- Waardering
- 2.952
ging je niet je bloedtests nog eens inscannen gisteren?
Ben nu thuis
Strax eens doen, eerst even een nieuw topic over anabolen afmaken.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ging je niet je bloedtests nog eens inscannen gisteren?
Strax eens doen, eerst even een nieuw topic over anabolen afmaken.ging je niet je bloedtests nog eens inscannen gisteren?

Binnen 1 uur na inname merk ik al een verschil. Ik zit nu op 200 mg en over een aantal dagen ga ik het verhogen naar maximaal 600 mg per dag. Hoger zal ik waarschijnlijk niet gaan i.v.m. de kosten. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel voordeel ik ermee ga behalen.
Wat ik er nu al van heb gemerkt (1 uur na inname).
- Minder prikkels
- Betere concentratie
Nu nog uitvogelen wanneer het is uitgewerkt...
Waar ga jij L-serine bestellen?
En phosphatidylserine werkt bij mij super. Ik heb namelijk ADHD. Krijg nu veel minder externe prikkels binnen en mijn concentratie is veel beter.![]()
Hopelijk blijft dit zo en treedt en geen gewenning op... want dan moet je steeds meer nemen om hetzelfde effect te krijgen en zonder bijwerkingen natuurlijk, wat ik meestal krijg met dit soort 'medicatie'. We zullen het zien...
Ben tot nu toe zeer positief.
Ik zit nog steeds aan de 200 mg per dag. Dit wil ik voor totaal 5 a 7 dagen doen en wil dan naar de 400 mg, 2x verdeeld over de dag. Daarna 400 mg 's ochtends en 200 mg eind van de middag (is 600 mg per dag).
Uit interesse; hoeveel vitamine D neemt iedereen hier?
6.000iu per dag.
Phosphatidylserine werkt voor mij ook als een goede testbooster.
Alles boven de 4000 IE is véél teveel als je geen aangetoond (via het bloed) tekort hebt.
Ik had een aangetoond tekort, en heb daarom een paar maanden 4000 IE per dag gebruikt. Nu 2000 per dag. Ook omdat ik niet/nauwelijks in de zon kom. Maar voor iemand die wel in de zon komt, is normaal 1000 in de zomer, en 2000 IE in de winter méér dan genoeg.
Meer moet je absoluut niet gaan slikken zonder je bloed te laten controleren.
De officiële aanbevolen dagelijkse hoeveelheid ligt overigens nog véél lager.