- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom wil jw het dan wel proberen?Vergeet niet dat het testosteron kan verlagen, prolactine laat stijgen en dopamine verlaagt.
Cools, wat is de maximale (velige) dosis voor phosphatidylserine? Is dat 800 mg? Ik zit sinds vandaag op 600 mg en over een paar weken wil ik het verhogen naar 800 mg.
Thanks!
Is er iemand met zichtbare veranderingen na testbooster? heb altijd gehoord dat het onzin is.. Of gebruiken jullie het als 'nakuur' zoals hierboven wordt gevraagd?
Interessant topic, Cools. Ik heb het echter nog niet volledig gelezen, maar kun je mij eens zeggen wat ik na een kuur kan nemen om mijn test weer te boosten? (naast de traditionele middelen als nolva enzo natuurlijk)
Vitamine D en phosphatidylserine, zo ver ben ik al, maar in welke doseringen?
En welke middelen raad je mij nog aan?
Ik snap nog steeds niet waarom je het zou willen nemen.Verhoogde aanmaak cellen maag-darmslijmvlies en remming onstekingsfactoren hierin. Verhoging van ontstekingsfactoren en immuunsysteem in andere delen van het lichaam. Dit komt door de verhoging van melatonine door trypofaan.
Ik hoop dat je een grapje maakt?Interessant topic, Cools. Ik heb het echter nog niet volledig gelezen, maar kun je mij eens zeggen wat ik na een kuur kan nemen om mijn test weer te boosten? (naast de traditionele middelen als nolva enzo natuurlijk)
Vitamine D en phosphatidylserine, zo ver ben ik al, maar in welke doseringen?
En welke middelen raad je mij nog aan?
Ik snap nog steeds niet waarom je het zou willen nemen.
Anyway, vertel je nou dat melatonine ontstekingen verhoogd??

Ik hoop dat je een grapje maakt?
niemand kan je vertellen wat je test gehalte is na een kuur.
Cools kan dan ook nooit vertellen of vit d en serine goed genoeg zijn.
Je moet altijd voor en na je kuur bloedwaardes laten controleren want je hebt geen idee was medicatie in je lichaam doet (ja aas = medicatie)
Zelfs bij test verhogende gels die je smeert is het van heel belangrijk je bloedwaardes altijd in de gaten te houden.
Je hebt geen idee hoe je lichaam erop reageerd, en als je wat negatiefs van merkt dan ben je eigenlijk al stadiums te laat.
Een vele beginners fout onder de kuurder noobs helaas.
Maargoed, nogmaals, niemand kan je vertellen in welke staat je lichaam nu bevind na je kuur. Je weet dus ook niet of een nolva kuur bijv genoeg is.
Je weet ook niet wat nolva weer met je lichaam doet.
Dus controleer je bloedwaardes!!
Damm, melatonine is a b*ch!Vanwege bevordering herstel maag-en darmcellen. Daarom dus
Ja melatonine verhoogt onstekingsfactoren/cytokinen in gewrichten en bepaalde andere plaatsten. Maar het verlaagt deze in de maag-en darmwand, een factor die herstel bervorderd.
.
Ik haal nu ff 2 topics door elkaar, maar je zei dat als slaapmiddel L-theanine het beste eruit ziet.
en methionnine zelfde werking heeft sam-e.
Ik vraag me af, over welke doseringen hebben we het dan?
in het andere topic idd.Ik hoop dat je een grapje maakt?
niemand kan je vertellen wat je test gehalte is na een kuur.
Cools kan dan ook nooit vertellen of vit d en serine goed genoeg zijn.
Je moet altijd voor en na je kuur bloedwaardes laten controleren want je hebt geen idee was medicatie in je lichaam doet (ja aas = medicatie)
Zelfs bij test verhogende gels die je smeert is het van heel belangrijk je bloedwaardes altijd in de gaten te houden.
Je hebt geen idee hoe je lichaam erop reageerd, en als je wat negatiefs van merkt dan ben je eigenlijk al stadiums te laat.
Een vele beginners fout onder de kuurder noobs helaas.
Maargoed, nogmaals, niemand kan je vertellen in welke staat je lichaam nu bevind na je kuur. Je weet dus ook niet of een nolva kuur bijv genoeg is.
Je weet ook niet wat nolva weer met je lichaam doet.
Dus controleer je bloedwaardes!!
owww ok, ik d8 dat je bedoelde dat L-theanine de beste oplossing zou zijn voor als slaapmiddel te gebruiken die geen negatieve kenmerken heeft zoals tryptofaan, melatonine enzo hebben...L-theanine kan wel testosteron verlagenin het andere topic idd.
En methionine zet om naar sam-e en zou een goekopere oplossing kunnen zijn.