Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

:p Maar best goed om te weten, aangezien het een duur supplement is om aan 800 mg per dag te komen(waar de echt goede resultaten uit testen vandaan komen) ;)
Valt wel mee toch? Ligt er net aan waar je het haalt.

• Topic Starter Topic Starter
:p Maar best goed om te weten, aangezien het een duur supplement is om aan 800 mg per dag te komen(waar de echt goede resultaten uit testen vandaan komen) ;)

Denk dat je op zelfde bedrag komt of zelfs duurder als je aan 800mg per dag wil komen. Plus makreel zit vol zware metalen.

Denk dat je op zelfde bedrag komt of zelfs duurder als je aan 800mg per dag wil komen. Plus makreel zit vol zware metalen.

zou kunnen maar waar vind je het het goedkoopste bij bodyenfit betaal je 45 euro voor 120 capsules van 100 mg, daar doe je dan net 2 weken bij op 800 mg per dag , dus +- 100 euro per maand toch best duur dan :)

ja i get that, maar sommige mensen die niet willen afvallen maar wel hoger test willen en lager oestrogeen... bijvoorbeeld powerlifters, kunnen dan beter een oesblokker nemen dan?

Die kunnen beter een oestrogeenblokker nemen idd.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 17:29 ----------

zou kunnen maar waar vind je het het goedkoopste bij bodyenfit betaal je 45 euro voor 120 capsules van 100 mg, daar doe je dan net 2 weken bij op 800 mg per dag , dus +- 100 euro per maand toch best duur dan :)

Ik betaal voor 60caps van 200mg 35 euro, 70 per maand voor 800mg/dag.

Reken eens uit hoeveel je aan vis kwijt bent, 200gram makreel per dag ongeveer. Is 3,50 per 100gram.

Dan ben je 7euro per dag kwijt, is 196 euro per maand voor 960mg/dag.

Laatst bewerkt:
Ik betaal voor 60caps van 200mg 35 euro, 70 per maand voor 800mg/dag.

Reken eens uit hoeveel je aan vis kwijt bent, 200gram makreel per dag ongeveer. Is 3,50 per 100gram.

Dan ben je 7euro per dag kwijt, is 196 euro per maand voor 800mg.

Bij smartpowders betaal je voor 800 mg circa 26 euro p/m. :p

Ik ga het nog uitrekenen maar dat kan pas over 2 weken ofzo.

Wat ben je er ongeveer aan kwijt? En hoe bevalt het spul?
als je 600mg per dag pakt zit je al gauw op 180 gram per maand als het het puur is? rete duur dus..

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 17:43 ----------

Bij smartpowders betaal je voor 800 mg circa 26 euro p/m. :p

is al beantwoord zo te zien:D
hoe kom je aan die berekening? moet je t wel groot inkopen niet?

Je hoeft niet groot in te kopen, maar dat is wel voordeliger omdat de verzendkosten hoog zijn.

Die kunnen beter een oestrogeenblokker nemen idd.

ok, ik kan me maar niet voorstellen dat een beetje mangopoeder iemand met 25%+ vet het oestrogeen gehalte 100% kan blokkeren.
Iemand met 10% vet is makkelijker oestrogeen te blokkeren gok ik dan.. want die heel veel minder oestrogeen

Wat ben je er ongeveer aan kwijt? En hoe bevalt het spul?
als je 600mg per dag pakt zit je al gauw op 180 gram per maand als het het puur is? rete duur dus..

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 17:43 ----------

is al beantwoord zo te zien:D
hoe kom je aan die berekening? moet je t wel groot inkopen niet?

600mg * 30d= 18g per maand;)

Nee, helaas.

ok, ik kan me maar niet voorstellen dat een beetje mangopoeder iemand met 25%+ vet het oestrogeen gehalte 100% kan blokkeren.
Iemand met 10% vet is makkelijker oestrogeen te blokkeren gok ik dan.. want die heel veel minder oestrogeen

aromatase enzym en receptoren zijn soortgelijkend, dus komt op zelfde neer.

Terug
Naar boven