Wel oppassen ivm bloeddikte.
Ik las dat prednisolon cortisol verhoogd en test verlaagd.
Ik nam vit K vanwege bloeddikte. 10 soms 20mg per dag voor zeker 15 jaar lang. Dus die paar druppels zullen geen verschil maken.
Zal het handig zijn om mijn test te laten prikken?
Kan men post niet aanpassen om een of andere reden.Tijdens je nakuur doet je nakuur (anti-oestrogeen) het werk. Je kan wel een SHBG verlager er bv. bijnemen, maar geen stoffen met anti-oestrogene werking.
Zou je dan na je nakuur bestaande uit clomid of nolva voordeel halen uit een testbooster om het herstel verder te zetten en eventueel te versnellen?
Is bij test-boosters dus verhoging van ldl mogelijk?
Kom net van de arts en heb teveel ldl (niet echt zorgwekkend) en Hdl te weinig...
Neem thans sinds korte tijd omega 3 (visolie in vorm van softgel capsules).
Hoe kan het dat mijn DHT na Xtreme test gebruik lager is dan voorheen? Is urtica dioica de boosdoener?
Vrij testosteron was 10 (geen idee wat de meeteenheid was). SHBG en totaal weet ik niet, ik kreeg niets mee op papier.
Vrije test was overigens niet lager na Xtreme test, maar ook niet hoger.