MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Snap de vraag niet. Het is vitamine D3 ja.

Oh:D

Iemand beweert dat de biologische beschikbaarheid van de ene vit D3 hoger is dan de ander. Maar zover ik weet bestaat er wel verschil tussen D2 en D3, maar ik heb nog nooit ergens gelezen dat er verschillen "vormen" cholecalciferol zijn.

Ik denk dus dat 'ie onzin praat, maar weet het niet zeker. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja onzin dus :p Je hebt D2 en D3 en in het lichaam wordt dit omgezet naar actieve vorm van vitamine D.

Laatst bewerkt:
Waarom heb je niet gekocht via smartpowders? :p
omdat smartpowders.com in America zit.

En ik heb geen ervaring met bestellen uit amerika maar een paar post terug word verteld dat er naast verzendkosten, ook belastingkosten, douanekosten en inklaringskosten erbij komen, daarnaast duurd de verzending ook veel langer.

Of je dan alsnog goedkoper uit bent weet ik niet maar voor nu is voor mij persoonlijk myprotein de beste keus kwa prijs en snelle verzending.

zeg eens Cools, ik zou naast de vitamine D en Phosphatidyl Serine eens mangosteen willen proberen, kijken of dat wat met me lichaam doet.
nou kan ik het product in poedervorm of in capsules kopen.
maar omdat het sterk spul is dus kijk ik er beetje mee uit en ik weet niet goed aan welke dosis ik moet denken...
weet jij een dosering om mee te beginnen?

Hoeveel betaal je voor verzendkosten bij myprotein? £4.95? (= €6,17).
Dan reken ik het wel uit, welke goedkoper is (al kan ik nu al met vrijwel zekerheid zeggen dat smartpowders goedkoper is).

Oke, ik ga het morgen uitrekenen (berekeningen laat ik dan ook gelijk zien). Ik ga nu naar bed.

zeg eens Cools, ik zou naast de vitamine D en Phosphatidyl Serine eens mangosteen willen proberen, kijken of dat wat met me lichaam doet.
nou kan ik het product in poedervorm of in capsules kopen.
maar omdat het sterk spul is dus kijk ik er beetje mee uit en ik weet niet goed aan welke dosis ik moet denken...
weet jij een dosering om mee te beginnen?

Hangt van het extract af, ik zou gewoon een poeder nemen.

Zoals deze.
http://www.dailyhealth.nl/shop/raw-foods/mattisson-absolute-mangosteen-poeder/

De bestelling heb ik onder de €150 gedaan omdat je bij smartpowders anders douanekosten moet betalen, echter weet ik niet hoeveel dat is.

Bij smartpowders:

$27.99 voor 25 gram puur Phosphatidyl Serine (er zit in 50 gram dus 50% puur).
Voor 6 potten (totaal 150 gram puur) betaal je (6 x $27.99) = $167,94 = €130,11

Verzendkosten: (de twee goedkoopste opties)
First-Class Mail International Parcel** $6.12 = €4,74
FedEx International Economy $25.31 = €19,61

Belasting (6%)
Over deze twee bedragen (prijs van Phosphatidyl Serine en verzendkosten) betaal je 6% belasting.
Ga je voor FedEx International Economy, en deze heb ik tot nu toe altijd gekozen, komt dat neer op: €130,11 + €19,61 = €149,72 x 0.06 = €8,98

Waarom heb ik gekozen voor FedEx? Omdat deze binnen 1 week levert en een track en trace heeft. Bij First-Class Mail International Parcel duurt het lang voordat je je pakketje krijgt, wat 2 tot misschien zelfs 5 a 6 weken duurt (zie google). En weet niet zeker of je hier wel een track en trace bij krijgt, ik dacht het namelijk niet... En weet niet of er nog meer nadelen aankleven omdat het zo goedkoop is? Misschien niet verzekerd ofzo? I don't know.

Inklaringskosten
Circa €12,50

Douanekosten
Douanekosten betaal je alleen maar indien de koopprijs & verzendkosten boven de €150 uitkomt. Ik heb niet boven de €150 besteld en weet daarom ook niet hoeveel dat is.

Totaal betaal je voor 150 gram actief Phosphatidyl Serine:
€130,11 + €19,61 + €8,98 + €12,50 = €171,20
(let op: kleine valutaschommelingen kunnen aanwezig zijn, en alle bedragen zijn afgerond en van de verzendkosten heb ik de duurdere optie gekozen, anders is het bedrag aan verzendkosten €19,61 - €4,74 = met €14,87 lager en natuurlijk de belasting van 6% die je over de verzendkosten betaald kan je in aftrek nemen over dat deel.)

Bij myprotein:
Ik wil 150 gram puur (zie smartpowders) Phosphatidyl Serine hebben om te kunnen vergelijken.

In myprotein zit 20% (1/5) puur Phosphatidyl Serine, dat betekent dat je totaal 5 x 150 gram wil hebben (zowel puur als niet puur). Immers 20% (1/5) is 150 gram puur wat je wil hebben, de overige 80% (4/5) is dus 600 gram. Totaal dus 750 gram.

Hoeveel kost 750 gram Phosphatidyl Serine?
100 gram kost £29.99 = €37,41
750 gram kost 7,5 x £29.99 = £224,93 = €280,58

Verzendkosten
£4,95 = €6,17

€280,58 + €6,17 = €286,75

Conclusie: Smartpowders is met €286,75 - €171,20 = €115,55 goedkoper (indien je bij smartpowders kiest voor de een na goedkoopste verzendoptie, anders ben je nog goedkoper uit).
Voor hoe lang koop je dan in? Als je 0,8 gram (= 800 mg) puur Phosphatidyl Serine per dag neemt, omdat dit de optimale dosis is, is dat 150 gram / 0,8 gram = 187,5 dagen. Dat is circa 6,5 maand. Per maand scheelt dat in de kosten +- €115,55 / 6,5 maand = €17,78.

Laatst bewerkt:
Your Label Number Service Status of Your Item Date & Time Location Features

Result 1 LJ679866555US
First-Class Mail International
Depart USPS Sort Facility
November 01, 2012
MIAMI, FL 33112
International Letter

Processed through USPS Sort Facility
October 31, 2012, 10:29 am
MIAMI, FL 33112

Electronic Shipping Info Received
October 25, 2012

Shipment Accepted
October 25, 2012, 5:19 pm
BURLINGTON, NC 27215

met de goedkoopste verzendoptie van usps heb je ook wel track & trace , geduld is alleen wel vereist want het duurt nogal even voordat je je pakketje hebt.

smartpowders is de goedkoopste optie. als je ergens uit amerika pshophatidylserine kan halen waarbij je onder de 22 euro blijft met verzendkosten betaal je zelfs niet eens inklaringskosten... alleen moet je rekening houden met een week of 3 verzendtijd.

zoeken dus naar een potje ps van onder de 20 dollar...

Mooi zo, dus bij smartpowders is zeker een goede aankoop.

Las in de muscle & fitness een recentie over 'Muscle Transform' van Stacker 2. Er werden in het artikel ingredienten onder de loep gelegd en veel kwamen daar goed uit.

Heeft iemand ervaring met deze test-booster of is dit ook een waste of money?

Las in de muscle & fitness een recentie over 'Muscle Transform' van Stacker 2. Er werden in het artikel ingredienten onder de loep gelegd en veel kwamen daar goed uit.

Heeft iemand ervaring met deze test-booster of is dit ook een waste of money?

Eens checken. Zitten inderdaad veel extracten in die werken. Maar voor mij is dat wat teveel.

Laatst bewerkt:
Bepaalde stoffen erin hebben op zichzelf al een sterke werking, maar de combi kan wel goed zijn.

En als je nu gewoon 2 capsules voor het ontbijt neemt en 2 voor het slapengaan i.p.v. 2 x 4 capsules zoals aanbevolen staat? Dan halveer je de dosis in principe dus dan zal de werking in se wel wat minder zijn, niet?

En als je nu gewoon 2 capsules voor het ontbijt neemt en 2 voor het slapengaan i.p.v. 2 x 4 capsules zoals aanbevolen staat? Dan halveer je de dosis in principe dus dan zal de werking in se wel wat minder zijn, niet?

Kan je doen, maar ik weet niet de preciese sterkte van de extracten. Dus de hoeveelheid actieve stoffen.

Wat heeft het jou gebracht.. waardoor weet je dat het voor jou gewerkt heeft?

Qua massa niets, echter kreeg ik er wel meer kracht door tijdelijk.
Kon net even wat meer gewicht gebruiken en wat makkelijker herhalingen maken.

De bestelling heb ik onder de €150 gedaan omdat je bij smartpowders anders douanekosten moet betalen, echter weet ik niet hoeveel dat is.

Bij smartpowders:

$27.99 voor 25 gram puur Phosphatidyl Serine (er zit in 50 gram dus 50% puur).
Voor 6 potten (totaal 150 gram puur) betaal je (6 x $27.99) = $167,94 = €130,11

Verzendkosten: (de twee goedkoopste opties)
First-Class Mail International Parcel** $6.12 = €4,74
FedEx International Economy $25.31 = €19,61

Belasting (6%)
Over deze twee bedragen (prijs van Phosphatidyl Serine en verzendkosten) betaal je 6% belasting.
Ga je voor FedEx International Economy, en deze heb ik tot nu toe altijd gekozen, komt dat neer op: €130,11 + €19,61 = €149,72 x 0.06 = €8,98

Waarom heb ik gekozen voor FedEx? Omdat deze binnen 1 week levert en een track en trace heeft. Bij First-Class Mail International Parcel duurt het lang voordat je je pakketje krijgt, wat 2 tot misschien zelfs 5 a 6 weken duurt (zie google). En weet niet zeker of je hier wel een track en trace bij krijgt, ik dacht het namelijk niet... En weet niet of er nog meer nadelen aankleven omdat het zo goedkoop is? Misschien niet verzekerd ofzo? I don't know.

Inklaringskosten
Circa €12,50

Douanekosten
Douanekosten betaal je alleen maar indien de koopprijs & verzendkosten boven de €150 uitkomt. Ik heb niet boven de €150 besteld en weet daarom ook niet hoeveel dat is.

€130,11 + €19,61 + €8,98 + €12,50 = €171,20
(let op: kleine valutaschommelingen kunnen aanwezig zijn, en alle bedragen zijn afgerond en van de verzendkosten heb ik de duurdere optie gekozen, anders is het bedrag aan verzendkosten €19,61 - €4,74 = met €14,87 lager en natuurlijk de belasting van 6% die je over de verzendkosten betaald kan je in aftrek nemen over dat deel.)

Bij myprotein:
Ik wil 150 gram puur (zie smartpowders) Phosphatidyl Serine hebben om te kunnen vergelijken.

In myprotein zit 20% (1/5) puur Phosphatidyl Serine, dat betekent dat je totaal 5 x 150 gram wil hebben (zowel puur als niet puur). Immers 20% (1/5) is 150 gram puur wat je wil hebben, de overige 80% (4/5) is dus 600 gram. Totaal dus 750 gram.

Hoeveel kost 750 gram Phosphatidyl Serine?
100 gram kost £29.99 = €37,41
750 gram kost 7,5 x £29.99 = £224,93 = €280,58

Verzendkosten
£4,95 = €6,17

€280,58 + €6,17 = €286,75

Conclusie: Smartpowders is met €286,75 - €171,20 = €115,55 goedkoper (indien je bij smartpowders kiest voor de een na goedkoopste verzendoptie, anders ben je nog goedkoper uit).
Voor hoe lang koop je dan in? Als je 0,8 gram (= 800 mg) puur Phosphatidyl Serine per dag neemt, omdat dit de optimale dosis is, is dat 150 gram / 0,8 gram = 187,5 dagen. Dat is circa 6,5 maand. Per maand scheelt dat in de kosten +- €115,55 / 6,5 maand = €17,78.
thanks, mooi duidelijk zo, toppie.
Nog 1 vraag, kun je bij Smartpowders via paypal betalen?
Of hoe heb jij betaald?

Terug
Naar boven