Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Om dit nog es van onder het stof te halen, en dan ook zeker te. zijn dat ik juist bezig ben.

als Testo booster :

Vitamine D tabs, 1000IU/tab

phosphatydylserine tabs 100g/tab

is deze combinatie dagelijks voldoende om een hoger testo niveau te halen?
800g phosphatydylserine (8 tabs dus)
2x vitamine D tab. 2000IU

Hoeveel dagen zal het duren eer je natuurlijke testo verhoogt? is dit instant, of gaan hier weken over?

stomme vragen misschien, maar ben dan ook een leek op deze materie..

Laatst bewerkt:
1000µg/? Dat zou IU moeten zijn.

En phosphatidylserine is 100mg.

Deze combinatie is al voldoende ja.

zou phosphatydylserine nog beter werken als je er tyrosine bij neemt?

ik merkte weinig van de vitamine D die ik dagelijks nam , pas toen ik er ook ps bij nam begon mijn testosteron flink te stijgen , duurde niet veel langer dan een week voordat ik ook echt gains merkte in de sportschool.

Heeft er iemand nou al eens wat bloedwerk laten doen voor/tijdens/na één van deze producten?

Heeft er iemand nou al eens wat bloedwerk laten doen voor/tijdens/na één van deze producten?

Mijn testosteron was enorm onder het gemiddelde een paar maanden geleden. Heb ondertussen vit D genomen. Heb gisteren terug bloed laten nemen en zou normaal eind volgende week de resultaten hebben. Ben benieuwd of dit zou geholpen hebben

Ja, met positieve effecten op test. Maar in principe zijn de onderzoeken en hoe het voelt genoeg.

De interactie van de actieve moleculen zijn sterk (bij aromatase remmers en reeptor modulators), net zoals nolvadex en bepaalde aromatase remmers.

En alle vitaminen in je lichaam hebben effect op je hormonen. Elke stof uit voeding in principe (zie calcium op SHBG bv). Vitamines werken meestal via beinvloeding van prostaglanines. Prostaglandines verlagen testosteron en inhibitors van deze verhogen het dus.

Vitamine D is hier een heel goed voorbeeld van. En middelen die dopamine verhogen werken ook gewoon. Meer dopamine is minder prolactine en cortisol en meer testosteron

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 18:10 ----------

Mijn testosteron was enorm onder het gemiddelde een paar maanden geleden. Heb ondertussen vit D genomen. Heb gisteren terug bloed laten nemen en zou normaal eind volgende week de resultaten hebben. Ben benieuwd of dit zou geholpen hebben

Ok, ben heel benieuwd ;) Ben er zeker van dat er een stijging zal zijn.

Laatst bewerkt:
[/COLOR]

Ok, ben heel benieuwd ;) Ben er zeker van dat er een stijging zal zijn.[/QUOTE]

Heb deze morgent al eens gebeld voor het resultaat maar was nog niet binnen. Raar want normaal duurt dit 2 dagen maar deze keer een 1,5week. Zal dus voor donderdag ofzo zijn. Enkel oestrogeen was binnen wist hij te vetellen. En dat was zeer laag??? Wat zou dit al willen zeggen?

Neen, maar merk zelf vollere testikels, echter nooit meer krachtgains en sneller herstel dan normaal gemerkt..., wat vreemd is. Nu ik super clean eet, merk ik wel duidelijk een vooruitgang in kracht. :)

Laatst bewerkt:
ik merkte weinig van de vitamine D die ik dagelijks nam , pas toen ik er ook ps bij nam begon mijn testosteron flink te stijgen , duurde niet veel langer dan een week voordat ik ook echt gains merkte in de sportschool.
en hoe weet je of je test gestegen is? bloedtest gedaan? of baseer je dit ergens op...

als ik het goed begrijp: niemand bloedtesten, enkel subjectieve meningen. één woord PLACEBO. maar ja, als je je daar goed bij voelt, waarom niet? en plots gains maken. gebeurt bij mij ook wel is. waarom? weet ik niet. toevallig. ik denk dat er geen goedgelovigere en naievere personen bestaan dan bodybuilders. ik laat mij ook wel is vangen maar achteraf moet ik toch altijd toegeven dat die effecten maar tijdelijk zijn en dat dit gewoon het placeboeffect is.

als ik het goed begrijp: niemand bloedtesten, enkel subjectieve meningen. één woord PLACEBO. maar ja, als je je daar goed bij voelt, waarom niet? en plots gains maken. gebeurt bij mij ook wel is. waarom? weet ik niet. toevallig. ik denk dat er geen goedgelovigere en naievere personen bestaan dan bodybuilders. ik laat mij ook wel is vangen maar achteraf moet ik toch altijd toegeven dat die effecten maar tijdelijk zijn en dat dit gewoon het placeboeffect is.

Dit+1

Ik geloof ook allemaal niet meer in die artificieel aangelegde omgevingen met
proefpersonen waarvan je nooit 100% zeker weet wat ze net allemaal doen.

Leuk allemaal om een indicatie te krijgen naar wat misschien wel iets leuks
zou kunnen zijn, maar zoals al vaker bij mij gebleken is, zegt mijn bloedwerk
niets uitzonderlijks als ik maar weer eens iets test.

Ene kant mee eens, er zijn veel shit supplementen op de markt die niet of nauwelijks werken en studies zijn lang niet altijd even betrouwbaar. Dat heb ik ook gemerkt. Maar het feit dat er geen bloedtest door mensen is gedaan, betekent niet dat het niet werkt. Ik persoonlijk heb geen zin om mijn bloed te laten testen, kost mij m'n tijd en geld (eigen risico).
Ik neem vitamine D3, Phosphatidylserine enzovoorts niet zozeer om mijn testosteron te verhogen, en al helemaal niet om extra gains te maken (dan moet je naar AAS grijpen, het betere werk), maar om me beter te voelen. Beide hebben meer voordelen dan alleen testosteron verhoging.

Ps Ik dacht dat Cools wel een bloedtest van vitamine D3 had laten nemen en met succes... Staat ergens in dit topic.

Laatst bewerkt:
Ps Ik dacht dat Cools wel een bloedtest van vitamine D3 had laten nemen en met succes... Staat ergens in dit topic.

Ik laat 2 keer per jaar bloed testen en neem 5000iu D³ per dag. Soms is mijn
testo hoog, soms wat minder hoog.

Ik neem ook standaard 6gr Omega3 per dag
Soms is mijn cholesterol hoog, soms minder hoog. Idem voor de 'goede' cholesterol

En het is niet dat mijn levensstijl zo hard veranderd maar soms zijn het kleine dingen
die veranderingen teweeg brengen. Bv stress, beetje overtraining, slechte nachtrust.

[/COLOR]Heb deze morgent al eens gebeld voor het resultaat maar was nog niet binnen. Raar want normaal duurt dit 2 dagen maar deze keer een 1,5week. Zal dus voor donderdag ofzo zijn. Enkel oestrogeen was binnen wist hij te vetellen. En dat was zeer laag??? Wat zou dit al willen zeggen?

Dat er een onderdrukking van oestrogeen is of een lage omzetting naar oestrogeen.

Als je testosteron goed is moet je je nergens zorgen om maken.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 02:39 ----------

Placebo is alleen als je zeker bent als iets werkt voor je het neemt. Niemand begint hier aan iets met zekerheid en wacht de resultaten op het lichaam af.

De onderzoeken spreken voor zichzelf en de werking is 100% zeker van vele supplementen. Anders zou bv. clomid of nolvadex ook niet werken.

Mijn bloedtesten zijn allemaal gedaan met verschillende sups en werking is er 100% zeker.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 02:41 ----------

Dit+1

Ik geloof ook allemaal niet meer in die artificieel aangelegde omgevingen met
proefpersonen waarvan je nooit 100% zeker weet wat ze net allemaal doen.

Leuk allemaal om een indicatie te krijgen naar wat misschien wel iets leuks
zou kunnen zijn, maar zoals al vaker bij mij gebleken is, zegt mijn bloedwerk
niets uitzonderlijks als ik maar weer eens iets test.

Van alle middelen op pagina 1, post 1 is er 100% zekerheid van wat ze doen.

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag aan je Cools. Vandaag krijg ik vitamine B12 tabletten binnen met methylcobalamine 5 mg per tablet. Dit zou o.a. helpen tegen stress, meer energie, maar ook meer vasculariteit en pomp (volgens DBB gebruikers). Ook lees ik dat dit goedje goed is voor mensen met ADHD (en autisme). Best interessant spul zou je denken en overdoseren kan haast niet (nadelige effecten zijn er niet..).
Zou dit ook eventueel mijn testosteron verhogen? Ik lees er wel wat over, maar nog geen onderzoeken...

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag aan je Cools. Vandaag krijg ik vitamine B12 tabletten binnen met methylcobalamine 5 mg per tablet. Dit zou o.a. helpen tegen stress, meer energie, maar ook meer vasculariteit en pomp (volgens DBB gebruikers). Ook lees ik dat dit goedje goed is voor mensen met ADHD (en autisme). Best interessant spul zou je denken en overdoseren kan haast niet (nadelige effecten zijn er niet..).
Zou dit ook eventueel mijn testosteron verhogen? Ik lees er wel wat over, maar nog geen onderzoeken...

Van vitamine B12 op testosteron ben ik nog geen onderzoeken tegen gekomen. En in principe zijn er altijd nadelige effecten, al dan niet merkbaar, in te hoge doseringen. Maar dat zijn extreem hoge doseringen bij b12.

Ik zal strax eens wat onderzoeken bijeen zoeken. Ben toevallig al wat weken bezig met de effecten van vitaminen op hormonen en immuunsysteem.

B12 tabletten worden voor een groot deel in de maag en darmen afgebroken. Wil je een goede opname van B12 moet je het injecteren. B12 van Sterop kan je zelf gewoon onderhuids of in je buikvet zetten. Moet zelfs niet intramusculair. Verhoogde testosteron door B12: vergeet het. Voor pomp en vasculmariteit moet je ook geen B12 nemen. Daar bestaan betere middelen voor. B12 tegen vermoeidheid. ja, dat wel. Da's mijn eigen ondervinding.

En als je niet durft te spuiten; pak dan methyl-b12. Werkt ook prima.

Terug
Naar boven