AndroidHealthClinic

Testosteron Enanthate Only suggeties AUB.

Bezoekers in dit topic

dankje voor de mensen die tenminste normaal reageren, de rest bedankt voor demotiveren jullie kennen me situatie niet en als je het allemaal moet type kan het inderdaad belachelijk overkomen. maja
 
dankje voor de mensen die tenminste normaal reageren, de rest bedankt voor demotiveren jullie kennen me situatie niet en als je het allemaal moet type kan het inderdaad belachelijk overkomen. maja

Je bent 21 groei eens op als je het niet aankan zijn er nog altijd bruggen
 
Je bent 21 groei eens op als je het niet aankan zijn er nog altijd bruggen

En als je net zo praat als dat je typt is het geen wonder dat je geen vrouwen kan krijgen, je komt over als een gigantische pussy en dat heeft niks met gezichtsbeharing te maken
 
Lachertje van het jaar
 
En als je net zo praat als dat je typt is het geen wonder dat je geen vrouwen kan krijgen, je komt over als een gigantische pussy en dat heeft niks met gezichtsbeharing te maken
ja juist dan ben je nog nooit in Antwerpen geweest schat
 
Moest wel lachen om die baardgroei en religie-praat.
 
ging per ongeluk dushi Of heb jij ook ooit een topic gemaakt dat je geen bitches kon krijgen door een te kort aan gezichtsbeharing?:D
Nee dat was over kontbeharing ^^
 
Volgens mij gaat niks jou ervan weerhouden die zooi in je reet te spuiten, ondanks welgemeend advies van mensen op dit forum. Zou zeggen veel plezier en hoop dat je veel baardgroei zal krijgen.
 
ik snap dat jullie van me stats lachen, ik ben er zelf ook totaal niet tevreden over, ik snap de antwoorden volkomen! ik lijk een groentje maar ben ik eigenlijk totaal niet dat is nog het ergen ik weet juist precies waar ik mee bezig ben met uitvoering van workouts & voeding, door de situatie thuis scheiding van me ouders me moeder die deprissief is enzo wordt het voormij ook niet makkelijk, vanmezelf als ik niet meer train zoals afgelopen jaar en alleen maar vet eet dan val ik ontiegelijk veel af ik woog 56 kilo.. dus krijg zwaar ondergewicht,dus moet mezelf gaan verplichte te gaan trainen.. nu 2 maanden aan het trainen strict op voeding en Rust en was 10 kilo aangekomen natuurlijk niet allemaal spiermassa, maar zeker niet van trans vetten!

Maar vorige vorige week weer wat te horen gekregen thuis enzo.. ik hoef natuurlijk niet heel me levensverhaal te gaan vertellen haha maargoed, 3-4 dagen echt slecht gegeten en bijna niet geslapen, waardoor het echt moeilijk oppakke is vanwege de situatie.. gelukkig heb ik vandaag voor t eerst weer kunnen eten als een Beer!

Maja weetje die baardgroei vind ik gewoon echt belangrijk, ik zoek echt een serieuse relatie's, maar ik lijk gewoon nog 17 zeggen er veel...

op een of andere manier trek ik alleenmaar onvolwassen personen aan.

Als ik die test zou doen en krijg meer baardgroei en ben goedonderweg en de kuur is afgelopen dan stop ik echt niet na de zomer zo ben ik niet, dan hoef ik niet perse te groeie maar ik wil wel gewoon me status behouden, het gaat me er uiteindelijk om dan mensen een algemeen beeld
krijge over iemand niet in de winter small en zomer breed. dat vind ik echt bullshit.

Mensen die mij reallife kennen vragen regelmatig of ik voedings schema's en trainingsschema's willen maken omdat ze weten dat ik dat kan.

Kerel serieus...
Chicks vallen voor 90% op je persoonlijkheid, attitude enz.
Het is niet omdat je wat baardgroei extra hebt en pakweg 10kg meer spiermassa hebt dat je DE vrouw van je leven vindt.
Voor de chicks die dat aantrekkelijk vinden ga je misschien een klein voorsprongetje hebben maar als je daarbuiten niks zinnigs
te zeggen hebt kom je nog nergens.
En het feit dat je dit argument aanhaalt toont dat je nog heel wat aan je zelfvertrouwen kan werken. Maak daar je werk van,
gaat je VEEL aantrekkelijker maken dan wat kilo's spieren en wat haartjes extra...

Punt....
 
ik snap dat jullie van me stats lachen, ik ben er zelf ook totaal niet tevreden over, ik snap de antwoorden volkomen! ik lijk een groentje maar ben ik eigenlijk totaal niet dat is nog het ergen ik weet juist precies waar ik mee bezig ben met uitvoering van workouts & voeding, door de situatie thuis scheiding van me ouders me moeder die deprissief is enzo wordt het voormij ook niet makkelijk, vanmezelf als ik niet meer train zoals afgelopen jaar en alleen maar vet eet dan val ik ontiegelijk veel af ik woog 56 kilo.. dus krijg zwaar ondergewicht,dus moet mezelf gaan verplichte te gaan trainen.. nu 2 maanden aan het trainen strict op voeding en Rust en was 10 kilo aangekomen natuurlijk niet allemaal spiermassa, maar zeker niet van trans vetten!

Maar vorige vorige week weer wat te horen gekregen thuis enzo.. ik hoef natuurlijk niet heel me levensverhaal te gaan vertellen haha maargoed, 3-4 dagen echt slecht gegeten en bijna niet geslapen, waardoor het echt moeilijk oppakke is vanwege de situatie.. gelukkig heb ik vandaag voor t eerst weer kunnen eten als een Beer!

Maja weetje die baardgroei vind ik gewoon echt belangrijk, ik zoek echt een serieuse relatie's, maar ik lijk gewoon nog 17 zeggen er veel...

op een of andere manier trek ik alleenmaar onvolwassen personen aan.

Als ik die test zou doen en krijg meer baardgroei en ben goedonderweg en de kuur is afgelopen dan stop ik echt niet na de zomer zo ben ik niet, dan hoef ik niet perse te groeie maar ik wil wel gewoon me status behouden, het gaat me er uiteindelijk om dan mensen een algemeen beeld
krijge over iemand niet in de winter small en zomer breed. dat vind ik echt bullshit.

Mensen die mij reallife kennen vragen regelmatig of ik voedings schema's en trainingsschema's willen maken omdat ze weten dat ik dat kan.

Hahaha wat een troll dit. Baardgroei en status behouden waar de fack praat je over? Je weet wat je aan het doen bent? Je traint nu net 2 maanden, eet 4 dagen slecht, 1 dag goed en denkt gelijk al aan de aas? Dit is een forum voor bodybuilders, niet voor sukkels zoals jou. En typ is normaal man.
 
Hahaha wat een troll dit. Baardgroei en status behouden waar de fack praat je over? Je weet wat je aan het doen bent? Je traint nu net 2 maanden, eet 4 dagen slecht, 1 dag goed en denkt gelijk al aan de aas? Dit is een forum voor bodybuilders, niet voor sukkels zoals jou. En typ is normaal man.

Waar zijn onze ifbb pros dan? stoer is doen is ook een kunst
 
Kerel serieus...
Chicks vallen voor 90% op je persoonlijkheid, attitude enz.

Uiterlijk lokt, persoonlijkheid doet blijven.

Maar ja, TS moet eerst zijn eigen leven op de rails krijgen voordat hij aan gleufdieren gaat beginnen want zo gaat het niks worden, met of zonder baard.

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

wil je God erbuiten laten?

Alvast bedankt voor uw medewerking :)

A2zjdLG.png
 
dankje voor de mensen die tenminste normaal reageren, de rest bedankt voor demotiveren jullie kennen me situatie niet en als je het allemaal moet type kan het inderdaad belachelijk overkomen. maja

als je nu al gedemotiveerd bent, hoe ga je dat doen als je strax in je nakuur zit?

ik zie jou al echt jank posts maken dat je het leven niet meer ziet zitten omdat je kuur niet gaf wat je wil, nu ga je off en raak je gainz kwijt en boven alles heb je nog geen bitch kunnen krijgen.
 
Uiterlijk lokt, persoonlijkheid doet blijven.

Maar ja, TS moet eerst zijn eigen leven op de rails krijgen voordat hij aan gleufdieren gaat beginnen want zo gaat het niks worden, met of zonder baard.

Uiterlijk lokt dat klopt maar een beetje deftige chick zal je snel de rug toekeren als je daarnaast geen persoonlijkheid hebt.
Dan sta je toch snel weer voor lul.

Vandaar mn comment aan TS om zn zelfvertrouwen aan te pakken.
Zn lichaam ontwikkelen kan daarbij helpen maar er is meer dan dat...
 
Sinds ik test only doe maak ik de beard gains van mijn leven
 
Plak gewoon een beetje schaamhaar op je gezicht en doe een paar truien over elkaar aan. Test het eerst eens uit of je zo chickies kan regelen.
Als je zo ineens pua master bent zou ik de spuit er gelijk inzetten. Anders word je straks depri in je nakuur voor niks.
 
Back
Naar boven