MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Je bent wel op dreef met je vragen... :D

Ongeveer 2/3 van een kleine theelepel (hoe klein is klein, uhmm ja). Heb het ook bijgehouden, van wanneer mijn potje op is en het klopte. Dat kan jij ook doen zodat je zeker weet dat je de juiste dosis neemt.

Ongeveer 2/3 van een kleine theelepel (hoe klein is klein, uhmm ja). Heb het ook bijgehouden, van wanneer mijn potje op is en het klopte. Dat kan jij ook doen zodat je zeker weet dat je de juiste dosis neemt.

Ja is een nieuw product voor me, ben er vrij enthousiast over hehe.
Bedankt voor de moeite bro!

en welk voordeel had je dan van het product? hoe wist je dat het werkte? wat heeft het je opgeleverd? want ik zie hier verschillenden die het willen kopen maar niemand die het gebruikt heeft en schrijft wat hij er aan gehad heeft.

Dat staat allemaal in dit topic beschreven en ben ook niet de enige die het gebruikt. Cools en hardcorebuilder ook.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, de effecten zijn dan ook duidelijk merkbaar.

Cools; ik heb dit artikel gevonden 'http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/3251159/2012/05/05/Geen-zin-in-coïtus-Drink-een-glaasje-granaatappelsap.dhtml'

Kan jij bevestigen dat granaatappel test boost en zoja in welke hoeveelheden?

(Ik eet er nu dagelijks bijna 1)

Cools; ik heb dit artikel gevonden 'http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/3251159/2012/05/05/Geen-zin-in-coïtus-Drink-een-glaasje-granaatappelsap.dhtml'

Granaatappel staat op pagina 1 en bevat ellaginezuur wat een inhibitor is van de oestrogeenreceptoren. Met als gevolg verhoging test.

Effecten zijn er in elke hoeveelheid.

Uit de main post lees ik in het onderdeel "Dopamine" over de Phosphatidylserine

zijn zo 1 capsule per dag zoals hier te koop zijn voldoende om resultaat te hebben?

[Link niet meer beschikbaar]

Dan krik je dosis maar op!

Wees specifieker man :D meer dan 1 granaatappel per dag?

Gewoon 1 per dag blijven eten.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 18:41 ----------

Uit de main post lees ik in het onderdeel "Dopamine" over de Phosphatidylserine

zijn zo 1 capsule per dag zoals hier te koop zijn voldoende om resultaat te hebben?

[Link niet meer beschikbaar]

1 capsule zal al een minimaal effect hebben.

waarom niet twee?
waar kan je zien bij welke dosis iets enigzins de moeite waard is?

2 is beter, maar je voelt al enige effecten bij een. Gezien het via dopamine verhoging werkt voel je dit even na inname.

Voor mij is 2 (400mg) het minimum en 4 (800mg) max.

1 capsule zal al een minimaal effect
Ok. Nog 1 vraagje.
800mgram max per dag las ik hier ergens.. Zal het es kopen en proberen.
op mijn leeftijd zal natuurlijke test misschien al n tikkie lager liggen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven