MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Heeft iemand al meer info over die pine pollen? Maw al iemand die er mischien ervaring mee heeft?

In de onderzoeken naar dat stofje is gebleken dat bij dosering van 600/700 mg per dag, het cortisol vermindert en testosteron verhoogt. Een capsule van 100 mg schiet dan niet echt op???

• Topic Starter Topic Starter
In de onderzoeken naar dat stofje is gebleken dat bij dosering van 600/700 mg per dag, het cortisol vermindert en testosteron verhoogt. Een capsule van 100 mg schiet dan niet echt op???

Als je meerdere neemt wel ;) Hoogste dosering verkrijgbaar is 200mg per capsule.

ja dat scheelt een heleboel geld. ik heb een paar dagen geleden daar ook besteld. laat wel weten als het overkomt hoeveel het precies heeft gekost en hoelang het duurde. goedkoper is het 100 %.

ja dat scheelt een heleboel geld. ik heb een paar dagen geleden daar ook besteld. laat wel weten als het overkomt hoeveel het precies heeft gekost en hoelang het duurde. goedkoper is het 100 %.

Weet jij toevallig of PS dient ingenomen te worden bij een maaltijd of dat het uur van inname/op een nuchtere maag e.d. geen rol speelt?
Heb jij toen je daar bestelde en betaalde een bevestigingsmail of dergelijke gekregen zodat je kon volgen wanneer je bestelling ging aankomen?

Laatst bewerkt:
Zit er een verschil in kwaliteit w.b.t. vitamine d3? Nog nooit van gehoord, maar iemand beweert dit.

Weet jij toevallig of PS dient ingenomen te worden bij een maaltijd of dat het uur van inname/op een nuchtere maag e.d. geen rol speelt?
Heb jij toen je daar bestelde en betaalde een bevestigingsmail of dergelijke gekregen zodat je kon volgen wanneer je bestelling ging aankomen?

Maakt niet uit wanneer je het neemt.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 19:40 ----------

Zit er een verschil in kwaliteit w.b.t. vitamine d3? Nog nooit van gehoord, maar iemand beweert dit.

[Link niet meer beschikbaar]

nee dan moet je er dan ook 6 a 7 van nemen.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:44 ----------

Ik heb nu voor de 2de keer Phosphatidyl Serine in peodervorm bij myprotein gekocht.
binnen 2 dagen geleverd, geweldige service. komt alleen wel 4 pond extra verzendkosten erbij op. 0
(en voor ,... het is zow smerig spul, ga er haast van janken :rolleyes:)

2lbjret.jpg

4 pond valt nog goed mee en snel geleverd. Deze week ook eens een bestelling doen.

En ivm effecten? Voel je een verschil met die van Urmale? Want in die van myprotein zit nog eens voor 30% andere fosfolipiden in, dus 80% totaal. Bij Urmale is dit maar de helft.

4 pond valt nog goed mee en snel geleverd. Deze week ook eens een bestelling doen.

En ivm effecten? Voel je een verschil met die van Urmale? Want in die van myprotein zit nog eens voor 30% andere fosfolipiden in, dus 80% totaal. Bij Urmale is dit maar de helft.
daar durf ik nog niet echt een oordeel over te geven. :)

Maar van Myprotein heb je maar 20% pure Phosphatidyl Serine in als ik het goed hebt dus moet je iets meer van nemem om 800 mg te krijgen (4 gram toch?) dan het product van urmale
dus of ik nu goedkoper uit ben weet ik niet.

daar durf ik nog niet echt een oordeel over te geven. :)

Maar van Myprotein heb je maar 20% pure Phosphatidyl Serine in als ik het goed hebt dus moet je iets meer van nemem om 800 mg te krijgen (4 gram toch?) dan het product van urmale
dus of ik nu goedkoper uit ben weet ik niet.

Ja is goedkoper ;) Heb het berekend aan de hand van de actieve stof, fosfatidylserine.

Bij myprotein is het per gram 200mg actieve stof (20% zuiver). Dus je hebt 100 doseringen (zak 100gram). Bij Urmale 60 van 200mg.

Laatst bewerkt:
nee dan moet je er dan ook 6 a 7 van nemen.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:44 ----------

Ik heb nu voor de 2de keer Phosphatidyl Serine in peodervorm bij myprotein gekocht.
binnen 2 dagen geleverd, geweldige service. komt alleen wel 4 pond extra verzendkosten erbij op. 0
(en voor ,... het is zow smerig spul, ga er haast van janken :rolleyes:)

2lbjret.jpg

Waarom heb je niet gekocht via smartpowders? :p

Het gekke is dat endostim voor mij heeft gewerkt, raar maar waar.

Terug
Naar boven