- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand al meer info over die pine pollen? Maw al iemand die er mischien ervaring mee heeft?

Ligt eraan hoe hoog je aanstellerietus gehalte is.
Ik heb geen enkel probleem gehad met de poeder van hun.
In de onderzoeken naar dat stofje is gebleken dat bij dosering van 600/700 mg per dag, het cortisol vermindert en testosteron verhoogt. Een capsule van 100 mg schiet dan niet echt op![]()
Hoogste dosering verkrijgbaar is 200mg per capsule.In de onderzoeken naar dat stofje is gebleken dat bij dosering van 600/700 mg per dag, het cortisol vermindert en testosteron verhoogt. Een capsule van 100 mg schiet dan niet echt op![]()
ja dat scheelt een heleboel geld. ik heb een paar dagen geleden daar ook besteld. laat wel weten als het overkomt hoeveel het precies heeft gekost en hoelang het duurde. goedkoper is het 100 %.
Weet jij toevallig of PS dient ingenomen te worden bij een maaltijd of dat het uur van inname/op een nuchtere maag e.d. geen rol speelt?
Heb jij toen je daar bestelde en betaalde een bevestigingsmail of dergelijke gekregen zodat je kon volgen wanneer je bestelling ging aankomen?
Zit er een verschil in kwaliteit w.b.t. vitamine d3? Nog nooit van gehoord, maar iemand beweert dit.
Maakt niet uit wanneer je het neemt.
---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:40 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
Bedankt. Maar cholecalciferol is toch cholecalciferol?
nee dan moet je er dan ook 6 a 7 van nemen.In de onderzoeken naar dat stofje is gebleken dat bij dosering van 600/700 mg per dag, het cortisol vermindert en testosteron verhoogt. Een capsule van 100 mg schiet dan niet echt op![]()
)daar durf ik nog niet echt een oordeel over te geven.4 pond valt nog goed mee en snel geleverd. Deze week ook eens een bestelling doen.
En ivm effecten? Voel je een verschil met die van Urmale? Want in die van myprotein zit nog eens voor 30% andere fosfolipiden in, dus 80% totaal. Bij Urmale is dit maar de helft.
daar durf ik nog niet echt een oordeel over te geven.![]()
Maar van Myprotein heb je maar 20% pure Phosphatidyl Serine in als ik het goed hebt dus moet je iets meer van nemem om 800 mg te krijgen (4 gram toch?) dan het product van urmale
dus of ik nu goedkoper uit ben weet ik niet.
Heb het berekend aan de hand van de actieve stof, fosfatidylserine.nee dan moet je er dan ook 6 a 7 van nemen.
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:44 ----------
Ik heb nu voor de 2de keer Phosphatidyl Serine in peodervorm bij myprotein gekocht.
binnen 2 dagen geleverd, geweldige service. komt alleen wel 4 pond extra verzendkosten erbij op. 0
(en voor ,... het is zow smerig spul, ga er haast van janken)
![]()

Het gekke is dat endostim voor mij heeft gewerkt, raar maar waar.