- Waardering
- 2.952
Daar is het inderdaad een stuk goedkoper. Alleen een beetje jammer dat het in poedervorm is (en de lange verzending...).
We moeten nog kijken of ze ook naar Nederland (en België, voor jou) verzenden... ik ben zelf niet zo bekend met www.amazon.com. Vind het er nogal onoverzichtelijk uit zien.
Ik ga er morgen naar kijken. Heb er nu geen tijd voor.
Heb al besteld bij amazon in het verleden en sommigen verzenden naar Europa. Verzendkosten lopen wel op tot 30 dollar en als je via gewone post verstuurd heb je nog eens douanekosten.
Myprotein is uit uk, dus geen douane, lage verzendkosten en snelle verzending.
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 22:01 ----------
Als het goed is, is bodyenfitshop ermee bezig, athans dat werd me twee weken geleden verteld.
Edit:
Die van myprotein is wel verdomde goedkoop, 250 servings (@400mg) voor 30 pond exc verzendkosten.
Zit nu aan 15 euro voor 60 caps a' 100mg per stuk.
Ja inderdaad, maar stel me vragen bij de puurheid. Tussen haakjes staat 20%, dus er zit waarschijnlijk nog lecithine en andere fosfolipiden bij. Even mailtje sturen voor info.
This product is 100% Phosphatidyl Serine (20%) with nothing added or taken away.
Dit staat er. Tussen haakje 20%, is meestal uit soja lecithine gehaald en concentraten van 20%. Niet zo puur als het is.
Ik heb liefst 97% of meer. 95% is ook te doen.
B&F hadden capsules van 400mg, 90 stuks. Als de prijs goed is en ze zijn er terug weet ik waar te kopen.
Laatst bewerkt: