MuscleMeat

Kapen Testraporten REACTIE

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
''Voor de goede orde: je hebt geen toestemming nodig, zolang bron vermelding er staat.''

Misschien niet, maar heel heel misschien zouden de mensen het leuk vinden als je ze even om toestemming had gevraagd.

En dat probeer ik dus de hele tijd uit te leggen, niet over na gedacht, omdat ik andere regels ken

Ja nu achteraf idd, wist ik veel dat er zo moeilijk over gedaan zou worden.

Tja wat is 3500......verdien dat in een middagie op DBB.
Gaat erom gozer,dat we met zijn allen info verzamelen.
Alles wat hier gebeurd is uit EIGEN ZAK.Master T heeft geen zak centjes om de leden in het AS hok te voorzien van testraporten.

Wij hebben een potje,wat middlen en contacten.Hoop uren verder heb je dan wat raporten.
Tuurlijk kan je zeggen,kunnen we naar andere fora lopen en het aanbieden......waarom,wat worden wij er wijzer van.

Het gaat erom dat je zoiets gewoon netjes vraagd.Misschien zeggen we wel ja....misschien zeggen we liever niet.

Er zijn posters hier die ik NEVER tegenkom in de AS sectie,en ff komen rellen.
Tuurlijk internet,vrije copieright etc.Maar neemt niet af dat DIT TESTTEAM uniek in zijn soort is,en op een goede manier aan eerlijke testraporten komt.Heb ik op een ander forum nog niet gezien,ja een uitreksel uit ANABOLICS 2005-2007

• Topic Starter Topic Starter
Heb nergens beweerd dat t testteam of de publicaties slecht zijn, post ze niet voor niets he! inclusief linkje om te laten zien dat t van DBB af komt.

Maar goed, zal eerst volgende x toestemming vragen.

rustig jongens, ik ben er zeker van dat de mods van de andere fora zeker niet tegen de schoenen van de testers willen stoten en de betreffende topics willen weghalen als het gevraagd wordt.

Het is nu wel duidelijk voor hem volgens mij.

Ik heb het met onderhandelen besproken middels pm.
Na wat heen en weer gestuur zijn we het eens dat er op zn minst een soort van overleg had plaats mogen vinden.

Die discussie is klaar en over.

Dat de rapporten op andere fora komen is erg goed voor de gebruiker, maar de manier waarop ging dus even verkeerd.

Bij deze is dus alles opgelost en kan iedereen ophouden met vloeken en tieren....danku!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven