Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlij

Test boosters zijn ook vrij nutteloos op jonge leeftijd (behalve vit d3) , enige moment waarop ik ze zou overwegen zou missch een nakuur zijn (dan wel icm een echte nakuur als bijv nolvadex dus niet ter vervanging) met name D-aspartic en tribulus lijken me dan nog wel enigzins toegevoegde waarde te hebben.

Ben nu een 15 tal dagen gestopt met test boosters. (heb er enkele geprobeerd, waaronder wel enkele met D-aspartic) en 'k moet zeggen dat het nu precies net beter gaat. ofwel werken die boosters met een delay van 2 of meer weken, ofwel moet ik er dus met m'n fikke af blijven.

Het gaat precies nu zonder veel beter zonder. *weird*

Vitamine D is nu het enige dat ik gebruik.

Meer zin in coïtus heb ik nu ook terug btw. weird weird weird.

Heb dus precies hetzelfde en dat geldt niet alleen voor testboosters. Supplementen zijn m.i. placebo in een pilletje... :D

Laatst bewerkt:
Heb dus precies hetzelfde en dat geldt niet alleen voor testboosters. Supplementen zijn m.i. placebo in een pilletje... :D

'k ga het op de duur nog moeten geloven...

waar ik nu wel iets van voel, zijn gewoon BCAA's. ik vermoed dat dit dus wel echt iets doet. maar daar gaat dit topic uiteraard niet over, dus zal er ook niet verder over uitwijken.

Voor mij is het dus wel vanaf nu, Enkel Vitamine D

Wasted enough money testing crap...

bepaalde supps als creatine, beta alanine, voegen echt wel iets toe aan je reprange/max kracht. Maar die zijn dan ook allebei spotgoedkoop :D die dure troep is vaak idd meer placebo als wat anders en verspild geld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.425

Placebo is alleen wanneer je overtuigd bent van de werking. Niemand hier heeft die overtuiging op voorhand. Mensen zijn van nature sceptisch en willen eerst zien. Zeker bij test boosters.

Los daarvan heeft vrijwel elk supplement een werking in het lichaam.

Ik denk dat het vooral belangrijk is welke werking heeft het op het lichaam. Zoals in een post al staat beschreven er zijn uiteraard goede Supps voor een lagere prijs waarvan je de werking ervaart en als gewenst kunt zien. Ik persoonlijk heb nog nooit een test booster geprobeerd of aangeprezen ik kan dat gewoon niet bij Supps die niet doen wat ze zeggen van geen enkel merk dus !!. Ik ben en blijf zoals uitvoerig is besproken van mening dat en test booster zoals de bevindingen zich voordoen alleen nut hebben lees werking boven een bepaalde leeftijd. Helaas word daar minder de nadruk opgelecht en schreeuwt elke merk maar dat het de natuurlijke test omhoog helpt. Als dat zo is ja voor oudere mannen misschien handig om erbij te vermelden zodat deze specifieke doelgroep er ook gebruik van kan maken. Plus het feit dat je zo dus als merk voorkomt dat er negatieve reviews komen of klachten dat het niks voor iemand heeft gedaan. Dat is uiteraard heel jammer daar waar ik ervoor sta dat iedereen gewoon zijn of haar supplementen kan verkopen. Zonder die industrie is de sport ook zo weg dus ik ben er blij mee

Is ook meestal zo.

Net zoals mensen die denken dat ze van een multivit iets gaan voelen.
Is wel gezond om te nemen, maar tenzij je al een megatekort had, ga je er verder echt niets van merken, je verkleint enkel je kans op kanker en hart-en vaatziekten een beetje, wat overigens al heel wat is, vind ik.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 16:17 ----------

Placebo is alleen wanneer je overtuigd bent van de werking. Niemand hier heeft die overtuiging op voorhand. Mensen zijn van nature sceptisch en willen eerst zien. Zeker bij test boosters.

Los daarvan heeft vrijwel elk supplement een werking in het lichaam.

Onzin, de meeste mensen nemen iets niet, als ze niet op zijn minst een klein beetje overtuigd zijn van de werking vantevoren.

• #1.428
Is ook meestal zo.

Net zoals mensen die denken dat ze van een multivit iets gaan voelen.
Is wel gezond om te nemen, maar tenzij je al een megatekort had, ga je er verder echt niets van merken, je verkleint enkel je kans op kanker en hart-en vaatziekten een beetje, wat overigens al heel wat is, vind ik.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 16:17 ----------

Onzin, de meeste mensen nemen iets niet, als ze niet op zijn minst een klein beetje overtuigd zijn van de werking vantevoren.

'Gewone mensen ja' en meeste zijn dan nog sceptisch over natuurlijke producten. Of het moet door een dokter of apotheker aangeraden worden.

Bodybuilders die wat gevorderd zijn sowieso sceptischer over deze dingen.

En waarom zou je niets van een multivit voelen? Begrijp je wel de invloeden op de processen in het lichaam van elke vitamine?

Test boosters zijn ook vrij nutteloos op jonge leeftijd (behalve vit d3) , enige moment waarop ik ze zou overwegen zou missch een nakuur zijn (dan wel icm een echte nakuur als bijv nolvadex dus niet ter vervanging) met name D-aspartic en tribulus lijken me dan nog wel enigzins toegevoegde waarde te hebben.

Ik denk dat het vooral belangrijk is welke werking heeft het op het lichaam. Zoals in een post al staat beschreven er zijn uiteraard goede Supps voor een lagere prijs waarvan je de werking ervaart en als gewenst kunt zien. Ik persoonlijk heb nog nooit een test booster geprobeerd of aangeprezen ik kan dat gewoon niet bij Supps die niet doen wat ze zeggen van geen enkel merk dus !!. Ik ben en blijf zoals uitvoerig is besproken van mening dat en test booster zoals de bevindingen zich voordoen alleen nut hebben lees werking boven een bepaalde leeftijd. Helaas word daar minder de nadruk opgelecht en schreeuwt elke merk maar dat het de natuurlijke test omhoog helpt. Als dat zo is ja voor oudere mannen misschien handig om erbij te vermelden zodat deze specifieke doelgroep er ook gebruik van kan maken. Plus het feit dat je zo dus als merk voorkomt dat er negatieve reviews komen of klachten dat het niks voor iemand heeft gedaan. Dat is uiteraard heel jammer daar waar ik ervoor sta dat iedereen gewoon zijn of haar supplementen kan verkopen. Zonder die industrie is de sport ook zo weg dus ik ben er blij mee

Het is nog al kort door de bocht om in het algemeen te zeggen dat test boosters alleen werken vanaf bepaalde leeftijd.
Als je jong bent hoef het lichaam echt niet uit zichzelf max test te produceren.
Er zijn genoeg situaties die de test kunnen laten zakken.

bijv al met vit D, als je tekort hebt kan het lichaam niet het maximale test produceren wat het misschien wel zou kunnen.
zulke kleine dingetjes kunnen dus grote negatieve gevolgen hebben en test boosters kunnen dan een duwtje in de rug geven.

Dus je kan nooit van een jong persoon zeggen dat diegene maximaal test produceert.
Zelfs babys kunnen tekort aan test produceren en daardoor groeiachterstand krijgen.
Je komt er dus alleen achter met bloedonderzoeken.

Daarnaast als test boosters alleen maar werken door placebo effect dan waren er nooit zoveel positieve studies geweest.

Laatst bewerkt:
Allez, ik ben dan toch niet de enigste.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 18:49 ----------

Het is nog al kort door de bocht om in het algemeen te zeggen dat test boosters alleen werken vanaf bepaalde leeftijd.
Als je jong bent hoef het lichaam echt niet uit zichzelf max test te produceren.
Er zijn genoeg situaties die de test kunnen laten zakken.

bijv al met vit D, als je tekort hebt kan het lichaam niet het maximale test produceren wat het misschien wel zou kunnen.
zulke kleine dingetjes kunnen dus grote negatieve gevolgen hebben en test boosters kunnen dan een duwtje in de rug geven.

Dus je kan nooit van een jong persoon zeggen dat diegene maximaal test produceert.
Zelfs babys kunnen tekort aan test produceren en daardoor groeiachterstand krijgen.
Je komt er dus alleen achter met bloedonderzoeken.

Daarnaast als test boosters alleen maar werken door placebo effect dan waren er nooit zoveel positieve studies geweest.

Je moet de meeste van die studies niet au serieus nemen. Kijk wat het bij jou doet en je weet genoeg.

En waarom zou je niets van een multivit voelen?

Zoals ik al zei, om duidelijk iets te voelen, moet je al een behoorlijk tekort hebben.
De veranderingen (gezondheidsvoordelen) door multivits zijn anders te subtiel om te voelen en hebben dan meer een preventieve waarde.

• #1.432
Zoals ik al zei, om duidelijk iets te voelen, moet je al een behoorlijk tekort hebben.
De veranderingen (gezondheidsvoordelen) door multivits zijn anders te subtiel om te voelen en hebben dan meer een preventieve waarde.

Zoals ik zei, je kan best zien naar de werking van elke vitamine in het lichaam. Als je vit B6 bv. supplementeert ga je een verhoogde aanmaak van serotonine, GABA en dopamine krijgen. Dit kan je al zeker voelen.

Vit D is geen echte vitamine maar een prohormoon, dat is al duidelijk.

Zoals ik zei, je kan best zien naar de werking van elke vitamine in het lichaam. Als je vit B6 bv. supplementeert ga je een verhoogde aanmaak van serotonine, GABA en dopamine krijgen. Dit kan je al zeker voelen.

Vit D is geen echte vitamine maar een prohormoon, dat is al duidelijk.

Echt klinkklare onzin Cools, een normaal gedoseerde multivit ga je absoluut niet voelen.
Als je bijv. 1000 mg vitamine C achterover werkt, dan ga je mogelijk wel wat voelen - heb ik zelf ook al ervaren, maar dan heb je het over farmaceutische dosissen. Dat is wat anders.

Echt klinkklare onzin Cools, een normaal gedoseerde multivit ga je absoluut niet voelen.
Als je bijv. 1000 mg vitamine C achterover werkt, dan ga je mogelijk wel wat voelen - heb ik zelf ook al ervaren, maar dan heb je het over farmaceutische dosissen. Dat is wat anders.

1000mg voel ik niet meer dan bijv 250, van vit b6 gaat het over hoge dosis dus niet uit een multivit;)

1000mg voel ik niet meer dan bijv 250

Kan ik me voorstellen, ik nam het weleens als natuurlijk anithistaminicum (tegen allergie), dan merk je wel het verschil. En dat merkte ik ook nog eens alleen als ik een bruistablet nam. Een gewone tablet 1000 mg vit C merkte ik ook geen verschil mee.

• #1.437

Elke mens heeft een andere gevoeligheid. Dit is bepaald door receptor gevoeligheid en enzym activiteit. Dit bepaald bv. bij vit. B6 wat voor invloed het heeft op de aanmaak van dopamine bv.

Dus de ene gaat bij 100% van de dagelijkse hoeveelheid wat voelen en de ander heeft meer nodig. Ook speelt mee hoeveel vitamines je uit je voeding krijgt en de verhouding van vitamines. Bepaalde vitamines ondersteunen de werking van een andere vitamine.

Dus jij kan heel moeiljk zo bepalen wat iemand wel of niet voelt.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 22:51 ----------

Kan ik me voorstellen, ik nam het weleens als natuurlijk anithistaminicum (tegen allergie), dan merk je wel het verschil. En dat merkte ik ook nog eens alleen als ik een bruistablet nam. Een gewone tablet 1000 mg vit C merkte ik ook geen verschil mee.

Ow nu noem je vitamine C ook als natuurlijk antihistaminicum. Paar pagina's terug sprak je anders en wist je het zelfs niet. Is niet lang geleden.

Laatst bewerkt:
Elke mens heeft een andere gevoeligheid. Dit is bepaald door receptor gevoeligheid en enzym activiteit. Dit bepaald bv. bij vit. B6 wat voor invloed het heeft op de aanmaak van dopamine bv.

Dus de ene gaat bij 100% van de dagelijkse hoeveelheid wat voelen en de ander heeft meer nodig. Ook speelt mee hoeveel vitamines je uit je voeding krijgt en de verhouding van vitamines. Bepaalde vitamines ondersteunen de werking van een andere vitamine.

Dus jij kan heel moeiljk zo bepalen wat iemand wel of niet voelt.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 22:51 ----------

Ow nu noem je vitamine C ook als natuurlijk antihistaminicum. Paar pagina's terug sprak je anders en wist je het zelfs niet. Is niet lang geleden.

Je zuigt echt dingen uit je duim. Een multivit met 100% van de dagelijkse ADH, daar zal geen mens iets van voelen, als hij geen duidelijke tekorten had.

Ik weet al 20 jaar dat vit C een antihistaminicum is. Heb ik ook niet ontkend, lees maar eens terug. Ik heb alleen maar gezegd, dat het te zwak is om er ook echt iets aan te hebben.

• #1.439
Welja! Normaal stop je beter als een supplement bijwerkingen heeft.
Vitamine C voor histamine-verlaging....tsk! Dan kan ik je nu al op een briefje geven dat je het minstens in de grammen vitamine C moet zoeken. Onverantwoord.
Ach ja, een antihistaminicum is ook nog een oplossing....

Het lijkt er een beetje op dat hier proefkonijntjes gebruikt worden....

Ik kan alleen maar aanraden: stoppen met die handel.

Hier zo.

Niet dadelijk een bron, maar het is wetenschappelijk aangetoond dat vit C een zwak natuurlijk antihistaminicum is.
Vroeger als ik heel erg ziek was door mijn allergieën, nam ik het wel eens als bruistablet 1000 mg (gewone tabletten geven niet hetzelfde effect - waarschijnlijk wordt vit C vloeibaar beter/sneller opgenomen).
Dat gaf dan weleens even een beetje verlichting en was fijn naast een antihistamincum van de dokter, maar je moet het niet zien als op zichzelf staand geneesmiddel, daar is het niet krachtig genoeg voor. Het werkte ook maar zeer kort, 1,5 a 2 uur max, schat ik.
Why? jij ook allergisch?

Terug
Naar boven