- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
thanks, mooi duidelijk zo, toppie.
Nog 1 vraag, kun je bij Smartpowders via paypal betalen?
Of hoe heb jij betaald?
Met PayPal betalen kan inderdaad, doe ik ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks, mooi duidelijk zo, toppie.
Nog 1 vraag, kun je bij Smartpowders via paypal betalen?
Of hoe heb jij betaald?
helemaal mooi dan.
Eens checken. Zitten inderdaad veel extracten in die werken. Maar voor mij is dat wat teveel.
Daar ben ik ook ernstig benieuwd naar...wat is nu precies het effect na het nemen van een testo-booster? Het is dan wel geen kuur, maar het grijpt toch wel aan op je hormoonhuishouding. Ben erg bang dat ik daar dan na een week of 6 last van blijf houden..Wat zou dit product eigenlijk juist doen met je lichaam? Legt het je hormoonhuishouding gewoon lam en krijg je nadat je ermee stopt een dip of voel je er niet zo heel veel van buiten mss je libido dat was afzwakt terug na het stoppen?
Het zijn geen exogene hormonen, en ook geen AI's.
Dus nee, het legt niks plat.
Ja dat product had ik ook in gedachte.Hangt van het extract af, ik zou gewoon een poeder nemen.
Zoals deze.
http://www.dailyhealth.nl/shop/raw-foods/mattisson-absolute-mangosteen-poeder/
Ja dat product had ik ook in gedachte.
Maar welke dosering ik precies moet gebruiken weet ik niet.
een theelepel? pff weetje hoeveel verschillende grote's theelepels er bestaanZou beginnen met een theelepel per dag. Zo weinig mogelijk en zien naar de effecten, dosis kan nadien opgebouwd worden indien nodig.

een theelepel? pff weetje hoeveel verschillende grote's theelepels er bestaan![]()
ja echt wel! zwakbegaafd rules!!!
een theelepel? pff weetje hoeveel verschillende grote's theelepels er bestaan![]()
niet zo een heel kleintje, lol. Maar kan je wel mee beginnen, zo klein mogelijke dosis en indien nodig omhoog brengen.