XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Mijn testosteron waarde stonden 8 maanden geleden rond de 140. Waren onderdrukt door seroxat volgens mij. Heb 10 tallen malen geprobeerd om ermee te stoppen maar tevergeefs. Ben toen gestart naargelang dit topic met vit d. 3500iu per dag. Heb daarna 2 metingen gedaan en men testosteron waarden waren toen 200 en 220. Dus gestegen maar nog niet genoeg. Ben dan maar beginnen afbouwen met seroxat. Ging plots heel gemakkellijk en ben ondertussen zelf gestopt met die rommel. Ben 100 procent zeker dat vit d hierin geholpen heeft om er vanaf te geraken!
Heb daarna een klein cut kuurtje van 6 weken susta (1,5 ml per week) en anavar (40mg) gedaan. Nakuur van 10 dagen 10 mg nolva samen met granaatappel in pillen en onmiddellijk daarna xtreme test booster van xxl.
Heb nu net weer een bloedproef laten nemen en mijn test is gestegen naar 380!
Ik heb uit dit topic al veel goede tips gehaald en ook gebruikt met resultaat. Zelf 2 weken na men nakuur ben ik flink in kracht aant stijgen en dit is volgens mij te danken aan men goed herstel en de testbooster van xxl waarmee ik nu nog steeds bezig ben. Mijn ervaring;)

380ng/dl stelt niets voor. is toch niet bepaald een hoge waarde. ik ben ook is benieuwd wat je testwaarde zal zijn binnen twee maanden. hoeveel tijd was er tussen je bloedafname en je laatste spuit of laatste pilinname (anavar).

380ng/dl stelt niets voor. is toch niet bepaald een hoge waarde. ik ben ook is benieuwd wat je testwaarde zal zijn binnen twee maanden. hoeveel tijd was er tussen je bloedafname en je laatste spuit of laatste pilinname (anavar).

He niet zo negetief:) Neen 380 is niet spektaculair inderdaad maar zeker niet laag en ikzelf ben nog nooit afgelopen 4 jaar zo hoog geweest. Dus is toch positief? De tijd tussen men laatste inject en bloedafname is 6 weken. Wat zouden mijn testwaarden dan zijn volgens U binnen 2 maanden? Volgens de dokter gingen die enkel nog stijgen. En zeker men vrije test.

ik heb gewoon nmol/l staan op me uitslag haha

hier is simpele nmol/l -> ng/dl converter.
http://www.endmemo.com/medical/unitconvert/Testosterone.php

380 ng/dL = 13.186 nmol/L ??? dan zit je ook al erg laag.
verbaasd me nu je ook xxl testbooster gebruikt.

Ja ok is nog laag maar zit wel net na een kuur he. Dus mijn test zal toch nog stijgen. Zo snel ben je toch niet volledig hersteld. Maar ik sta nu dus op 380 (13nmol/L) en de ondergrens is 250 (8,6nmol/L). Dus zit ik toch al redelijk goed.
Stond vroeger op 140 (4,8nmol/L) , kun je u voorstellen hoe ik me NU voel tegenover vroeger?

Btw handige link;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
ik heb gewoon nmol/l staan op me uitslag haha

hier is simpele nmol/l -> ng/dl converter.
http://www.endmemo.com/medical/unitconvert/Testosterone.php

380 ng/dL = 13.186 nmol/L ??? dan zit je ook al erg laag.
verbaasd me nu je ook xxl testbooster gebruikt.

Dat is een vrij goede waarde (zeer goed zelfs), zeker gezien zijn beginwaarde. Tussen 300 en 450 ng/dl kan je best zitten.

380 is perfect.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 21:52 ----------

Lol, waarde is dus zeer goed. Check zijn beginwaarde eens.

Van 140 naar 220 en nu 380. En 380 ng/dl is dus een zeer goede test waarde.

Laatst bewerkt:
Gezien de kennis in dit topic post ik mijn vraag hier.

Heeft een anti histamine een negatieve invloed op de test waarde? Met andere woorden: anti-allergie medicijnen zoals cetirizine, emedastine e.d.

Ik heb op google gezocht. Ik kom een wirwar aan (Engelstalige) artikelen tegen waar ik vrij weinig van begrijp..

Dat is een vrij goede waarde (zeer goed zelfs), zeker gezien zijn beginwaarde. Tussen 300 en 450 ng/dl kan je best zitten.
.
ik snap het niet.
Een paar post terug had Getxxl het over dat 14mnol laag/slecht is.
en Flokke heeft 13mnol en dan is het weer goed? :scratch:

ik snap het niet.
Een paar post terug had Getxxl het over dat 14mnol laag/slecht is.
en Flokke heeft 13mnol en dan is het weer goed? :scratch:

Volgens mij is 14mnol niet laag hoor. Ook niet hoog maar een goed demiddelde. Denk ook niet dat er een dokter u gaat behandelen met 14mnol. Ik kan mis zijn maar ik kreeg pas androgel toen ik op 6 of 7 stond.

14 nmol/l wijkt 2 standaarddeviaties af van het gemiddelde bij de leeftijdscategorie 20-29 bij gezonde niet diabeten. Ofwel laagste ~5%.

• #1.392
14 nmol/l wijkt 2 standaarddeviaties af van het gemiddelde bij de leeftijdscategorie 20-29 bij gezonde niet diabeten. Ofwel laagste ~5%.

Er zijn ook nog wel persoonsafhankelijke afwijkingen. Die waarde in die leeftijdscategorie is berekend op 70% van de bevolking, maar wil niet perse zeggen dat je dan te laag zit.

380 ng/dl of 13nmol is een heel goede waarde als man. Dus met 14 nmol zit je gewoon goed. Als deze waarde niet sterk daalt bij het ouder worden moet je je geen zorgen maken.

En daling van testosteron bij ouder worden zou dus niet leeftijdsgebonden zijn, maar leefomstandigheden.

Is geen berekende waarde (ja in zekere zin wel), maar gewoon gem. genomen van 'n sample en daarvan de standaard deviatie. Twee standaarddeviaties afwijking van het gem. was 14 nmol/l. Hoe je het ook went of keert; laag.

• #1.394
Is geen berekende waarde (ja in zekere zin wel), maar gewoon gem. genomen van 'n sample en daarvan de standaard deviatie. Twee standaarddeviaties afwijking van het gem. was 14 nmol/l. Hoe je het ook went of keert; laag.

Een gemiddelde ben je maar zoveel mee. Belangrijk is welke waarde nodig is voor een gezond lichaam. En boven 11 nmol/l is hier voldoende voor, 13 a 14 nmol al zeker.

Ik voel me perfect op 14 nmol, waar ik meestal rond zit.

Balans met oestrogeen is hier ook belangrijk bij.

Ik voel me k*t :)

Dan moet je de oorzaak *misschien* ergens anders gaan zoeken?
Zomaar een suggestie hoor - bedoel dit absoluut niet flauw ofzo.
Bij m'n eeuwige uitslapen, nooit college volgende, eten wanneer ik wil, werken vanuit huis achter de computer leven :D?

Bij m'n eeuwige uitslapen, nooit college volgende, eten wanneer ik wil, werken vanuit huis achter de computer leven :D?

Lijkt me sterk dat daar jouw problemen uit voortkomen.

Overigens moet opgemerkt worden dat bij test-toediening ook niet iedereen verbetering kan melden. Dus misschien ben je een uitzondering en is jouw test-niveau voor jou te laag. Je zou het eens een endocrinoloog moeten vragen.

Maar anders misschien niet slecht om toch eens naar andere oorzaken te kijken.

Tijd niet gemeten, maar supplementeer al enkele maanden 5000 IU ED. Zat overigens afgelopen zomer hele dagen buiten in m'n tuin en heb afgelopen zomer mogen genieten van 23 dagen onder de Dominicaanse zon, mocht niet baten.

Terug
Naar boven