MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Omdat hier veel over vit D gepraat wordt:

Ik neem al een jaar ofzo de vit d3 2000iu van NOW foods om de dag en heb vandaag in een bloedonderzoek oa ook m'n vitamine D status laten controleren en vond dit niet bijster hoog:

Conclusie? Ondergedoseerd? Slechte opname?...

Waarde is gewoon goed bij die dosis. Bij 5000iu zou je beter zitten rond de 50 ng/ml. Best zit je tussen 40-50 ng/ml

cools: wat was de dosering van phosphatserine ook alweer?
2 of 4 caps per dag.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

cools: wat was de dosering van phosphatserine ook alweer?
2 of 4 caps per dag.

• #1.923
200-800mg/dag. Meestal is 400mg perfect.

Heavy Resistance Training and Supplementation With the Alleged Testosterone Booster Nmda has No Effect on Body Composition, Muscle Performance, and Serum Hormones Associated With the Hypothalamo-Pituitary-Gonadal Axis in Resistance-Trained Males.
J Sports Sci Med. 2014 Jan 20;13(1):192-9. eCollection 2014.
Willoughby DS, Spillane M, Schwarz N.

Schitterende studie die laat zien dat de testosteron booster NMDA (Xtreme Test, Intimidate SRT e.a.) niets doet op testosteron e.a. en lichaamssamenstelling na een maandje trainen.
Valkuil is de gemiddelde leeftijd van de mannen, 21.42*3.16

Laatst bewerkt:
Vond dat nmda sowieso vanaf moment dat t uit werd gebracht al een verdacht supp. Good old d-aspartic acid doet t zelfs beter.

Heavy Resistance Training and Supplementation With the Alleged Testosterone Booster Nmda has No Effect on Body Composition, Muscle Performance, and Serum Hormones Associated With the Hypothalamo-Pituitary-Gonadal Axis in Resistance-Trained Males.
J Sports Sci Med. 2014 Jan 20;13(1):192-9. eCollection 2014.
Willoughby DS, Spillane M, Schwarz N.

Schitterende studie die laat zien dat de testosteron booster NMDA (Xtreme Test, Intimidate SRT e.a.) niets doet op testosteron e.a. en lichaamssamenstelling na een maandje trainen.
Valkuil is de gemiddelde leeftijd van de mannen, 21.42*3.16
Valkuil is ook dat de testgroepen op baseline een totaal testosteron waarde van ongeveer 40 nmol/l hadden :roflol:

Ik hoor goeie dingen over testosteron enanthaat, schijnt je testosteron levels echt hard te boosten.

Is eigenlijk Extreme Test al voorbij gekomen ??
gebruik(test) deze nu maar ik weet het nog steeds niet zo :dunno:

Is eigenlijk Extreme Test al voorbij gekomen ??
gebruik(test) deze nu maar ik weet het nog steeds niet zo :dunno:

Ray je gebruikt toch test-e??

Booster die je bedoelt staat in de openingspost helemaal onderaan
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ken-echt-werken-eigenlijk-281489/#post5977370

Iemand ervaring met deze?
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/intimidate-srt/

Op de website staat dat er 99% Pure N-Methyl-D-Aspartic Acid in zit. In de vorige versie stond dat ook op de verpakking. Nu met de nieuwe versie "SRT" kan ik niks van N-Methyl-D-Aspartic Acid terug vinden op de verpakking

Iemand ervaring met deze?
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/intimidate-srt/

Op de website staat dat er 99% Pure N-Methyl-D-Aspartic Acid in zit. In de vorige versie stond dat ook op de verpakking. Nu met de nieuwe versie "SRT" kan ik niks van N-Methyl-D-Aspartic Acid terug vinden op de verpakking

Cools heeft hier al eens op geantwoord, hij had de ingrediënten bekeken en gezegd dat het niet veel voorstelde.

B&F verkoop deze om de zoveel tijd met een actieprijs, veel leden vragen of het wat is, nog nooit iets concreet goed van gehoord.

Cools heeft hier al eens op geantwoord, hij had de ingrediënten bekeken en gezegd dat het niet veel voorstelde.

B&F verkoop deze om de zoveel tijd met een actieprijs, veel leden vragen of het wat is, nog nooit iets concreet goed van gehoord.

Die vorige versie heb ik wel goede ervaring mee, alleen in die nieuwe zit volgens mij totaal geen N-Methyl-D-Aspartic Acid. Als ik dat had geweten had ik die van XXL Nutrition wel gehaald. Met de oude versie sliep ik altijd wel goed

Ik kuur niet.
vraag me eigenlijk WEER af, waar dit op slaat ?! meh laat maar , pleur je nu foreva op negeer...

Laatst bewerkt:
Phosphatidylserine combineren met de XXL nutrition testobooster. Goed idee? Had ook te hoge cortisol.

Tijdens mijn laatste bloedonderzoek waren mijn vitamine D3 waardes te hoog. Mijn arts smeekte me om te stoppen met die supplementen, nam 5000 per twee dagen.

• #1.938
Tijdens mijn laatste bloedonderzoek waren mijn vitamine D3 waardes te hoog. Mijn arts smeekte me om te stoppen met die supplementen, nam 5000 per twee dagen.

En wat is te hoog? Artsen maken zich soms al zorgen als je boven de 50ug/l zit.

Maar het is ook persoonsafhankelijk je bloedwaardes bij oraal vitamine D gebruik. Ik neem 10000iu/dag en zit op 52ug/l

Ik zat aan 46 en de bovenwaarde was 43. Ik vroeg haar: waarom is dat slecht? En het antwoord was: teveel is nooit goed.

Terug
Naar boven