Fitness Seller

Testteam hg en ug

hoe kan ik eigenhandig en op eigen kosten AS laten testen?

wat zijn de mogelijkheden?

K heb hier nog test e, dboll, proviron liggen.

waar kan ik dat naar toe sturen

Stuur kriel even een PM ofzo...neem wel aan dat iedereen die zegt ''ik heb dit en dit waar kan ik het naartoe sturen?'' snapt dat daar aardig wat kosten aan verbonden zijn? Of snap ik het nu niet?

• Topic Starter Topic Starter
jij snapt het heel erg goed bro

omg sommige mensen denken geloof ik gelijk hun hele voorraad kostenloos op te kunnen sturen :rolleyes:

Hahaha idd d8 al wat denken die gozers wel niet

En nog staat er geen MOD achter Kriels naam!
Moeten we allen gaan staken (niks meer posten) zodat de andere mods wakker worden en Kriel de waardering geeft die hij hoort te krijgen?

LTR

• Topic Starter Topic Starter
En nog staat er geen MOD achter Kriels naam!
Moeten we allen gaan staken (niks meer posten) zodat de andere mods wakker worden en Kriel de waardering geeft die hij hoort te krijgen?

LTR

YEAH KRIELTJE FOR VICE PRESIDENT

Ach toch voor dit topic van 2 mensen karma gehad
Bedankt Martinus,en Mascherano.Deze luitjes hoor je niet zo,maar weten het wel op waarde te schatten.

HAhahahaa andere luitjes schreewen alleen ....kan je testen voor mij ,kan je testen voor mij.
Topic over een blauwe spuitplek leverd meer op ....moet niet gekker worden.

Maar toch uit de reakties blijkt het op qua belang vd leden op waarde te worden geschat.

hahah ja ik kan je geen karma geven want volgens mij wil je die van mij niet ....hahahaha maar zoals je weet scat iedereen dit wel op waarde ;waarde krieltje

kun je niet iets vertellen over de hgh,voor de rest, ga zo door, kan je ook geen karma geen anders kreeg je hem

ik betaal mijn test liever Zelf..

als ik het goed begrijp gaan hiet de resultaten komen te staan van testen van zowel HG en UG labs ben erg benieuwd
:)

Welke UG labs gaan er getest worden en hoe kan dat zonder reclame gedaan worden en word er wel eerlijk met de inhoud van zoon UG vialtje omgegaan? iedereen kan m toch vullen met ander spul wat b.v. uit de apotheek kom if wat dan ook toch?

Hoe gaat dat test team in zijn werk van je dan?

Wat is het doel hiervan?

Wat zegt 1 vial van een UG product op een batch?

En dan heb ik t over al die mooie labeltjes die er worden afgedrukt die mischien wel 4 BATCHES mee gaan... begrijp je waar ik naar toe wil?

Totaal onzin dan toch al die labtesten nader mijn inziens, maar wel leuk voor een moment opnamen toch?

Er zal dan toch wel een soort van verkapte reclame achter zitten?

Hoe moet ik dat oppakken?

Of heb ik ongelijk?

Wie heeft hier een duidelijk antwoord op?

Ik hoop dat deze post niet verwijdert wordt.

XXX

Dank voor de uitleg

Welke UG labs gaan er getest worden en hoe kan dat zonder reclame gedaan worden en word er wel eerlijk met de inhoud van zoon UG vialtje omgegaan? iedereen kan m toch vullen met ander spul wat b.v. uit de apotheek kom if wat dan ook toch?

Hoe gaat dat test team in zijn werk van je dan?

Wat is het doel hiervan?

Wat zegt 1 vial van een UG product op een batch?

En dan heb ik t over al die mooie labeltjes die er worden afgedrukt die mischien wel 4 BATCHES mee gaan... begrijp je waar ik naar toe wil?

Totaal onzin dan toch al die labtesten nader mijn inziens, maar wel leuk voor een moment opnamen toch?

Er zal dan toch wel een soort van verkapte reclame achter zitten?

Hoe moet ik dat oppakken?

Of heb ik ongelijk?

Wie heeft hier een duidelijk antwoord op?

Ik hoop dat deze post niet verwijdert wordt.

XXX

Dank voor de uitleg

Blijkbaar zijn we dan uitgepraat....

En nee, je post word niet weg gehaald.
Wel jammer dat men niet eens wat positiever tegen dingen aan kijkt.
Er steekt NIETS achter, en zodra dat wel zo is gaan die rapporten eraf!!!

Even een nieuwtje:

Er zijn wat rapporten onderweg, deze worden dinsdag op z'n laatst geplaatst.

Niet elke uitslag is even leuk, maar ook de minder leuke moeten worden geplaatst.
Ondanks dat het aantal testen beperkt zijn gebleven (door omstandigheden), wil ik ''DE TESTER'' hartelijk bedanken voor zijn tijd.

Nou ik ook bij deze: "Tester" bedankt.

Terug
Naar boven