XXL Nutrition

Testosteron-productie

41149

Cool Novice
Waardering
0
Begin maart dit jaar ben ik begonnen met mijn eerste kuurtje.

8 weken: 200mg deca /pw
25 mg dianabol /pd

Nagekuurd met Clomid.

Is dus ongeveer 4 maanden geleden dat ik gestopt ben.

Afgelopen vrijdag heb ik bloed laten prikken en testosteron checken.
Maandag kreeg ik de uitslag, Testosteron in mijn bloed: 0.7 (welke eenheid weet ik niet).

De dokter zij er wel bij dat dit extreem laag was.

Wat denken jullie hiervan? Is mijn eigen testosteron productie niet opgang gekomen?

eigenlijk toch raar dat sommigen van ons al na een kuurtje een lage testgehalte hebben, wat moet het dan wel niet zijn bij wedstrijdatleten?
ik zou avena sative, ZMA en Tribilus eens stacken voor een tijdje, eens zien of er dan ietsje verschil in komt.
btw hoe oud ben je?

ook drop laten staan, schijnt enorm de test aanmaak te onderdrukken.

heb er eens een onderzoek van gelezen.

Is de normale waarde niet 10 tot 12 ofzo? Dan is dit wel heeeel laag!

• Topic Starter Topic Starter
Beast N°1 zei:
eigenlijk toch raar dat sommigen van ons al na een kuurtje een lage testgehalte hebben, wat moet het dan wel niet zijn bij wedstrijdatleten?
ik zou avena sative, ZMA en Tribilus eens stacken voor een tijdje, eens zien of er dan ietsje verschil in komt.
btw hoe oud ben je?

Ik ben 21

• Topic Starter Topic Starter
Drop eet ik niet.

dice zei:
Is de normale waarde niet 10 tot 12 ofzo? Dan is dit wel heeeel laag!

klopt de normale waarde hoort tussen de 7 en 12 te liggen.
ik weet niet wat de leeftijd van deze knul is en/of hij een typfout gemaakt heeft of de dokter niet begrepen heeft met zijn 0.7 want das EXTREEM laag!!
ik vraag me dan ook af of hij nog wel ballen in zijn zakje heeft of dat er nog enkel poeder inzit.
beste zou zijn mocht deze waarde echt zo laag zijn eens een endocrinoloog bezoeken en de klacht voorleggen.
mocht je dit niet willen of durven zorg dan dat je een goede nakuur doet met humegon, pregnyl en clomid en dan met redelijke doseringen die normaal voor patienten zijn!

veel succes en mocht het niks worden kun je je altijd nog omlaten bouwen tot een meisje en bel me dan ff :D :D :D

PIPO
veel succes en mocht het niks worden kun je je altijd nog omlaten bouwen tot een meisje en bel me dan ff

:D heerlijk................

pipo zei:
ik weet niet wat de leeftijd van deze knul is en/of hij een typfout gemaakt heeft of de dokter niet begrepen heeft met zijn 0.7 want das EXTREEM laag!!
ik vraag me dan ook af of hij nog wel ballen in zijn zakje heeft of dat er nog enkel poeder inzit.
beste zou zijn mocht deze waarde echt zo laag zijn eens een endocrinoloog bezoeken en de klacht voorleggen.
mocht je dit niet willen of durven zorg dan dat je een goede nakuur doet met humegon, pregnyl en clomid en dan met redelijke doseringen die normaal voor patienten zijn!

veel succes en mocht het niks worden kun je je altijd nog omlaten bouwen tot een meisje en bel me dan ff :D :D :D

Ligt het niet aan de eenheid waarin de arts rekent? In eenheden achter de comma is het 0.7, als je andere eenheden gebruikt kom je op 7, 70 of 700.

Het verschil tussen microgram of gram is natuurlijk ook groot, maar met getallen achter de comma evenveel.

Ik bedoel, als het echt verontrustend zou zijn geweest, dan had je nu wel een verwijskaart naar een academisch ziekenhuis oid.

heb je voor de kuur ook je bloedwaardes laten checken? Want mischien had je al een lage T-waarde voordat je dat kuurtje begon.

mag je maanden na een kuur nog hcg zetten als je ballen nog niet volledig terug op grootte zijn? zoja hoeveel dan wel?

Dit is het zoveelste draadje waarin ik lees dat een deca gebruiker lang na zijn kuur nog steeds last heeft van een onderdrukte test. aanmaak. Het is een beruchte bijwerking van Deca, samen met de de Deca-d*ck :D
Laat het over een half jaar nog eens testen, hoogstwaarschijnlijk ziet het er dan al weer stukken beter uit.

Je begint in maart met je kuur van 8 weken. Dus maart en april ben je aan het kuren.

Voordat de deca er helemaal uit is, zitten we al aan eind mei. Daarna komt pas clomid en dan zitten we dus al in juni.

Hoe kom jij dan aan 4 maanden?

Clomid brengt de produktie wel weer opgang maar daarna kan je wel weer wat terugvallen, je lichaam moet het nog steeds zelf op gaan pakken.

pipo zei:

Ik heb onlangs men bloed laten testen, ook op testosteron.
Daarop staat dat de waarde tussen 2.8 en 8 zou moeten liggen, ik had meer dan 15 !!! :D (was wel bezig met deca - sus kuurtje)

muscleboy zei:
Ik heb onlangs men bloed laten testen, ook op testosteron.
Daarop staat dat de waarde tussen 2.8 en 8 zou moeten liggen, ik had meer dan 15 !!! :D (was wel bezig met deca - sus kuurtje)

Dat heeft dan toch ook geen zin tijdens een kuur met testosteron erin ???

ik heb op 1 april men laatste deca gezet, nu vandaag zijn me ballen nogaltijd kleiner, coïtuslust is stilletjes terug aan het komen op het oude niveau, de massa zit er nog voor 75% op, ik voel echt dat die kuur een grote impact op me heeft gehad, velen zeiden gebruik geen deca dit dat.... maar ik wou niet luisteren, ik heb nagekuurd met nolva en clomid voor 3 weken. ik wou normaal in aug een tweede kuur doen, maar ik ga wachten , want ik denk dat er toch nog iets mis is in men lijf, een dezer dagen ga ik eens men bloedtestje laten doen dan weten we het.
nu vroeg ik me af wat ik zou knn doen buiten die geldklopperijproducten die geen hol uithalen, heb tribilus, ZMA gebruikt maar helpt geen hol.
is het verstandig om nu nog hcg te gebruiken?

Terug
Naar boven