Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Inderdaad ik ga dit testen. Vanaf vandaag neem ik 5000iu. Maar vind ik toch wat link persoonlijk. En binnen 2 maanden ga ik terug testen. Lukt het niet ga ik langs een endo ofzo volgend jaar;)

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad ik ga dit testen. Vanaf vandaag neem ik 5000iu. Maar vind ik toch wat link persoonlijk. En binnen 2 maanden ga ik terug testen. Lukt het niet ga ik langs een endo ofzo volgend jaar;)

Het is helemaal niet link. Je bloedwaardes van vitamine D moet je naar kijken, niet de hoeveelheid die je neemt. En op 5000iu kom je niet in de buurt van vitamine D intoxicatie. Zelfs op 10000iu niet.

Zoals ik zei, je waardes van vitamine D gaan hierdoor tussen de 50 en 60g/ml komen. Vitamine D intoxicatie is boven de 150ng/ml

Beste waardes op deze moment zijn tussen de 40 en 50ng/ml in principe, maar voor extra test best tussen de 50 a 60g/ml om eens te zien. Vergeet zeker je vitamine D gehalte niet te laten meten dan.

Laatst bewerkt:
Granaatappelsap en phosphadityserine

Zeer interessant topic maar het zijn nogal wat posts en ik vroeg mij af of de granaatappelsap die je bij de AH kan halen het zelfde is al wat jij bedoelt Cools.

Die phosphadityserine, lekkere woorden trouwens je moet eerst op een cursus tong turnen omdat je mond uit te krijgen lol. Maar we dwalen af, dat is ook in NL verkrijgbaar zag ik of is dat een andere dosering of gewoon puur de prijs ?

Ik hoor graag van je.

:cool:

Zeer interessant topic maar het zijn nogal wat posts en ik vroeg mij af of de granaatappelsap die je bij de AH kan halen het zelfde is al wat jij bedoelt Cools.

Die phosphadityserine, lekkere woorden trouwens je moet eerst op een cursus tong turnen omdat je mond uit te krijgen lol. Maar we dwalen af, dat is ook in NL verkrijgbaar zag ik of is dat een andere dosering of gewoon puur de prijs ?

Ik hoor graag van je.

:cool:

Granaatappelsap bij de ah is hetgene wat ik bedoel idd;) Ik neem extracten, maar zelfs het sap is werkzaam.

Phosphatidylserine is te bestellen bij Urmale in Belgie, myprotein in Engeland of Smartpowders Amerika. Linken staan onderaan mijn eerste post. Dit zijn de goedkoopste bronnen.

even 2 korte vraagjes,

- ik gebruik nu 5000iu Vit D per dag, wijzelijk om dit te verhogen naar 10.000ui? (ben 33jaar)

- Heb nu een potje met 60caps 100mg phosphadityserine. Wanneer het beste in te nemen?

kwa ervaring 0,0 met test verhogende middelen, roids ect ect.. wil semi clean blijven :P

even 2 korte vraagjes,

- ik gebruik nu 5000iu Vit D per dag, wijzelijk om dit te verhogen naar 10.000ui? (ben 33jaar)

- Heb nu een potje met 60caps 100mg phosphadityserine. Wanneer het beste in te nemen?

kwa ervaring 0,0 met test verhogende middelen, roids ect ect.. wil semi clean blijven :P

Het zou kunnen, maar niet nodig. 5000iu is voldoende voor goede waarde. Ik zou eerst je vitamine D gehalte laten meten dan.

Fosfatidylserine kan je beginnen met 200mg per dag. Gewoon smorgens in een keer. Nadien kan je verhogen naar 400, smorgens 200 en savonds 200.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 05:29 ----------

Ik heb de werking bijna door, dus binnekort komt er weer een deel middelen onder een nieuwe groep.

Thnx Cools voor de info, btw hoelang kan je die Fosfatidylserine op 600mg gebruiken. En qua opbouw, moet ik dan denken aan een week? En als last but not least moet ik dit ook weer keurig afbouwen?

Zo lang als je wil. Afbouw en opbouw is niet nodig. Opbouw is om te zien hoe je je bij lagere dossissen voelt. Meer is niet altijd beter.

Nice cools dat je er zoveel tijd in steekt, ik zou dit ook wel willen doen voor de juiste werking te onderzoeken maar momenteel ben ik zelf bezig aan een thesis over spierkrachtprofiel dus heb niet meteen de tijd.

Blijven posten kerel ;)

Bedankt voor de info man, top :).

Granaatappelsap bij de ah is hetgene wat ik bedoel idd;) Ik neem extracten, maar zelfs het sap is werkzaam.

Phosphatidylserine is te bestellen bij Urmale in Belgie, myprotein in Engeland of Smartpowders Amerika. Linken staan onderaan mijn eerste post. Dit zijn de goedkoopste bronnen.

OKe thnx Cools.

Heb de vitaminen d3 al binnen ga zo dadelijk de phophadityserine bestellen.

Ik heb nog vraag heren want mijn begrijpertje loopt vast, ben niet zo'n rekenwonder. Als je bij smartpowders het huismerk ps besteld a 50 mg in poedervorm. Hoe lang doe je hier dan mee bij een dosering van 800 mg ????

Ik heb nog vraag heren want mijn begrijpertje loopt vast, ben niet zo'n rekenwonder. Als je bij smartpowders het huismerk ps besteld a 50 mg in poedervorm. Hoe lang doe je hier dan mee bij een dosering van 800 mg ????

50 gram / 1,6 gram (50% daarvan is puur, dus 800 mg) = 31,25 dagen.

Wat bedoel je met, 50 gram/1,6 gram en die 50% ?

1 pot Fosfatidylserine is 50 gram bij smartpowders, en daarin zit 50% puur in, de stof die werkt zeg maar. Wil je optimaal van Fosfatidylserine gebruik maken, dan heb je per dag 800 mg puur nodig. De berekening laat zien dat je met 1 pot 31,25 dagen mee doet.

Mannen mijn dank is groot alleen word het wel prijzige bedoeling met vit.d-3, ps en granaatappel extract..Eerst maar is de granaatappel extract bestellen en nog ff puzzelen voor de ps van smartpowders...

Eerst ps raad ik aan ;) granaatappel extract kan je niet blijven nemen. Remming van oestrogeen op de receptor heeft na een tijd ongewenste bijwerkingen. In principe meteen al. Vitamine D en ps is beste en veiligste combi.

Gewoon ps bij Urmale bestellen uit Belgie als je dat makkelijker vind. Kost met verzending rond de 37 euro. 200mg per capsule, 60 stuks. Vitamine D kost vrijwel niets (dit op zichzelf is al voldoende voor extra test, zeker in winter).

Bij de ps van smartpowder is dus de helft van die 50gram fosfatidylserine en de rest andere fosfolipiden. Capsules van Urmale zijn 400mg, maar met 200mg fosfatidylserine.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven