rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je wel krielemans en Maus en de geheime tester ...alleen ik vind het jammer dat het stopt....want ik vind dit gewoon zeer interessant.
Ja jack ik weet het,maar aan al die dingen moet een eind komen.Erg veel rompslomp voor de tester,en het geregel daaromheen.
Het goede is,dat de UG labs er gewoon goed voor staan,zodat we iig aan die kwaliteit niet hoeven te twijfelen.
HG is een ander verhaal,hierin zitten toch de meeste missers.
hmmm frietjes met stoofvlees daar hoort eigenlijk een Leffe bij...
Ok luitjes,
Het testteam nadert het eind.We zijn ip uitgetest.
Vele suppliers zullen opgelucht zijn,dat hun scam niet aan het licht gekomen is,maar ik denk dat het belangrijkste is dat we een conclussie kunnen trekken omtrent het EEUWIGE gezeik over de UG labs.
Voor mijzelf is dus gebleken dat de poeders die aangeleverd worden,van goede kwaliteit zijn.En er geen afnamen is van kwaliteit door onze vrienden van RAW DEAL.
Ik dank Maus en onze testvriend voor de samenwerking.Vond het erg leuk allemaal.
Er zijn er een aantal onder ons die hun monsters hebben laten testen bij de tester.Van deze raporten heb ik geen kopieen.Kan dus zeggen dat er meer getest is dan wij hebben kunnen plaatsen,maar dit is waarchijnlijk alleen maar commercieel belang voor de aanvrager geweest.
Maar ook zijn er gasten die hun rapporten aan het board geschonken hebben.Voornamelijk gaat mijn dank dan uit aan Mr P. Thanx bro
Ik ben er van overtuigd dat we het goed op orde hebben,zeker op DBB.
Er komen nog een aantal results,dat zal nog wat Norma zijn,en nog 1-2 beloofde tests,van Prodigy (sorry boys for the delay maar er word aan gewerkt,zoals beloofd)
Luitjes bedankt voor de interesses in de raporten,gaf toch weer een extra dimensie.
groetjes
Mmmmm... lekker land is het toch. Wanneer komen jullie bij Nederland aan?
Kunnen we zeggen dat al dat lekkers van ons is.![]()