Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Boehoe.. uitverkocht...

body en fitshop. PS-100

wou net die Phosphatidylserine es gaan proberen.

lol, aas werkt ook :rolleyes: maar moet je niet kijken wat de nadelen eraan geplakt zitten.

Kan je wel lol zeggen, maar het gaat over je eigen test aanmaak verhogen, doen AAS dat? Nee.

Het ging mij erom dat DAA werkt als test booster, hoe het werkt maakt toch niks uit of het werkt de ja of de nee? Dat ze nog niet weten hoe het werkt en/of het eventueel nadelige effecten heeft laat ik daarmee buitenkeif.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn genoeg andere dingen die bewezen werken, waarvan men de werking en bijwerkingen weet. Dus onodig om DAA te nemen.

Ben nu al een tijd dit topic aan het volgen, maar lees net dat Phosphatidylserine de cortisol met hoeveel was het, 35% kan laten zakken? dat is in feite toch iets negatiefs. niet? cortisol is toch ook nodig voor vertering / immuniteitsysteem etc.?

ik snap het weer ergens niet meer... *looks at himself... true nooby*

Is die Phosphatidylserine ook ergens in poedervorm te koop, zoja welke is de beste kwaliteits/prijsverhouding?

Sinds kort gebruik ik Maca (3 gram per dag), is goed voor o.a. het libido en welzijn. Vind het goed werken.

Waarom neem je D-aspartic?
Heb je me artikel over aspartic al gelezen die in me handtekening staat?
Dat DAA mij niet gaat nakken na 7 weken 3 prohormonen gestackt te hebben kun jij ook niet weten. Dat aromatase geen issue is als je Nolva gebruikt ook niet :D
En omdat je wat gequote hebt in je artikel wilt toch nog niet zeggen dat het niet zinvol is, mocht je dat ermee bedoelen.

DAA is een van de weinige die bewezen heeft test te verhogen, dat je daardoor meer aromatase krijgt is logisch, zo is het bij alle test boosters. Als je in een nakuur zit heb je al nolva dus zou ik me er niet zo druk over maken en anders kan je altijd nog een aromatase inhibitor zoeken.
DAA is ook een van de weinige waar ze niet van weten hoe het werkt. Dus komt zeker niet in mijn lijst.
Het komt niet in je lijst? Dat CNN dit nieuws nog niet heeft opgepikt :rolleyes:

Jammer dat alleen rodnec inhoudelijk op mijn vraag in gaat. Dank @ rodnec :thumbs:

De stack: 3 gram DAA, 10000 IU Vit D3, 200 mg Magnesium en 30 mg Zinc tijdens de nakuur bevalt voorlopig prima.

Laatst bewerkt:
Dat DAA mij niet gaat nakken na 7 weken 3 prohormonen gestackt te hebben kun jij ook niet weten. Dat aromatase geen issue is als je Nolva gebruikt ook niet :D

Het komt niet in je lijst? Dat CNN dit nieuws nog niet heeft opgepikt :rolleyes:

Jammer dat alleen rodnec inhoudelijk op mijn vraag in gaat. Dank @ rodnec :thumbs:

De stack: 3 gram DAA, 10000 IU Vit D3, 200 mg Magnesium en 30 mg Zinc tijdens de nakuur bevalt voorlopig prima.

Je gaat nooit een middel gebruiken waar je de precieze werking niet van weet. Hierdoor zijn veel bijwerkingen onbekend. Er zijn genoeg andere middelen waar dit wel bekend bij is.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 14:33 ----------

Sinds kort gebruik ik Maca (3 gram per dag), is goed voor o.a. het libido en welzijn. Vind het goed werken.

Maca staat op pagina 2 en is voor prostaatverkleining. Geen effect op test.

Red maca (Lepidium meyenii) reduced prostate size in rats.
http://www.rbej.com/content/3/1/5

Lepidium meyenii (Maca) improved semen parameters in adult men.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11753476

RESULTS: Treatment with Maca resulted in increased seminal volume, sperm count per ejaculum, motile sperm count, and sperm motility. Serum hormone levels were not modified with Maca treatment. Increase of sperm count was not related to dose of Maca.

CONCLUSION: Maca improved sperm production and sperm motility by mechanisms not related to LH, FSH, PRL, T and E2.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 14:34 ----------

Ben nu al een tijd dit topic aan het volgen, maar lees net dat Phosphatidylserine de cortisol met hoeveel was het, 35% kan laten zakken? dat is in feite toch iets negatiefs. niet? cortisol is toch ook nodig voor vertering / immuniteitsysteem etc.?

ik snap het weer ergens niet meer... *looks at himself... true nooby*

Cortisol is het stresshormoon en onderdrukt het immuunsysteem.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cortisol

Laatst bewerkt:
20 gr pine pollen per dag verminderd cortisol na zware lichamelijke inspanning,

In a cooperative study, researchers from China and New York examined the effect of cracked pine pollen on exercise-induced muscle damage (11).

Subjects in this study performed 15 sets of 15 reps of leg extensions and were given either 20 grams of the cracked pine-pollen or a placebo for four days. Each subject had blood drawn before and after the exercise and over the four days following the leg fest. Researchers measured creatine kinase (CK — an enzyme that’s a marker of muscle damage), triglycerides, insulin, and cortisol levels.

The results indicate that the 20 grams per day of cracked pine pollen significantly reduced CK and cortisol levels after strenuous exercise, while elevating both triglyceride and insulin levels. The take home message is that this supplement is interesting and may have some real promise as an aid in enhancing exercise recovery and perhaps in promoting muscle protein synthesis. More research is needed, though.

bron: http://www.t-nation.com/free_online...ng_performance_science/bloodhound_scientist_4

superfood - pine pollen
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou Fedex International economy nemen. Reken dan op maximaal een week.

19 september besteld en nu al binnen. :p In twee dagen dus. :)
Ik ga voortaan meer bestellen bij smartpowders / buitenland, is veel goedkoper dan dat je het in Nederland haalt (bij veel supplementen).

Laatst bewerkt:
Als je groot inkoopt wel i.v.m. hoge verzendkosten. Kwestie van berekenen of en hoeveel goedkoper je uit bent en of dat het waard is. Bij mij wel in ieder geval.

Phosphatidylserine, ZMA, Maca, Creatine is circa 50% goedkoper dan hier in Nederland. Goed, daar komen nog verzendkosten bij en misschien invoerrechten (de ene keer zal je moeten betalen en de andere keer niet...), maar dan ben je nog steeds veel goedkoper uit. Scheelt mij zo'n €55 (Phosphatidylserine) + €23,50 (ZMA, Maca, Creatine en vitamine D3) = €78,50 p/m. Betaal ik daar invoerrechten over, wordt dat natuurlijk minder, met circa 20%. Heb alles in excel sheet staan.
De rest, zoals whey, BCAA, Omega-3 en dextrose koop ik in Nederland, omdat het weinig scheelt. Gaat om enkele euro's max.

Laatst bewerkt:
En hoe werkt pine pollen? Welke stoffen zitten erin? Het gaat altijd ergens in de lijst komen.
haha, ik weet net zoveel als jij nu ;)

hier word trouwens verteld dat de bijwerkingen die clomid produceert MISSCHIEN minder bijwerkingen geeft dan testosteron.
http://www.ergogenics.org/clomid-testosteron.html

nu gaat dit artikel natuurlijk over pure testosteron en clomid gebruik
Maar zijn supps die als clomid werken dan niet safer dan supps die je test verhogen?

Supps die test verhogen werken ofwel als clomid (receptor), of via aromatase, of via SHBG, of via dopamine, of via zwavelverbindingen.

Tot nu toe ben ik nog geen enkele supp tegen gekomen die op een andere manier werkt. Dus elk heeft zijn voor en nadelen.

Ik zou clomid of gelijkende supps niet meteen veiliger noemen dan test.

Inderdaad, vanaf 4 stuks 30% korting per. Er zit wel 50mg minder in een pilletje @ 150mg.

[Link niet meer beschikbaar]

Is dus 9,29 euro per minder als je er 4 neemt, maar er zit in totaal 3000mg/pot minder in.

Als we uitrekenen hoeveel een mg kost, dan heb je het verschil.

Bij Urmale: is het 35,15 euro voor 12000mg, dus 0,00292916 euro/mg

Bij vitaminesperpost: is het 25,86 euro per 9000mg, dus 0,002873 euro/mg.

Dus 3000mg minder komt op 8,62 euro meer voor zelfde hoeveelheid als bij Urmale. Bij Urmale is het 6 euro verzendingskosten naar Nederland.

Dus je bespaart per pot 0,67 euro., dus bij 4 potten 2,68 euro totaal. En een 6 euro op totale verzending. Dus 8,68 euro per vezending van 4 bespaar je dan.

De vraag is dan of ze bij urmale misschien ook korting geven bij aankoop van grotere hoeveelheden?

Terug
Naar boven