- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en bij myprotein.com dan? is dat duurder?https://www.smartpowders.com/p-7447-phosphatidyl-serine-50-grams.aspx
50 gram, maar daar zit voor 50% is 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine in. Voor $27.99 is €21,31 (excl. verzendkosten). Koop je hiervan groot in, dat scheelt steeds in de verzendkosten aangezien dat best duur is.
Bij Urmale betaal je circa €70,30 (excl. verzendkosten) voor 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine.
en bij myprotein.com dan? is dat duurder?
daar had ik laats de phosblabla serine gekocht en had ik binnen 2 dagen binnen.
trouwens, smartpowders = de vs toch? zit je dan niet met de douane die gaat zeuren?
want ik zou dan ook melatonine erbij willen bestellen en volgens mij neemt de douane dat in b? eslag(dus kan ik het beter in engeland bestellen)
https://www.smartpowders.com/p-7447-phosphatidyl-serine-50-grams.aspx
50 gram, maar daar zit voor 50% is 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine in. Voor $27.99 is €21,31 (excl. verzendkosten). Koop je hiervan groot in, dat scheelt steeds in de verzendkosten aangezien dat best duur is.
Bij Urmale betaal je circa €70,30 (excl. verzendkosten) voor 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine.
International Airmail komt nou net het MINST vaak bij de douane te liggen. Vooral bedrijven zoals DHL/UPS/FedEx hebben er baat bij om spullen bij de douane aan te geven, want zij rekenen daar forse kosten voor (aangeven + voorschieten kost al snel 15 eu).
dat spul uit amerika halen ziet er wel aantrekkelijk uit , stukken goedkoper inderdaad dan vanuit nederland of belgie , ook goedkoper als bij myprotein als ik dat zo bekijk. maar dat komt dan ook omdat het fors in de aanbieding is daar. en wie weet voor hoelang nog...
Is om klanten te lokken.ik lees wel eigenlijk overal dat je een redelijke dosis nodig hebt om echt resultaat te merken , testpersonen gebruikten elk ongeveer 600/800 mg per dag. hoeveel nemen jullie?
ik neem de volle 800 mg... anders heb je geen maximaal effect.ik lees wel eigenlijk overal dat je een redelijke dosis nodig hebt om echt resultaat te merken , testpersonen gebruikten elk ongeveer 600/800 mg per dag. hoeveel nemen jullie?
Ik ben nu beetje door de war waar ik het spul het goedkoopst kan halen.
Ik lees dat er naast verzendkosten, ook belastingkosten, douanekosten en inklaringskosten erbij komen(bij smartpowders.com)
Ben je dan alsnog niet bij myprotein het goedkoopst uit? want dan heb je alleen verzendkosten.
ik lees wel dat dat spul van myprotein bijna niet weg te krijgen is.