AndroidHealthClinic

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Daar is het inderdaad een stuk goedkoper. Alleen een beetje jammer dat het in poedervorm is (en de lange verzending...).

We moeten nog kijken of ze ook naar Nederland (en België, voor jou) verzenden... ik ben zelf niet zo bekend met www.amazon.com. Vind het er nogal onoverzichtelijk uit zien. ;)

Ik ga er morgen naar kijken. Heb er nu geen tijd voor.

Heb al besteld bij amazon in het verleden en sommigen verzenden naar Europa. Verzendkosten lopen wel op tot 30 dollar en als je via gewone post verstuurd heb je nog eens douanekosten.

Myprotein is uit uk, dus geen douane, lage verzendkosten en snelle verzending.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 22:01 ----------

Als het goed is, is bodyenfitshop ermee bezig, athans dat werd me twee weken geleden verteld.

Edit:
Die van myprotein is wel verdomde goedkoop, 250 servings (@400mg) voor 30 pond exc verzendkosten.
Zit nu aan 15 euro voor 60 caps a' 100mg per stuk.

Ja inderdaad, maar stel me vragen bij de puurheid. Tussen haakjes staat 20%, dus er zit waarschijnlijk nog lecithine en andere fosfolipiden bij. Even mailtje sturen voor info.

This product is 100% Phosphatidyl Serine (20%) with nothing added or taken away.

Dit staat er. Tussen haakje 20%, is meestal uit soja lecithine gehaald en concentraten van 20%. Niet zo puur als het is.

Ik heb liefst 97% of meer. 95% is ook te doen.

B&F hadden capsules van 400mg, 90 stuks. Als de prijs goed is en ze zijn er terug weet ik waar te kopen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat 50.000 veel te veel was? Is dat voor de meeste niet geschikt of juist wel?
Wanneer je een Vit-D deficiency hebt, krijg je op recept een aantal ampullen 50.000 IU Vit-D mee richting huis, om vervolgens eenmaal in de week in te nemen (50.000 ineens). Overigens is 50.000 IU in hoeveelheid gelijk als 2½ uur in de zon liggen. Ik raad het in ieder geval af, voordat de bloedwaarden zijn getest, met name in de zomermaanden.

Heb al besteld bij amazon in het verleden en sommigen verzenden naar Europa. Verzendkosten lopen wel op tot 30 dollar en als je via gewone post verstuurd heb je nog eens douanekosten.

Myprotein is uit uk, dus geen douane, lage verzendkosten en snelle verzending.
Hoe betaal je bij Myprotein?
Ik heb geen ervaring met buitenland bestellingen :o

Edit: lama.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Just curious, choline (bitartraat), heeft dat ook enig effect op testo, of helemaal niet?

Was vergeten te melden, ook vollere/grotere testikels. :)

Laatst bewerkt:
Wanneer je een Vit-D deficiency hebt, krijg je op recept een aantal ampullen 50.000 IU Vit-D mee richting huis, om vervolgens eenmaal in de week in te nemen (50.000 ineens). Overigens is 50.000 IU in hoeveelheid gelijk als 2½ uur in de zon liggen. Ik raad het in ieder geval af, voordat de bloedwaarden zijn getest, met name in de zomermaanden.

dat klopt, maar dat moet je maar een paar weken nemen tot je tekort weggewerkt is. daarna ben je goed met 1000 tot 2000 iu per dag.

dat klopt, maar dat moet je maar een paar weken nemen tot je tekort weggewerkt is. daarna ben je goed met 1000 tot 2000 iu per dag.
Klopt. Op mijn 19e was er een Vit-D deficiency geconstateerd bij mij (weinig motivatie, gigantische wallen, hele dag moe etc. dus even hormonen/bloed laten checken). Elke week 50.000IU gesupplementeerd gedurende drie maanden. Preventief supplementeer ik nu 5000IU om de dag, blijkbaar ben ik vatbaar voor een Vit-D tekort.

Naar verwachting kwam ook de link tussen Vit-D en het serum Test naar voren. Mijn Test was vóór de supplementie met Vit-D 775 ng/dl, en na supplementie tegen de 1100 ng/dl. Wat de cijfers waren van het vrij Test weet ik echter niet meer, maar deze was in ieder geval in soortgelijke mate toegenomen.

On topic: Vit-D supplementeren verhoogt Test, over T-Bomb II en DAA heb ik goede verhalen gehoord van maten van mij. Gebruik het zelf niet, heb het niet nodig. Bovendien zou elke dag een flink stuk rood vlees, zwaar trainen en geen soja troep toch voor een fatsoenlijk Testniveau moeten zorgen.

Bovendien zou elke dag een flink stuk rood vlees, zwaar trainen en geen soja troep toch voor een fatsoenlijk Testniveau moeten zorgen.

Een flink stuk rood vlees elke dag verhoogt ook flink de kans op kanker, en soja in normale hoeveelheden gegeten doet niets met je testosteron, da's een mythe. An urban legend:)

Een flink stuk rood vlees elke dag verhoogt ook flink de kans op kanker, en soja in normale hoeveelheden gegeten doet niets met je testosteron, da's een mythe. An urban legend:)
Je zou er goed aan doen onafhankelijk opgestelde/uitgevoerde onderzoeken door te lezen. Niet de marketingondersteundenden. Is niet erg, het gros van de bevolking valt voor die marketingtrucs.

It's not rocketscience. Soja bevat een grote hoeveelheid fytaten. Fytaten binden zich voornamelijk aan zink, magnesium en calcium en staan de werking ervan in de weg. Iedereen is bekend met het fenomeen zink = Test.

Je zou er goed aan doen onafhankelijk opgestelde/uitgevoerde onderzoeken door te lezen. Niet de marketingondersteundenden. Is niet erg, het gros van de bevolking valt voor die marketingtrucs.

It's not rocketscience. Soja bevat een grote hoeveelheid fytaten. Fytaten binden zich voornamelijk aan zink, magnesium en calcium en staan de werking ervan in de weg. Iedereen is bekend met het fenomeen zink = Test.

Eerste de beste meta-analyse die ik tegenkom:
CONCLUSION(S):
The results of this meta-analysis suggest that neither soy foods nor isoflavone supplements alter measures of bioavailable T concentrations in men.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19524224

Geen woord gelezen voor de rest, conclusie is vrij duidelijk.

Waardeloze bron (je maakt geen geintje toch?). Enkel weten dat soja fytaten bevat zou automatisch tot een conclusie moeten leiden dat het T verlaagt.

Het probleem is dat je niet verder kijkt dan je neus lang is.

Terug
Naar boven