Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke UG labs gaan er getest worden en hoe kan dat zonder reclame gedaan worden en word er wel eerlijk met de inhoud van zoon UG vialtje omgegaan? iedereen kan m toch vullen met ander spul wat b.v. uit de apotheek kom if wat dan ook toch?
Hoe gaat dat test team in zijn werk van je dan?
Wat is het doel hiervan?
Wat zegt 1 vial van een UG product op een batch?
En dan heb ik t over al die mooie labeltjes die er worden afgedrukt die mischien wel 4 BATCHES mee gaan... begrijp je waar ik naar toe wil?
Totaal onzin dan toch al die labtesten nader mijn inziens, maar wel leuk voor een moment opnamen toch?
Er zal dan toch wel een soort van verkapte reclame achter zitten?
Hoe moet ik dat oppakken?
Of heb ik ongelijk?
Wie heeft hier een duidelijk antwoord op?
Ik hoop dat deze post niet verwijdert wordt.
XXX
Dank voor de uitleg
Ik zou zeggen Karma voor de Tester.
Maar hoe geven we hem dat?
Ik merk een voorkeur dat sommige uitslagen niet aan het licht komen. Ik zal geen namen noemen, maar dit moet niet in een bashtopic eindigen.
Mooi werk van Krielt, Muis en Co. Keep it up en ik denk dat je veel zieltjes blij zal maken op dit forum.![]()
Ik doelde op de negatieve postings in dit topic over mogelijke resultaten na de bekend making dat niet alle resultaten mogelijk in een positief daglicht zullen komen.
Kortom, deze resultaten zullen voor de members van waarde zijn en daarom dus super dat dit initiatief is genomen vanaf Krieltjes en Co's kant.![]()