MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Ik haal uit de USA (smartpowders) nog: Maca, ZMA en Vitamine D3.
In Nederland koop ik: Whey, BCAA, Creatine, Dextrose en Omega-3.

Waarom in Nederland? Omdat deze supplementen vaak wel goedkoper zijn in de USA, maar over het algemeen veel wegen, waardoor de verzendkosten verhoogd worden
waardoor het weinig tot geen zin heeft om deze in de USA te bestellen.

Laatst bewerkt:
Hoeveel D3 nemen jullie deze tijd van het jaar??

2.000 iu per dag.

10000 iu per dag

Laatst bewerkt:
Eens checken. Zitten inderdaad veel extracten in die werken. Maar voor mij is dat wat teveel.

Wat zou dit product eigenlijk juist doen met je lichaam? Legt het je hormoonhuishouding gewoon lam en krijg je nadat je ermee stopt een dip of voel je er niet zo heel veel van buiten mss je libido dat was afzwakt terug na het stoppen?

Wat zou dit product eigenlijk juist doen met je lichaam? Legt het je hormoonhuishouding gewoon lam en krijg je nadat je ermee stopt een dip of voel je er niet zo heel veel van buiten mss je libido dat was afzwakt terug na het stoppen?
Daar ben ik ook ernstig benieuwd naar...wat is nu precies het effect na het nemen van een testo-booster? Het is dan wel geen kuur, maar het grijpt toch wel aan op je hormoonhuishouding. Ben erg bang dat ik daar dan na een week of 6 last van blijf houden..

Het zijn geen exogene hormonen, en ook geen AI's.
Dus nee, het legt niks plat.

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn geen exogene hormonen, en ook geen AI's.
Dus nee, het legt niks plat.

Er zitten AI's tussen, als je aromatase inhibitors bedoeld, maar die leggen niets plat. Er zitten wel geen stoffen tussen die aan de androgeenreceptoren hechten, dus plat leggen van eigen productie gebeurd niet.

ik heb mijn ps binnen van smartpowders , het heeft in totaal 2 weken geduurd en de bezorgkosten waren 3 dollar, geen inklaringskosten betaald het pakketje werd gewoon afgeleverd. ik heb dus voor 1 potje ps van smartpowders 30 dollar in totaal betaald , dat is nog geen 25 euro. ik ging er vanuit dat ik ook nog 12.50 inklaringskosten moest betalen maar dit is blijkbaar over het hoofd gezien...

dit was dus via usps , die veruit het goedkoopste zijn en waar je een track en trace nummer krijgt TOT aan nederland. zodra het hier binnen is zou je eventueel nog je usps nummer via postnl kunnen laten omzetten tot postnl track en trace nummer maar dat heb ik niet gedaan

LJ679866555US
First-Class Mail International
Depart USPS Sort Facility
November 01, 2012
MIAMI, FL 33112
International Letter
Processed through USPS Sort Facility
October 31, 2012, 10:29 am
MIAMI, FL 33112
Electronic Shipping Info Received
October 25, 2012
Shipment Accepted
October 25, 2012, 5:19 pm
BURLINGTON, NC 27215

dus 1 november verstuurd vanuit de usa , 7 november in huis.

Als je onder de 22 euro besteld, hoef je geen inklaringskosten te betalen. Daarboven wel. Nu kan er 2 dingen bij jou zijn, 1. kleine pakjes worden niet altijd gecontroleerd en hoef je inderdaad geen inklaringskosten te betalen of 2. De rekening komt later. Dit heb ik 2x gehad. Dus niet te vroeg juichen. ;)

Laatst bewerkt:
ik weet inderdaad dat onder de 22 euro geen inklaringskosten worden berekend maar ik had meerdere potjes besteld, maar als ik nog een rekening krijg is dat geen probleem , ben alsnog goedkoop uit :) thx voor de info

ik weet niet wat het is maar het oestrogeen verlagen verhaal snap ik de balle van.

is het zo dat wanneer je oestrogeen verlaagd dat de hersenen dan gaan "denken" dat er te weinig steroidhormoon in het bloed circuleert en daardoor stijgt de aanmaak van stuurhormonen, die in de testes de testosteronproductie verhoogd?

Waarom ik dit vraag is dat ik vanmorgen een stuk heb gelezen (kan niet meer vinden) dat door laag oestrogeen juist herstel en spiergroei kan verhinderen... en spiergroei juist oestrogeen nodig heeft.
Als dat zo is, waarom gebruiken kuurders dan clomid? aangezien dat ook oestrogeen verlaagd...

Terug
Naar boven