duckieduncie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op die waarde? Niks. Het wordt in de literatuur als een optimale waarde beschouwd m.b.t. gezondheid en sport.Volgens mijn arts niet. Moest van haar stoppen met die supplementen. Wat is het gevaar?
Ik zat aan 46 en de bovenwaarde was 43. Ik vroeg haar: waarom is dat slecht? En het antwoord was: teveel is nooit goed.
Het was diezelfde arts die zei dat mijn hoge cortisol niets te maken heeft met stress want bij stress heb je een lage cortisol. Begrijpen wie het begrijpen kan.

Zijn er op bepaalde AAS na manieren om de testosteron conversie naar DHT tegen te gaan?
Ik gebruik op het moment verschillende testosteron boosters die ik heb leren kennen via dit topic, en moet zeggen dat ik niet mag klagen, het enige probleem is dat ik steeds meer haargroei krijg, en waar ik het wil hebben (op m'n hoofd) het steeds minder wordt.
heb toch wel wat symptomen van laag vitamine D of lage Test spiegel
Thanx !! Cools ik heb in t verleden toch wel aardig wat vitamines etc. etc. genomen waarvan vaak multi's . Vaak kreeg ik er een beetje brainfog van. Gevoel dat t allemaal toch niet zo lekker opnam of dat sommige bestanddelen niet zo goed bij mij pastte.IE= Internationale Eenheden of IU= International Units
Dus is zelfde alleen in Nederland of Engels25ug is 1000IU dus.
2/dag is een minimum.
. Melatonine is mij niet echt bevallen ik wordt er nog duffer van wakker dan dat ik gewoon een lorazepam neem om te slapen. En het inslapen is er ook niet echt mee gegarandeerd tenzij ik hoog doseer waardoor ik ultra duf wordt en vaag slaap. Ben Phosphatidylserine al tegengekomen als test booster en aspartic acid of zoiets. Zouden die 3 een goede stack zijn? Ik moet natuurlijk ook rekening houden met de AD die ik slik.
.ik was hier al bang voor, want ik volg dit topic al lange tijd niet meer.
ik was hier al bang voor, want ik volg dit topic al lange tijd niet meer.
moet maar weer eens doorspitten dan.