XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Over 'de' website ben ik helaas niet over te spreken. Op de een of andere manier kan ik niet inloggen. De inloggegevens had ik genoteerd en typ dat in maar doet niks. Kijk ik naar de mail die ik heb gehad, staat precies dezelfde inloggegevens. Ik toch maar even kopiëren en paste maar helaas, kan wederom niet inloggen. Dit is naar aanleiding van een fout in mijn naam in de factuur, 1 letter is verkeerd en wil checken of dat mijn fout is of van het bedrijf.
Dus oké, dan maar de 'wachtwoord vergeten' raadplegen en je raadt het al, het gaat wederom fout. Ik kan mijn volledige e-mailadres er niet in kwijt, wat natuurlijk vreemd is. Het intyp balkje is er tekort voor. Wtf? :roflol:
Gaar maar waar. :)

PS heb ze inmiddels via de mail benaderd.

Maar goed, Cools, wanneer neem jij phosphatidylserine in? s' ochtends? En neem je het ook gelijk voor de hele dag (400 mg)?
En neem je phosphatidylserine op en even af om gewenning tegen te gaan?

Sank you, en karma zal zoals gebruikelijk vloeien. ;)

Laatst bewerkt:
Binnen 1 uur na inname merk ik al een verschil. Ik zit nu op 200 mg en over een aantal dagen ga ik het verhogen naar maximaal 600 mg per dag. Hoger zal ik waarschijnlijk niet gaan i.v.m. de kosten. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel voordeel ik ermee ga behalen.

Wat ik er nu al van heb gemerkt (1 uur na inname).
- Minder prikkels
- Betere concentratie

:)

Nu nog uitvogelen wanneer het is uitgewerkt...

• Topic Starter Topic Starter
Binnen 1 uur na inname merk ik al een verschil. Ik zit nu op 200 mg en over een aantal dagen ga ik het verhogen naar maximaal 600 mg per dag. Hoger zal ik waarschijnlijk niet gaan i.v.m. de kosten. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel voordeel ik ermee ga behalen.

Wat ik er nu al van heb gemerkt (1 uur na inname).
- Minder prikkels
- Betere concentratie

:)

Nu nog uitvogelen wanneer het is uitgewerkt...

Ik neem smorgens 200mg en savonds. Soms ook 400mg per keer. En inderdaad na een uurtje merk je wat.

L-serine ga ik binnekort ook bestellen. L-Glycine zou ook kunnen, maar is minder sterk en onderdrukt immuunsysteem weer. Voordeel voor sommigen en anderen niet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Serine

Ook interessant om eens te lezen
http://www.pieternaeye.com/fosfatidylserine.html

Laatst bewerkt:
herinnering scans

Waar ga jij L-serine bestellen?

En phosphatidylserine werkt bij mij super. Ik heb namelijk ADHD. Krijg nu veel minder externe prikkels binnen en mijn concentratie is veel beter. :)
Hopelijk blijft dit zo en treedt en geen gewenning op... want dan moet je steeds meer nemen om hetzelfde effect te krijgen en zonder bijwerkingen natuurlijk, wat ik meestal krijg met dit soort 'medicatie'. We zullen het zien...
Ben tot nu toe zeer positief.

Ik zit nog steeds aan de 200 mg per dag. Dit wil ik voor totaal 5 a 7 dagen doen en wil dan naar de 400 mg, 2x verdeeld over de dag. Daarna 400 mg 's ochtends en 200 mg eind van de middag (is 600 mg per dag).

Laatst bewerkt:
Waar ga jij L-serine bestellen?

En phosphatidylserine werkt bij mij super. Ik heb namelijk ADHD. Krijg nu veel minder externe prikkels binnen en mijn concentratie is veel beter. :)
Hopelijk blijft dit zo en treedt en geen gewenning op... want dan moet je steeds meer nemen om hetzelfde effect te krijgen en zonder bijwerkingen natuurlijk, wat ik meestal krijg met dit soort 'medicatie'. We zullen het zien...
Ben tot nu toe zeer positief.

Ik zit nog steeds aan de 200 mg per dag. Dit wil ik voor totaal 5 a 7 dagen doen en wil dan naar de 400 mg, 2x verdeeld over de dag. Daarna 400 mg 's ochtends en 200 mg eind van de middag (is 600 mg per dag).

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.bionetics.co.uk/acatalog/L_Serine.html

Bij een van deze 2.

Hier kan het ook, maar is voor bedrijven en ben niet zeker of het food grade (of nog beter pharmaceutical grade) is. Moet % zuiverheid dat nodig is eens opzoeken.
http://www.fiers.be/nl/224591

Ik neem het nu al 2 fosfatidylserine en heb nog niet moeten verhogen voor hetzelfde effect.

Uit interesse; hoeveel vitamine D neemt iedereen hier?

Ik zit op 50000iu per week nu.

Hoe Neem je die 50000iu in de week? 7000iu per dag?

6.000iu per dag.

Phosphatidylserine werkt voor mij ook als een goede testbooster.

Laatst bewerkt:
Alles boven de 4000 IE is véél teveel als je geen aangetoond (via het bloed) tekort hebt.
Ik had een aangetoond tekort, en heb daarom een paar maanden 4000 IE per dag gebruikt. Nu 2000 per dag. Ook omdat ik niet/nauwelijks in de zon kom. Maar voor iemand die wel in de zon komt, is normaal 1000 in de zomer, en 2000 IE in de winter méér dan genoeg.
Meer moet je absoluut niet gaan slikken zonder je bloed te laten controleren.
De officiële aanbevolen dagelijkse hoeveelheid ligt overigens nog véél lager.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 12:13 ----------

6.000iu per dag.

Phosphatidylserine werkt voor mij ook als een goede testbooster.

Hoe weet je dat?

Alles boven de 4000 IE is véél teveel als je geen aangetoond (via het bloed) tekort hebt.
Ik had een aangetoond tekort, en heb daarom een paar maanden 4000 IE per dag gebruikt. Nu 2000 per dag. Ook omdat ik niet/nauwelijks in de zon kom. Maar voor iemand die wel in de zon komt, is normaal 1000 in de zomer, en 2000 IE in de winter méér dan genoeg.
Meer moet je absoluut niet gaan slikken zonder je bloed te laten controleren.
De officiële aanbevolen dagelijkse hoeveelheid ligt overigens nog véél lager.

Dat is een beetje de reden dat ik het vraag. De schadelijke limiet of nog veel veel hoger.

Daarnaast is vitamine d vet oplosbaar, dus wellicht dat je iets van 10000iu per drie dagen kan doen of zo.

Ook de wetenschappers zijn het nog niet eens wat een goede dosering is. De één zegt 5000iu per dag omdat er bij vrouwen dan genoeg vitamine d in de moeder melk zit zodat je babys niet hoeft aan te vullen elke dag...

Dus het lijkt erop dat alles goed is. Van daar dat ik benieuwd ben wat iedereen zoal doet.

LOL, zo werkt dat niet;-) Ik geloof wel dat je libido up to the roof is, maar of de genoemde stoffen ook je testosteron verhoogd hebben, weet je alleen door te testen;-)

Mijn vit D tekort zou langzaam opgevuld moeten zijn, maar mijn mibido is maar matig de laatste tijd, lol. Nu kan ik ook niet zeggen dat vit D test remt ipv verhoogt:D

Ik zat eerst nog op 8.000iu vitamine D per dag. Maar vond dat toch iets te veel en wil geen (al te hoog...) risico lopen... daarom terug geschroefd naar 6.000iu per dag. Misschien dat ik later nog naar 4.000iu per dag ga. Dan kan ik dat weer mooi compenseren met Phosphatidylserine. Een andere testbooster Natadrol en Formadrol ben ik vlak voor het gebruik van Phosphatidylserine mee gestopt. Werkte naar behoren maar te prijzig. :o
Het voordeel van Phosphatidylserine in mijn geval is dat de concentratie ook een stuk beter is, voel me veel relaxter, verhoogd mijn libido dus kan zeker niet klagen. Straks de dosis verhogen en hopende dat ik er geen bijwerkingen van krijg.

Terug
Naar boven