Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Wat zijn jullie ervaringen met Intimidate?

Zit te twijfelen om deze binnenkort eens aan te schaffen :)

• Topic Starter Topic Starter
jammer dat het weer capsules zijn, dat krikt de prijs weer op.
Dus ik gok dat buitenland wel het goedkoopste blijft
100 mg, is dan ook wel erg laag, moet je wel 8 caps per dag slikken en dan raakt potje snel op.

Zitten wel 120 caps in. Dus 60 keer 200mg. Bij urmale heb ik zelfde dosis, als de prijs goed is dan koop ik het bij b&f

Voorlopig is bij Urmale het goedkoopste, in het buitenland zeker niet goedkoper.

Zitten wel 120 caps in. Dus 60 keer 200mg. Bij urmale heb ik zelfde dosis, als de prijs goed is dan koop ik het bij b&f

Voorlopig is bij Urmale het goedkoopste, in het buitenland zeker niet goedkoper.
hoezo niet goedkoper?
Waarom zitten we dan moeilijk te doen met smartpowders.com en myprotein.com ?

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 21:11 ----------

Wat zijn jullie ervaringen met Intimidate?

Zit te twijfelen om deze binnenkort eens aan te schaffen :)
Zie me handtekening

cools: weet jij trouwens iets over pine pollen?
Ik heb er nooit van gehoord tot vandaag, schijnt sterkste naturel test booster te zijn???

Nog nooit van gehoord.

Maar wat stelt dat voor 37% meer testosteron. Dat is toch niks. Ik wil minstens 100% meer testosteron indien ik een testbooster zou nemen. Heb je nu bvb 10nmol/L en je doet daar 37% erbij heb je nog maar 13,7nmol/L. Wat ben je daar nu mee. En dan mag je al zeker zijn dat die 37% al fel overdreven is. Dat is marketing om de boel te doen verkopen. Allemaal best interessant om te volgen maar het moet met een korreltje zout genomen worden. Veel is overdreven. Neem het van mij aan. Heb je een laag testosterongehalte, zal die altijd laag blijven. Zelfs al neem je 100 testboosters. De genetica van je lichaam kan je niet veranderen.

25 euro voor 60 stofgels bij de bodyenfitshop

Maar wat stelt dat voor 37% meer testosteron. Dat is toch niks. Ik wil minstens 100% meer testosteron indien ik een testbooster zou nemen. Heb je nu bvb 10nmol/L en je doet daar 37% erbij heb je nog maar 13,7nmol/L. Wat ben je daar nu mee. En dan mag je al zeker zijn dat die 37% al fel overdreven is. Dat is marketing om de boel te doen verkopen. Allemaal best interessant om te volgen maar het moet met een korreltje zout genomen worden. Veel is overdreven. Neem het van mij aan. Heb je een laag testosterongehalte, zal die altijd laag blijven. Zelfs al neem je 100 testboosters. De genetica van je lichaam kan je niet veranderen.

3,7 nmol/L verschil is meer dan je denkt.

cools: weet jij trouwens iets over pine pollen?
Ik heb er nooit van gehoord tot vandaag, schijnt sterkste naturel test booster te zijn???

Heb gezocht, maar zelfs http://www.ergogenics.org/ heeft er geen research publicaties over.....

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 15:05 ----------

Yep Cools, urmale blijft relatief de goedkoopste.

Prijzen B&F (Jarrow PS-100, 100mg per capsule):

1 potje: 24,90 per 60 softgels
2 potjes: 22,90 per 60 softgels
3+ potjes: 19,95 per 60 softgels

Laatst bewerkt:
Vraagje over D-Aspartic Acid: De aanbevolen dosis van vele merken, zeker die in poedervorm, is 3 gram.

Nu heb ik caps besteld met 3 gram per cap en een aanbevolen dosis van 4 caps per dag :eek: Dat is nogal een verschil...

Kan iemand dit verklaren en mij hierover adviseren?

Vraagje over D-Aspartic Acid: De aanbevolen dosis van vele merken, zeker die in poedervorm, is 3 gram.

Nu heb ik caps besteld met 3 gram per cap en een aanbevolen dosis van 4 caps per dag :eek: Dat is nogal een verschil...

Kan iemand dit verklaren en mij hierover adviseren?
Waarom neem je D-aspartic?
Heb je me artikel over aspartic al gelezen die in me handtekening staat?

Waarom neem je D-aspartic?
Heb je me artikel over aspartic al gelezen die in me handtekening staat?

En omdat je wat gequote hebt in je artikel wilt toch nog niet zeggen dat het niet zinvol is, mocht je dat ermee bedoelen.

DAA is een van de weinige die bewezen heeft test te verhogen, dat je daardoor meer aromatase krijgt is logisch, zo is het bij alle test boosters. Als je in een nakuur zit heb je al nolva dus zou ik me er niet zo druk over maken en anders kan je altijd nog een aromatase inhibitor zoeken.

En omdat je wat gequote hebt in je artikel wilt toch nog niet zeggen dat het niet zinvol is, mocht je dat ermee bedoelen.

DAA is een van de weinige die bewezen heeft test te verhogen, dat je daardoor meer aromatase krijgt is logisch, zo is het bij alle test boosters. Als je in een nakuur zit heb je al nolva dus zou ik me er niet zo druk over maken en anders kan je altijd nog een aromatase inhibitor zoeken.

DAA is ook een van de weinige waar ze niet van weten hoe het werkt. Dus komt zeker niet in mijn lijst.

Dat staat er los van, het werkt.
Hoe het werkt maakt voor de vraag of het werkt niet zozeer uit.

Maakt heel veel uit voor mogelijke bijwerkingen te weten. Dat is een van de hoofddoelen van dit topic, werking en mogelijke bijwerkingen.

Terug
Naar boven