MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Dat zal meevallen met de verzendingskosten bij. Het is eenmaal geen goedkoop product, bij Urmale is al heel goedkoop.

Als je de link stuurt van buitenlandse verkopers kan ik het verschil eens berekenen.

https://www.smartpowders.com/p-7447-phosphatidyl-serine-50-grams.aspx
50 gram, maar daar zit voor 50% is 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine in. Voor $27.99 is €21,31 (excl. verzendkosten). Koop je hiervan groot in, dat scheelt steeds in de verzendkosten aangezien dat best duur is.
Bij Urmale betaal je circa €70,30 (excl. verzendkosten) voor 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine.

Laatst bewerkt:
50 gram, maar daar zit voor 50% is 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine in. Voor $27.99 is €21,31 (excl. verzendkosten). Koop je hiervan groot in, dat scheelt steeds in de verzendkosten aangezien dat best duur is.
Bij Urmale betaal je circa €70,30 (excl. verzendkosten) voor 25 gram 'echt' Phosphatidyl Serine.
en bij myprotein.com dan? is dat duurder?
daar had ik laats de phosblabla serine gekocht en had ik binnen 2 dagen binnen.

trouwens, smartpowders = de vs toch? zit je dan niet met de douane die gaat zeuren?
want ik zou dan ook melatonine erbij willen bestellen en volgens mij neemt de douane dat in beslag? (dus kan ik het beter in engeland bestellen)

Laatst bewerkt:
en bij myprotein.com dan? is dat duurder?
daar had ik laats de phosblabla serine gekocht en had ik binnen 2 dagen binnen.

trouwens, smartpowders = de vs toch? zit je dan niet met de douane die gaat zeuren?
want ik zou dan ook melatonine erbij willen bestellen en volgens mij neemt de douane dat in b? eslag(dus kan ik het beter in engeland bestellen)

Bij myprotein is het per gram 200mg actieve stof (20% zuiver). Dus je hebt 100 doseringen (zak 100gram). Bij Urmale 60 van 200mg en prijs is hetzelfde, exclusief verzendingskosten. En via UK heb je snellere levering en binnen EU minder kans, vrijwel niet, op douane. Ook zijn kosten niet zo hoog voor verzenden.

Trouwens melatonine mag je zo maar niet invoeren, valt onder geneesmiddelenwet. Phosphatidylserine onder supplementen, dus legaal.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 23:14 ----------

Nou dat is wel goedkoop ja. Bulkaankoop met meerdere personen? Maar verzenden via gewone post is niet aan te raden uit VS. Heb zo al eens meerdere weken op een pakje kunnen wachten omdat doune het wou onderzoeken, plus douanekosten.

Ik denk dat een bulkaankoop via myprotein wel eens goedkoper kan zijn gezien verzendkosten en douane. Zelfde prijs als Urmale en 40% meer (60 tegen 100 doseringen van 200mg)

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 23:20 ----------

International Airmail komt nou net het MINST vaak bij de douane te liggen. Vooral bedrijven zoals DHL/UPS/FedEx hebben er baat bij om spullen bij de douane aan te geven, want zij rekenen daar forse kosten voor (aangeven + voorschieten kost al snel 15 eu).

Heb ervaring met bestellen van deze en andere dingen en altijd douane via gewone post. En via Fedex of UPS nooit. Daarom rekenen Fedex en UPS ook meer aan voor verzending, daar halen ze hun geld uit ipv douane.

Laatst bewerkt:
Goeie info! Intimidate werkte erg goed voor mij.

Ik even snel want heb weinig tijd.

Pakketje krijg ik binnen 1 week, 1x wel douanegeld betaald en 1x niet tot nu toe.

6% belasting over het betaalde (dus incl. verzendkosten) + inklaringskosten (iets van €12.50 ofzo...)

En dat was het volgens mij, staat immers niet goed aangegeven op de factuur van de douane. Maar goed, ben alsnog veel goedkoper uit dan dat ik in Nederland of België zou kopen. Dat heb ik uitgerekend.

myprotein moet ik nog kijken of dat misschien toch wat beter uitpakt... maar dat doe ik een andere keer.

dat spul uit amerika halen ziet er wel aantrekkelijk uit , stukken goedkoper inderdaad dan vanuit nederland of belgie , ook goedkoper als bij myprotein als ik dat zo bekijk. maar dat komt dan ook omdat het fors in de aanbieding is daar. en wie weet voor hoelang nog...

ik lees wel eigenlijk overal dat je een redelijke dosis nodig hebt om echt resultaat te merken , testpersonen gebruikten elk ongeveer 600/800 mg per dag. hoeveel nemen jullie?

dat spul uit amerika halen ziet er wel aantrekkelijk uit , stukken goedkoper inderdaad dan vanuit nederland of belgie , ook goedkoper als bij myprotein als ik dat zo bekijk. maar dat komt dan ook omdat het fors in de aanbieding is daar. en wie weet voor hoelang nog...

Die aanbieding blijft ;) Is om klanten te lokken.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 19:27 ----------

ik lees wel eigenlijk overal dat je een redelijke dosis nodig hebt om echt resultaat te merken , testpersonen gebruikten elk ongeveer 600/800 mg per dag. hoeveel nemen jullie?

Ik neem 400mg per dag, soms 600mg.

800 geeft idd maximale effect.

Ik neem zelf 1200 mg, al voegt het weinig toe dan wanneer ik 800 mg neem.

Ik ben nu beetje door de war waar ik het spul het goedkoopst kan halen.
Ik lees dat er naast verzendkosten, ook belastingkosten, douanekosten en inklaringskosten erbij komen??? (bij smartpowders.com)

Ben je dan alsnog niet bij myprotein het goedkoopst uit? want dan heb je alleen verzendkosten.

Ik ga het nog uitrekenen maar dat kan pas over 2 weken ofzo.

Ik ben nu beetje door de war waar ik het spul het goedkoopst kan halen.
Ik lees dat er naast verzendkosten, ook belastingkosten, douanekosten en inklaringskosten erbij komen??? (bij smartpowders.com)

Ben je dan alsnog niet bij myprotein het goedkoopst uit? want dan heb je alleen verzendkosten.

Myprotein denk ik, verhouding gemakkelijkste/snelste/goedkoopste dan.

ik lees wel dat dat spul van myprotein bijna niet weg te krijgen is , das dan wel weer jammer... kan het altijd nog door de shakes pleuren. ik ga proberen via usa te bestellen en dat laat ik op werk bezorgen. kijken hoe dat gaat.

Welke testo-booster is er nu eig aan te raden? Ik zie dat dit hier een hele lijst is, is het wat uitzoeken wat werkt voor jou of? (ik zie door de bomen het bos niet meer, vandaar de misschien wat domme vraag)

vitamind d en fosfatidylserìne.

Terug
Naar boven