Mijn testosteron waarde stonden 8 maanden geleden rond de 140. Waren onderdrukt door seroxat volgens mij. Heb 10 tallen malen geprobeerd om ermee te stoppen maar tevergeefs. Ben toen gestart naargelang dit topic met vit d. 3500iu per dag. Heb daarna 2 metingen gedaan en men testosteron waarden waren toen 200 en 220. Dus gestegen maar nog niet genoeg. Ben dan maar beginnen afbouwen met seroxat. Ging plots heel gemakkellijk en ben ondertussen zelf gestopt met die rommel. Ben 100 procent zeker dat vit d hierin geholpen heeft om er vanaf te geraken!
Heb daarna een klein cut kuurtje van 6 weken susta (1,5 ml per week) en anavar (40mg) gedaan. Nakuur van 10 dagen 10 mg nolva samen met granaatappel in pillen en onmiddellijk daarna xtreme test booster van xxl.
Heb nu net weer een bloedproef laten nemen en mijn test is gestegen naar 380!
Ik heb uit dit topic al veel goede tips gehaald en ook gebruikt met resultaat. Zelf 2 weken na men nakuur ben ik flink in kracht aant stijgen en dit is volgens mij te danken aan men goed herstel en de testbooster van xxl waarmee ik nu nog steeds bezig ben. Mijn ervaring![]()
380ng/dl stelt niets voor. is toch niet bepaald een hoge waarde. ik ben ook is benieuwd wat je testwaarde zal zijn binnen twee maanden. hoeveel tijd was er tussen je bloedafname en je laatste spuit of laatste pilinname (anavar).

Neen 380 is niet spektaculair inderdaad maar zeker niet laag en ikzelf ben nog nooit afgelopen 4 jaar zo hoog geweest. Dus is toch positief? De tijd tussen men laatste inject en bloedafname is 6 weken. Wat zouden mijn testwaarden dan zijn volgens U binnen 2 maanden? Volgens de dokter gingen die enkel nog stijgen. En zeker men vrije test.
dan zit je ook al erg laag. 
Goe bezig
?