XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Plopper de plop, shipping is rete duur, behalve eentje. Kan kiezen uit:

wtdgdl.jpg

Welke is het beste? FedEx International Economy...? Wat is eigenlijk First-class Mail International Parcel? Komt mijn pakketje dan wel aan omdat het zo goedkoop is? :D

Om het beneden de prijs van PS bij Urmale te houden is de enigste keuze via gewone mail. Maar reken dan minimaal op 1 week voor je het hebt. En via de gewone post gaat het sowieso via douane en kan er nog een week bijkomen, plus douane kosten.

Ik zou Fedex International economy nemen. Reken dan op maximaal een week.

Laatst bewerkt:
Ik heb paypal en ga daar dan ook eens bestellen. 50gram @ 50% voor die prijs is lekker.

Ik ben dan zo'n beetje 3x goedkoper uit (neem 800 mg per dag). :p Scheelt onwijs veel geld. In plaats van 76 euro naar circa 25 euro per maand (bij groot inkopen). :)

Op de een of andere manier voel je je gewoon genaaid.

Ga ik doen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben dan zo'n beetje 3x goedkoper uit (neem 800 mg per dag). :p Scheelt onwijs veel geld. In plaats van 76 euro naar circa 25 euro per maand (bij groot inkopen). :)

Op de een of andere manier voel je je gewoon genaaid.

Ga ik doen.

Inderdaad, ik zit nu op 400mg om te besparen, maar ga binnekort toch terug op 800mg.

Plopper de plop, shipping is rete duur, behalve eentje. Kan kiezen uit:

wtdgdl.jpg

Welke is het beste? FedEx International Economy...? Wat is eigenlijk First-class Mail International Parcel? Komt mijn pakketje dan wel aan omdat het zo goedkoop is? :D

Bij First Class International Parcel komt het USPS, dat duurt tussen 1 en 2 weken. FedEx 2-5 (werk)dagen.

Edit: misschien voortaan leren om eerst even te refreshen voor ik reply :D

hoezo zitten jullie op smartpowders.com?

smartpowders.com = 27.99 dollar -> 50 gr
myprotein.com = 29.99 dollar -> 100 gr

Bij myprotein.com is Phosphatidyl Serine 20% puur en bij smartpowders.com 50%. Je bent bij smartpowders goedkoper uit.

800 mg x 5 = 4.000 mg, dat is 4 gram.
(4.000 x 20% = 800 mg ter controle ;)).

Wat zou ik nemen:

DAA van AI Sports Nutrition
Natadrol van LG Sciences
of
Triazole van Driven Sports

Of misschien iets anders? Liefst iets dat ik kan bestellen bij B&F?

Laatst bewerkt:
Om het beneden de prijs van PS bij Urmale te houden is de enigste keuze via gewone mail. Maar reken dan minimaal op 1 week voor je het hebt. En via de gewone post gaat het sowieso via douane en kan er nog een week bijkomen, plus douane kosten.

International Airmail komt nou net het MINST vaak bij de douane te liggen. Vooral bedrijven zoals DHL/UPS/FedEx hebben er baat bij om spullen bij de douane aan te geven, want zij rekenen daar forse kosten voor (aangeven + voorschieten kost al snel 15 eu).

Hmmm, werkt phosphatidylserine echt zo stimulerend? Enige goede ervaringen hiermee ?
Bedankt en zeer mooi topic

Dus als ik het goed begrijp, is er een kans dat mijn pakketje bij de douane komt, en zodra dat het geval is, moet ik ervoor betalen? En hoeveel zou zoiets kunnen kosten? Bij een bestelling van circa 150 euro?

Thanks!

Wat zou ik nemen:
DAA van AI Sports Nutrition
Natadrol van LG Sciences
of
Triazole van Driven Sports
DAA van AI Sports Nutrition & Natadrol van LG Sciences heb ik geprobeerd en vind ze beide wel goed werken. Zeker Natadrol bij hoge doseringen, maar dat kost veel geld. Zichtbaar meer spieren kweken zal je daarvan niet doen of een sneller herstel... maar is wel goed voor de libido en merk vollere testikels. Kweet niet hoe oud je bent overigens? Als je te jong bent heeft het normaal gesproken geen zin.

Hmmm, werkt phosphatidylserine echt zo stimulerend? Enige goede ervaringen hiermee ?
Bedankt en zeer mooi topic

Yep. Kan niet zonder... krijg minder externe prikkels binnen en kan me beter concentreren. Op google vind je ook veel info hierover.

@Isnogood - bedankt.

Laatst bewerkt:
Heeft dit indirect dan weer invloed op je prestaties in de gym?
Of valt dit tegen net zoals de meesten testo-boosters die er zijn als supplement..

Concentratie is beter waardoor ik voor mijn gevoel de gewichten makkelijker pak.
En het verhoogt testosteron en het verlaagt cortisol na een training, mogelijk ook door de dag......

Hier nog wat info (er is nog veel meer op internet te vinden):
http://www.ergogenics.org/supplement161.html
http://www.fache-instituut.be/artikel/fosfatidylserine-en-stressreductie-bij-studenten

Laatst bewerkt:
smartpowders.com zit in welk land?

Terug
Naar boven