- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/gevaar-d-asparatic-315379/Iemand al bekend met de nieuwe Intimidate van Body & Fitshop?
Cools , A-HD van Bpi ? Zitten daar schadelijke stoffen in? Mijn engels is echt slecht, begrijp er allemaal niet veel meer van.
Cools , A-HD van Bpi ? Zitten daar schadelijke stoffen in? Mijn engels is echt slecht, begrijp er allemaal niet veel meer van.
Heb 't ooit geprobeerd maar werkt niet. Alleen een hogere libido de eerste paar dagen...

Lol, dat is inderdaad wat anders. Is een afrikaanse mango en dus geen mangosteen.
, was ook al zo goedkoop. Al is SP in veel dingen heel erg goedkoop. Zoals de Phosfatedylserine:

Zeer bedankt voor wat
Je vraagt cools of er schadelijke ingrediënten in het supplement zitten.
Cools laat je alleen de ingrediënten lijst zien van het supplement en jij zegt zeer bedankt?
je hebt nog steeds geen antwoord op je vraag lijkt me... of heb je ze allemaal 1 of 1 bestudeerd![]()
Haha neen ik dacht dat hij dit verder nog eens ging bekijken ...later ofzo als hij wat tijd vond. Kan toch ook niet verwachten dat cools daar onmiddellijk opspringt? Wat denk jij dan zelf van dit product?
Ja geloof der ook niet echt in neen en inderdaad die revieuws zijn echt overdreven om mee te lachen maar buiten dat vraag ik mij gewoon af of zoiets schadelijk is voor de gezondheid? Dat ze hun zakken er mee vullen lig ik niet wakker van maar wanneer het te kosten van de gezondheid gaat zou ik wel erg vinden. Zeker omdat het maar een suplement is.Mij stimuleert het wel in men trainingen wanneer ik zoiets neem dat wel

Zal het eens checken.
Supplement Facts:
Serving Size: 1 capsule
Servings per Container: 28
Amount Per Serving:
Niacin (as nicotinic acid, USP) 25mg 125%
A-HD Propietary Blend 250mg
(3s,4s)-4-[(3,4-dimethoxyphenyl)methyl]-3-hydroxy-3-[[3-methoxy-4-[(2s,3r,4s,5r,6r)-3,4,5-trihydroxy-6-(hydroxymethyl)oxan-2-yl]oxy-phenyl]methyl]oxolan-2-one
(2r,3r)-2,3-bis[(4-hydroxy-3-methoxyphenyl)methyl]butane-1,4-diol;(2r,3r,4s,5s,6r)-6-(hydroxymethyl)oxane-2,3,4,5-tetrol (s)-5-hydroxy-1-(4-hydroxy-3-methoxyphenyl)-3-decanone
4-[(e)-2-(3,5-dimethoxyphenyl)ethenyl]phenol
phenethyl(e)-3-(3,4-dihydroxyphenyl)prop-2-enoate
Standardized Phytochemical Complex:
Cynara cardunculus (leaf), Curcuma longa (rhizome); Capsicum annuum (whole plant); Pelargonium graveolens (whole plant).
OTHER INGREDIENTS: Gelatin, Microcrystalline Cellulose, Magnesium Stearate, Silicon Dioxide, Hypromellose, Polyvinylpyrrolidone, Maltodextrin.
(3s,4s)-4-[(3,4-dimethoxyphenyl)methyl]-3-hydroxy-3-[[3-methoxy-4-[(2s,3r,4s,5r,6r)-3, 4,5-trihydroxy-6-(hydroxymethyl)oxan-2-yl]oxy-phenyl]methyl]oxolan-2-one is tracheloside, uit de zaden van Carthamus tinctorius.
(2r,3r)-2,3-bis[(4-hydroxy-3-methoxyphenyl)methyl] butane-1,4-diol;(2r,3r,4s,5s,6r)- 6-(hydroxymethyl)oxane-2,3,4,5-tetrol is Secoisolariciresinol diglycoside of anders gezegd lijnzaad. Bevat specifieke omega 6 die aromatase verhinderd. Meer info pagina 1 bij champignons.
4-[(e)-2-(3,5-dimethoxyphenyl)ethenyl]phenol is een Pterostilbene. Dit is Stilbenoid, familie van resveratrol.
(hydroxymethyl)oxane-2,3,4,5-tetrol (s)-5-hydroxy-1-(4-hydroxy-3-methoxyphenyl)-3-decanone
is Gingerol. Een stof uit gember, staat op pagina 1.
phenethyl(e)-3-(3,4-dihydroxyphenyl)prop-2-enoate is Caffeic Acid phenethyl ester. Komt uit propolis.
Caffeic acid phenethyl ester, a component of beehive propolis, is a novel selective estrogen receptor modulator.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19655397
An anti-estrogenic lignan glycoside, tracheloside, from seeds of Carthamus tinctorius.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17090940
50% PS is zeer goed, zeker voor die prijs. Dat is 12,5 gram 37 dollar incl shipping. Ik betaal voor 12 gram 37 euro, ook 50% puur.
Mangosteen op iherb is goed. Altijd een ruw, geheel extract nemen om bijwerkingen te voorkomen/beperken.
Hey Cools,
Nee het potje is 50 gram met 50% PS, dus 25 gr 100% zeg maar. Dan wordt t 2x zo goedkoop denk als de jouwe :-)
Thanks vd tip!

Wuhahahah damn wat dom, was ook al zo goedkoop. Al is SP in veel dingen heel erg goedkoop. Zoals de Phosfatedylserine:
https://www.smartpowders.com/p-7447-phosphatidyl-serine-50-grams.aspx
Is wel 50% PS maar dan nog, 25 gram voor 27$ is een goede prijs. Shipping is ook niet zo heel duur daar. Meestal rond 10$.
50% PS is zeer goed, zeker voor die prijs. Dat is 12,5 gram 37 dollar incl shipping. Ik betaal voor 12 gram 37 euro, ook 50% puur.