AndroidHealthClinic

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

DAA van AI Sports Nutrition & Natadrol van LG Sciences heb ik geprobeerd en vind ze beide wel goed werken. Zeker Natadrol bij hoge doseringen, maar dat kost veel geld. Zichtbaar meer spieren kweken zal je daarvan niet doen of een sneller herstel... maar is wel goed voor de libido en merk vollere testikels. Kweet niet hoe oud je bent overigens? Als je te jong bent heeft het normaal gesproken geen zin.

Ben 21, m'n testosteron gehalte lag volgens de dokter op 5.3 (was telefonisch dus heb m'n uitslag nog niet op papier gezien). Dit is naar mijn zin toch redelijk laag, als de grenzen op 3.5 & 9.5 liggen?

• Topic Starter Topic Starter

Dit kan inderdaad bij producten die de receptor blokkeren. Dit gebeurt ook bij gebruik van nolvadex en clomid (die hetzelfde doen). Door de oestrogeenreceptor te blokkeren is er meer 'vrij' oestrogeen in het bloed. Ook is er een hogere omzetting naar oestrogeen. Dit doet het lichaam om te compenseren en dus aromatase te verhogen.

En zoals je ziet zit er gember (zingiber) in het geteste extract, wat een receptor modulator is.

Gebruikers 4 en 9 [niet de gebruikers 4 en 9 in de figuur met de estradiolspiegels] springen er uit. Allebei slikten ze al een half jaar het zojuist ook al genoemde supplement met Caffein, Citrus aurantium, Zingiber, Guggul, Cacao, Naringina and Bioperine.

Een klote onderzoek vanwege die hoge inname van soya eiwitten door die mannen.
Wie neemt er nu 2 gram/kilo lich.gew. aan soya eiwitten per dag..?

Voor een 21-jarige lijkt 5,3 me ook wel weinig eigenlijk.
Maar niet iedereen is schijnbaar even gevoelig voor testosteron.
Als je moeder een hoog tesosteron had tijdens de zwangerschap ben je minder gevoelig en heb je dus ook een hogere waarde nodig zeg maar.
Ik ben geen arts en weet er niet veel van, maar als je er uitziet als een man, een fatsoenlijk apperaat hebt en geregeld zin in coïtus dan is er volgens mij niets aan de hand. :D

Soja eiwitten kunnen oestrogeen niet verhogen in het bloed. Deze zijn zelf oestrogeen (genistein dan) en zouden dus eigen oestrogeen aanmaak verlagen via testosteron verlaging.

Sterke verhoging van lichaamseigen oestrogeen kan alleen via het blokkeren van de oestrogeenreceptor en/of upregulatie van het aromatase enzym.

Zo bedoelde ik het niet.
Maar ineens blijkt zo'n test gedaan te zijn met vegetariërs ofzo die "alleen" maar soya eiwitten nemen.

Dit kan inderdaad bij producten die de receptor blokkeren. Dit gebeurt ook bij gebruik van nolvadex en clomid (die hetzelfde doen). Door de oestrogeenreceptor te blokkeren is er meer 'vrij' oestrogeen in het bloed. Ook is er een hogere omzetting naar oestrogeen. Dit doet het lichaam om te compenseren en dus aromatase te verhogen.

En zoals je ziet zit er gember (zingiber) in het geteste extract, wat een receptor modulator is.

Gebruikers 4 en 9 [niet de gebruikers 4 en 9 in de figuur met de estradiolspiegels] springen er uit. Allebei slikten ze al een half jaar het zojuist ook al genoemde supplement met Caffein, Citrus aurantium, Zingiber, Guggul, Cacao, Naringina and Bioperine.
nooit meer caffeine en cacao meer dus.

Dr. Oz zegt zink eten! :D

Dat lijkt ons zeker wat ;) Wat is de prijs en % zuiverheid?

pslabel.gif

Prijs weten ze nog niet. Komt binnen nu en twee weken werd me verteld.

% zuiverheid bedoel ik normaal hoeveel van het geheel phosphatidylserine is. Maar als de prijs goed is maakt dat niet veel uit. Uiteindelijk gaat het om het aantal mg in elke pil, aantal pillen en prijs.

Phosphatidyl serine is volgens jullie dus het geld waard?

% zuiverheid bedoel ik normaal hoeveel van het geheel phosphatidylserine is. Maar als de prijs goed is maakt dat niet veel uit. Uiteindelijk gaat het om het aantal mg in elke pil, aantal pillen en prijs.

Hoeveel % kon ik ook niet zo snel even vinden, vandaar dat ik gewoon de fact list had gepost. En idd de prijs bepaalt nu ook of te overwegen is.

welke zijn nu egt goede testo boosters? geen zin om heel het topic door te lezen..

Niet eens de moeite nemen om de eerste post ff lekker door te lezen?

Ik zou als ik jou was helemaal geen suplementen nemen. Als je niet geinteresseerd bent in wat sommige suplementen met je lichaam doen, ben je dan wel echt geinteresseerd in bodybuilding...??

Terug
Naar boven