MuscleMeat

Testosteron en andere doseringen

SexB

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Wat ik me nu al een paar jaar afvraag is : Hoe bereken je de hoeveelheid die je nodig hebt in een kuur ? Kiest iedereen maar lukraak wat ? Zijn er echter plafondgrenzen voor laat ons zeggen gewichtcategorien ?

Ikzelf heb al meedere kuurtjes achter de rug en ik moet zegge buiten een frontload heb ik nog nooit meer test genomen dan 600mg per week en ik weeg toch een dikke 105 kilo bij 1.78 12-14%.

Moet je het echter testen totdat je werkelijk harde sides en dan de dosering aanpassen ? Ik merk ook nooit echt de testosteron wel men bloeddruk vochtretentie etc maar dit ligt dan meer aan de deca of dianabol. Ik word ook nooit agressief of geil of al die leuke dingen :/. Als er een soort regeltje voor bestaat zou ik daar erg graag van op de hoogte gebracht worden. En is meer test(binne de beperkingen natuurlijk) ook beter ?

ps: trendick ken ik ondertusse :p maar echte nasleep heb ik nooit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Niemand heeft hier wat op te zegge ofwat ?

Ik zou zeggen dat het voor iedereen anders ligt. Is een beetje voor jezelf uitvogelen!

En als je nog groeit op 600 mg/week, waarom dan meer nemen?:)

gewoon op je gevoel en resultaat afgaan

Dit is nou wat ik vaag vind, met deze antwoorden kan je gewoon niks.(no offence btw) Mede hierdoor krijg ik echt het gevoel dat het each to his own taste is wat me toch wel niet het beste lijkt.

Volgens mij moet je zowiezo bloed laten testen voor je je ideale dosering kan berekenen.
Of laten berekenen.

Ik dacht dat er vanaf 250mg al resultaten werden gezien bij sommige mensen,

Mss ben je hier iets mee?
Free & Bioavailable Testosterone calculator

Kan je zoiets berekenen?
Denk dat het een kwestie van proberen is.

Laag beginnen, maar uiteindelijk moet je toch omhoog in je dosering....hoewel sommige toppers zeggen van niet...

Is ooit een onderzoek gedaan door ene Forbes, en daar zijn referentie waarden uitgekomen geloof ik. Is overgins een vrij oud onderzoek hoor, moet je maar ff googelen, mss vind je er wel wat over.

weet dat bv voor deca een bepaalde formule is van aantal mg per kg lichaamsgewicht..
verder goed kijken naar de medische dosering..en daaruit je plan trekken.

voor test geldt overigens...meer=beter!!! ;)

weet dat bv voor deca een bepaalde formule is van aantal mg per kg lichaamsgewicht..
verder goed kijken naar de medische dosering..en daaruit je plan trekken.

voor test geldt overigens...meer=beter!!! ;)

Mja 750 wordt het deze keer denk ik, alhoewel een grammetje ,ook wel niet onaardig klinkt :D

meer is beter (meestal), maar belangrijkste hoe zal je voeding tijdens en vooral! na de kuur eruit zien. Zou zonde zijn als meer test gebruikt en het uiteindelijk toch inlevert..;)

meer is beter (meestal), maar belangrijkste hoe zal je voeding tijdens en vooral! na de kuur eruit zien. Zou zonde zijn als meer test gebruikt en het uiteindelijk toch inlevert..;)

Ja hallo, ik ben geen napo. Ik stel gewoon simpele vragen, waar eig niemand corrrect op kan antwoorden :p

hier is ook geen eensluidend antwoord op is persoonlijk verdomme moeilijke vraag dus eigenlijk.

Veel succes dermee, hou ons op de hoogte van je bevindingen zou ik zeggen...;)

Terug
Naar boven