XXL Nutrition

Testosteron Enanthate Only suggeties AUB.

Plak gewoon een beetje schaamhaar op je gezicht en doe een paar truien over elkaar aan. Test het eerst eens uit of je zo chickies kan regelen.
Als je zo ineens pua master bent zou ik de spuit er gelijk inzetten. Anders word je straks depri in je nakuur voor niks.

Nakuur? Nakuur is voor quitters

Ahh teer zieltje

Als je het allemaal zo moeilijk hebt, zou ik vooral gaan kuren ja. Heel verstandig.

Uiterlijk lokt, persoonlijkheid doet blijven.

Maar ja, TS moet eerst zijn eigen leven op de rails krijgen voordat hij aan gleufdieren gaat beginnen want zo gaat het niks worden, met of zonder baard.

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

A2zjdLG.png

stop please :s:s:s:s

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Wtf? Ik heb het over bodybuilders, en dan moet je per se ifbb pro zijn?

oh dus omdat wij liften en whey potten in onze kasten hebben en een beetje gains maken zijn wij bodybuilders?

IFBB zijn bodybuilders.

Dus iemand die aan zijn lichaam bouwt door te liften is geen bodybuilder ?
Wat betekend bodybuilder dan?

Dus iemand die aan zijn lichaam bouwt door te liften is geen bodybuilder ?
Wat betekend bodybuilder dan?

noem het please fitness.

noem please iemand een bodybuilder pas als hij ifbb pro is. Je gaat ook niet iemand die op straat voetbal een voetballer noemen. een voetballer is hij pas wanneer hij een prof contract heeft.

noem het please fitness. noem please iemand een bodybuilder pas als hij ifbb pro is. Je gaat ook niet iemand die op straat voetbal een voetballer noemen. een voetballer is hij pas wanneer hij een prof contract heeft.

Hoe noem je dan iemand op straat voetbalt?
Een straatballer? of een voetstrater?

noem het please fitness.

noem please iemand een bodybuilder pas als hij ifbb pro is. Je gaat ook niet iemand die op straat voetbal een voetballer noemen. een voetballer is hij pas wanneer hij een prof contract heeft.

Ik voetbal maar ben geen prof, ben ik dan geen voetballer? :treuren:

ok jullie zijn allemaal bodybuilders blij?

Nu is kijken hoeveel van jullie ooit op een podium zullen komen lol :$

ok jullie zijn allemaal bodybuilders blij?

Nu is kijken hoeveel van jullie ooit op een podium zullen komen lol :$

Je bent niet een bodybuilder als je wedstrijden doet hoor. Je bent ook niet alleen maar een voetballer als je een pro bent.

Jij bent toch ook gewoon een clown ondanks dat je niet wordt betaald voor je domme uitspraken.

@ ,: Niet om het een of ander, maar wat ben jij je als een droeft**ter aan het gedragen. Je lijkt wel een onzekere puber van 15. Doe eens ff normaal man, of blijf gewoon weg.

Arnold was 1,86

weet ik
ik ben fitnesboy :s dat zeggen meisjes toch altijd ' doe je fitness '

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

ja maar jullie hebben arnolds genen niet en ik heb die wel dus stil

arnold 1.86.

basmca 1.86

eatengain 1.68

wie heeft er hier nou arnold genen?

jelly?

Terug
Naar boven