Fitness Seller

Testosteron-productie

endymion zei:
Dat heeft dan toch ook geen zin tijdens een kuur met testosteron erin ???

Was niet expres om testosteron te testen he.
Was voor allerlei andere zaken te testen en had gevraagd om ondertussen mijn testosteron ook eens te testen.

Beast N°1 zei:
ik heb op 1 april men laatste deca gezet, nu vandaag zijn me ballen nogaltijd kleiner, coïtuslust is stilletjes terug aan het komen op het oude niveau, de massa zit er nog voor 75% op, ik voel echt dat die kuur een grote impact op me heeft gehad, velen zeiden gebruik geen deca dit dat.... maar ik wou niet luisteren, ik heb nagekuurd met nolva en clomid voor 3 weken. ik wou normaal in aug een tweede kuur doen, maar ik ga wachten , want ik denk dat er toch nog iets mis is in men lijf, een dezer dagen ga ik eens men bloedtestje laten doen dan weten we het.
nu vroeg ik me af wat ik zou knn doen buiten die geldklopperijproducten die geen hol uithalen, heb tribilus, ZMA gebruikt maar helpt geen hol.
is het verstandig om nu nog hcg te gebruiken?

Als je ballen nog steeds zo klein zijn kan je het doen ja.

1500IU verdelen over 3x 500IU /elke 5 dagen. Dat gevolgd door eventueel 1,5 week 10 a 20mg Nolva omdat HCG toch ook zelf onderdrukt.

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
heb je voor de kuur ook je bloedwaardes laten checken? Want mischien had je al een lage T-waarde voordat je dat kuurtje begon.

Ja, daar zat ik ook al aan te denken.
Heb voor kuur wel bloed laten prikken. Maar niet testosteron laten checken,
alleen algemene controle. Het zou dus best kunnen dat mijn test. al laag was..

endymion zei:
Je begint in maart met je kuur van 8 weken. Dus maart en april ben je aan het kuren.

Voordat de deca er helemaal uit is, zitten we al aan eind mei. Daarna komt pas clomid en dan zitten we dus al in juni.

Hoe kom jij dan aan 4 maanden?

Sorry, rekenfoutje na die 8 weken is het iets minder dan 3 maanden nu.

Ik had een vraagje tussendoor he... Hoe laten jullie die testjes doen, op testosteron waarde...gewoon bij de huisarts zeggen: hey, ik wil m'n hoeveelheid test weten! :) En hij zegt, is prima? Zonder vragen waarom enzo.

MrJ zei:
Als je ballen nog steeds zo klein zijn kan je het doen ja.

1500IU verdelen over 3x 500IU /elke 5 dagen. Dat gevolgd door eventueel 1,5 week 10 a 20mg Nolva omdat HCG toch ook zelf onderdrukt.

dus 15 dagen elke 5 dagen 500iu does the trick?

Je kan de dokter ook gewoon vertellen wat je in je lichaam spuit.
Maar zonder dat te zeggen zal het ook geen probleem zijn denk ik.

ik denk dat dit maar weer een wijze les is voor iedereen!
met deca altijd nakuren met HCG+clomid+nolvadex ,de eventuele sups daar gelaten!

muscleboy zei:
Ik heb onlangs men bloed laten testen, ook op testosteron.
Daarop staat dat de waarde tussen 2.8 en 8 zou moeten liggen, ik had meer dan 15 !!! :D (was wel bezig met deca - sus kuurtje)

heb net ff me sprookjesboek erbij gepakt!

jongens, 0-6 maanden 0,2-6,5 nmol/l
jongens, 7 maanden- start pubertijd 0,2-0,6 nmol/l
jongens, vroege- late pubertijd, 0,6-35 nmol/l
mannen, 12-35 nmol/l

ik weet niet in welke catagorie hij valt, maar ik hoop in de laatste 2 :D :D :D

oja bronvermelding: farmacotherapeutich kompas 2004

Beast N°1 zei:

als je je slapende ballen wilt wakker maken helpen die lage doseringen ECHT niet!!
2 a 3 maal per week 2000 eenheden pregnyl en daarbij 75 eenheden humegon 3 maal per week dit beide circa 6 weken doen en dan wederom je testolevel laten checken.

Beast N°1 zei:

Hangt ervan af hoe zwaar gekrompen ze zijn. Anders maybe langer.

Hogere hoeveelheden zoals Pipo zegt zorgen er voor dat ze eerder hun grootte weer bereiken maar je loopt wel kans op beschadiging van de Leydigg cellen.

Heb onlangs bloed laten trekken en mijn testgehalte was 15 veel te hoog dus ben nu wel aant kuren dus das normaal maar dacht dat de waarden liggen tussen 2,5 en 11 zo zei de dr tegen mij.

Heb ooit ook op 1,4 gestaan,laag dus,heb dan tribulus genomen en is toen goed verbetert dus zou dat maar eens doen,veel geluk!

Terug
Naar boven