Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Volgens mijn arts niet. Moest van haar stoppen met die supplementen. Wat is het gevaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Ik zat aan 46 en de bovenwaarde was 43. Ik vroeg haar: waarom is dat slecht? En het antwoord was: teveel is nooit goed.

Tussen 40ug/l en 50ug/l is perfect. Tussen die waardes moet je juist zitten voor je gezondheid. Dus zeg tegen je arts dat ze zich eens wat beter inleest.

Het was diezelfde arts die zei dat mijn hoge cortisol niets te maken heeft met stress want bij stress heb je een lage cortisol. Begrijpen wie het begrijpen kan.

• #1.947
Is soms even zoeken, maar uiteindelijk vind je wel een goede (toch zeker al een betere als nu).

Tijdsgebrek is een belangrijk iets bij vele dokters in België. Alsook dat ze vaak wat op de hoogte zijn van algemeenheden, maar zelden van nieuwere studies of specifieke gevallen.

Zijn er op bepaalde AAS na manieren om de testosteron conversie naar DHT tegen te gaan?

Ik gebruik op het moment verschillende testosteron boosters die ik heb leren kennen via dit topic, en moet zeggen dat ik niet mag klagen, het enige probleem is dat ik steeds meer haargroei krijg, en waar ik het wil hebben (op m'n hoofd) het steeds minder wordt.

• #1.950
Zijn er op bepaalde AAS na manieren om de testosteron conversie naar DHT tegen te gaan?

Ik gebruik op het moment verschillende testosteron boosters die ik heb leren kennen via dit topic, en moet zeggen dat ik niet mag klagen, het enige probleem is dat ik steeds meer haargroei krijg, en waar ik het wil hebben (op m'n hoofd) het steeds minder wordt.

Red maca of zaagtandpalm.

Mooi topic dit! Karma voor Cools!

Vandaag maar eens wat vitamine d3 gekocht. Heb opzich geen bloed laten meten maar heb toch wel wat symptomen van laag vitamine D of lage Test spiegel. Dus ga t maar eens proberen.

Heb eigenlijk niet veel zin in weer een bloedtest want heb er al aardig wat achter de rug (nooit een laag vit. D geconstateerd). Neem aan dat t niet noodzakelijk is?

Nog een vraag: Heb het van Pharma Nord gekocht, zijn een soort capsules met olie erin. De dosering die op het doosje staat is 25ug oftewel 1000IE geen IU dus.. Neem aan dat dit gewoon 1000IU is? En zal ik er dan 1 of 2 per dag nemen?

• #1.952
IE= Internationale Eenheden of IU= International Units

Dus is zelfde alleen in Nederland of Engels ;) 25ug is 1000IU dus.

2/dag is een minimum.

Laag libido ( neem wel een AD )
Moeilijk gainen.
Zet bij een lichte bulk al gauw buikvet aan.
Slaap problemen
Sochtends gebroken opstaan.

Deze symptomen kunnen dus ook door iets anders komen maar ze zijn wel leefbaar. Als ik ze kan minderen of zelfs opheven met iets onschuldigs als vitamine D dan zou dat gewoon top zijn.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

IE= Internationale Eenheden of IU= International Units

Dus is zelfde alleen in Nederland of Engels ;) 25ug is 1000IU dus.

2/dag is een minimum.
Thanx !! Cools ik heb in t verleden toch wel aardig wat vitamines etc. etc. genomen waarvan vaak multi's . Vaak kreeg ik er een beetje brainfog van. Gevoel dat t allemaal toch niet zo lekker opnam of dat sommige bestanddelen niet zo goed bij mij pastte.

Wat ik nu dus neem is die vitamine d3 wat zou jij daar nog aan toe kunnen voegen? Ik neem dus een AD tegen depressie maar wil daar uiteindelijk vanaf.

Het doel voor mij waarvoor ik sups/vitaminen zou nemen is: Beter slapen, hoger libido, gemoedstoestand. Vooral het inslapen is voor mij een huge issue helaas omdat ik ook nog eens een pokke oorsuis heb die me wakker houdt snachts :rolleyes:. Melatonine is mij niet echt bevallen ik wordt er nog duffer van wakker dan dat ik gewoon een lorazepam neem om te slapen. En het inslapen is er ook niet echt mee gegarandeerd tenzij ik hoog doseer waardoor ik ultra duf wordt en vaag slaap. Ben Phosphatidylserine al tegengekomen als test booster en aspartic acid of zoiets. Zouden die 3 een goede stack zijn? Ik moet natuurlijk ook rekening houden met de AD die ik slik.

Thanx

• #1.955
Gewoon vitamine D in een goede dosis kan al veel doen tegen depressie ;)

Nadien kan je nog verder zien als dit niet voldoende is. Maar het is een van de oorzaken van depressie.

Melatonine is zeker geen goed idee hierbij. Voor beter te slapen kan je best ook nadien uitdokteren. Dus eenmaal je even vitamine D inneemt vraag je het nog maar eens ;).

Sowieso niet teveel liggen kloten met vitamines en supplementen dan. Stap per stap werken. Zeker gezien elke vitamine (en andere supplementen) verschillende positieve en negatieve effecten hebben.

is de Alpha Muscle van B&F hier al besproken?
ik zou graag eens xtreme van xxl of Alpha Muscle willen proberen maar zit beetje te twijfelen welke beste keus is.

• #1.957
Staat ook ergens tussen ;)

Net bloed laten prikken, bij MediMark in Breda. Vind het er erg amateuristisch uitzien. Het was gevestigd in een pand van een fitnessclub, moest met een trap naar boven en kwam ergens uit in een zolderkamertje. Hier werd mijn bloed afgenomen door een oudere vrouw en een man die amper Nederlands kon. Legitimatiebewijs had ik vergeten, oh geen probleem joh. Ze wisten niet of ik contant moest betalen of via het hoofdkantoor. Ik heb dus maar gewoon contant betaald omdat ik dit had afgesproken met een medewerkster van hoofdkantoor Rdam. Ook wisten ze niet hoe ik aan de uitslag van de test zou komen. Slechte onderlinge communicatie dus.

Toen ik ging zitten vroeg ze waarom ik deze waardes wil weten. Ik antwoord; voor mijn sport en uit nieuwsgierigheid. Vraagt ze; zit je aan de steroïden? Ik; nee, doe ik niet aan. En anders had ik er al heel anders uitgezien.:p

Toen ze bloedsamples verzameld waren werden ze samen met een formuliertje in een grote plastic tas gestopt, dafuq? Zag er erg slordig uit. Het was echt zo'n boodschappentasje.

Nouja 165 euro afgerekend, uitslag kon ik volgende week al verwachten.

Denk dat ik in het vervolg ergens anders laat prikken. Dit komt mij allemaal net wat te cheap over

Terug
Naar boven