Fitness Seller

Testteam hg en ug

Ik zou zeggen Karma voor de Tester.
Maar hoe geven we hem dat????

Niet

ik stel in ieder geval voor de test results topics te sluiten voor andere posts. gewoon alleen info en geen bull shit eronder.

Krijg je ook geen problemen!

• Topic Starter Topic Starter
Welke UG labs gaan er getest worden en hoe kan dat zonder reclame gedaan worden en word er wel eerlijk met de inhoud van zoon UG vialtje omgegaan? iedereen kan m toch vullen met ander spul wat b.v. uit de apotheek kom if wat dan ook toch?

Hoe gaat dat test team in zijn werk van je dan?

Wat is het doel hiervan?

Wat zegt 1 vial van een UG product op een batch?

En dan heb ik t over al die mooie labeltjes die er worden afgedrukt die mischien wel 4 BATCHES mee gaan... begrijp je waar ik naar toe wil?

Totaal onzin dan toch al die labtesten nader mijn inziens, maar wel leuk voor een moment opnamen toch?

Er zal dan toch wel een soort van verkapte reclame achter zitten?

Hoe moet ik dat oppakken?

Of heb ik ongelijk?

Wie heeft hier een duidelijk antwoord op?

Ik hoop dat deze post niet verwijdert wordt.

XXX

Dank voor de uitleg

Gozer het is jammer dat jij verkapt je frustratie kan spuiien.Er zijn weinig tot geen mensen die precies weten wat jij bedoelt.

Dus met zo een inkopper kan jij iedereen zand in de ogen strooien, en iedereen op een verkeerd spoor zetten.

Wij weten echt wel wanneer jij pas happy bent.

Dus maw stop AUB ermee om integere pogingen om iets op te zetten in de kiem te smoren.Daar hebben de members van dit forum helemaal niets aan.

Ik zou zeggen Karma voor de Tester.
Maar hoe geven we hem dat????

geef het aan de initiatief nemers :thumb

@ Kevin heel het leven is een moment opname.......dus niets is zeker op 1 ding na en dat is dat er een einde aankomt,wanneer dat weten de meesten (gelukkig) niet.
het zegt iets over de kwaliteit op dat moment van die batch.

reclame maken, ik ben van mening dat de initiatief nemers professioneel genoeg zijn, zo niet zijn hier op dit board genoeg wakkere mensen die ze daarop zullen aanspreken,
en T is er ook nog.

Laatst bewerkt:
hoop dat ze dit topic schoon houden
m. a. w. dat sommige het niet komen verpesten :)

Er staat al teveel onzin tussen.
Gewoon wachten op de uitslagen en dan zien we wel verder.

Op slot die hap.

Nee jongens DIT IS NIET HET TOPIC VOOR UITSLAGEN.
Het gaat hier om de uitleg,OVER het testeam.

Hier mag geroepen worden wat er in jullie opkomt.

Niets dan respect, voor sommige mensen is het ook nooit goed..

Vind ik ook altijd maar jammeren en jammeren,zijn net oude wijven die hele dagen over het weer lullen.
Die mensen steken daar hun tijd en geld in,dus respect voor hun is het minste wat je kan doen.

Ik merk een voorkeur dat sommige uitslagen niet aan het licht komen. Ik zal geen namen noemen, maar dit moet niet in een bashtopic eindigen.

Mooi werk van Krielt, Muis en Co. Keep it up en ik denk dat je veel zieltjes blij zal maken op dit forum. :)

Ik merk een voorkeur dat sommige uitslagen niet aan het licht komen. Ik zal geen namen noemen, maar dit moet niet in een bashtopic eindigen.

Mooi werk van Krielt, Muis en Co. Keep it up en ik denk dat je veel zieltjes blij zal maken op dit forum. :)

Verklaar je nader

Ik doelde op de negatieve postings in dit topic over mogelijke resultaten na de bekend making dat niet alle resultaten mogelijk in een positief daglicht zullen komen.

Kortom, deze resultaten zullen voor de members van waarde zijn en daarom dus super dat dit initiatief is genomen vanaf Krieltjes en Co's kant. :)

Ik doelde op de negatieve postings in dit topic over mogelijke resultaten na de bekend making dat niet alle resultaten mogelijk in een positief daglicht zullen komen.

Kortom, deze resultaten zullen voor de members van waarde zijn en daarom dus super dat dit initiatief is genomen vanaf Krieltjes en Co's kant. :)

Thx bro,

maar ik ben er vrijwel 1000% zeker van dat ALLE in NL en Belgie UG labs gewoon goede gear hebben

GG
PRODEGY
EPL
EP
RED DRAGON

Daarvan zijn veel belangen bij dat deze goede gear leveren.Ik geloof niet zo snel in bunk van deze gasten.
Het grote gevaar is toch de HG.
Er komen nu nog 3 HG producten aan.

GALENIKA 248 mg Test E per 250 mg ECHT
OMNADREN 64 mg nandrolone FAKE
TEST PROP FARMAK 50mg 10,23mg Test propionaat FAKE

In deze producten schuilt het gevaar dus

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo luitjes,weer een stapeltje testraporten binnen.
Muis zal as week of eerder posten.

gaat hier om een

SERM
Anti A
Test ester
Deconaat

Alle van EP

Laatst bewerkt:
100 punten,word veel tijd en moeite in gestoken goed bezig!! kriel & co

he kriel en maus, jullie hebben te veel credit om je zelf te moeten verdedigen, laat ik het zo zeggen ook ik ben een oude rot, meer dan 15 jr ervaring, ik heb alles gehad. Ik weet na al die jaren wat werkt en niet, ik weet genoeg om een eigen oordeel te maken.
Indien iemand jullie test niet geloofd, laat ze.
Ik ben onafhankelijk maar heb zoveel ervaring dat ik, en andere, laten we zeggen echte dikke/brede mannen pakken. Indien iemand daar vraagtekens bij zet dan is het zijn goed recht, maar doet de waarheid te kort.

Mensen even een onafhankelijk, meer dan 15 jr ervaring, neem van mij aan, wedstrijdlui
die ik ken die pakken wat werkt, geloof je de testen niet ga je eigen gang maar ,

gr Dave ook een oude rot,

thx gasten..............sta steeds meer versteld van die labs

Goed bezig.

Jullie steken er veel tijd in.

Klasse

Ok luitjes,

Het testteam nadert het eind.We zijn ip uitgetest.

Vele suppliers zullen opgelucht zijn,dat hun scam niet aan het licht gekomen is,maar ik denk dat het belangrijkste is dat we een conclussie kunnen trekken omtrent het EEUWIGE gezeik over de UG labs.

Voor mijzelf is dus gebleken dat de poeders die aangeleverd worden,van goede kwaliteit zijn.En er geen afnamen is van kwaliteit door onze vrienden van RAW DEAL.

Ik dank Maus en onze testvriend voor de samenwerking.Vond het erg leuk allemaal.
Er zijn er een aantal onder ons die hun monsters hebben laten testen bij de tester.Van deze raporten heb ik geen kopieen.Kan dus zeggen dat er meer getest is dan wij hebben kunnen plaatsen,maar dit is waarchijnlijk alleen maar commercieel belang voor de aanvrager geweest.
Maar ook zijn er gasten die hun rapporten aan het board geschonken hebben.Voornamelijk gaat mijn dank dan uit aan Mr P. Thanx bro

Ik ben er van overtuigd dat we het goed op orde hebben,zeker op DBB.

Er komen nog een aantal results,dat zal nog wat Norma zijn,en nog 1-2 beloofde tests,van Prodigy (sorry boys for the delay maar er word aan gewerkt,zoals beloofd)

Luitjes bedankt voor de interesses in de raporten,gaf toch weer een extra dimensie.

groetjes

Terug
Naar boven