Fitness Seller

Teveel aminozuren? wat gebeurd ermee?

vivadelpiero

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m82
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Luitjes,

Ik gebruik al 4 maanden liquid aminozuren van de tuinen.
Ik heb altijd gelezen 3x per dag 2 eetlepels.
Nu is het zo dat het 3x per dag 2 theelepels zijn:D
Af en toe deed ik zelf 3 eetlepels :S

Wat gebeurd er in je lichaam met de teveel aminoos?
Kan je hier ziek van worden?

Mvg Mike

je poept ze uit:)

luitjes,

ik gebruik al 4 maanden liquid aminozuren van de tuinen.
Ik heb altijd gelezen 3x per dag 2 eetlepels.
Nu is het zo dat het 3x per dag 2 theelepels zijn:d
af en toe deed ik zelf 3 eetlepels :s

wat gebeurd er in je lichaam met de teveel aminoos?
Kan je hier ziek van worden?

Mvg mike

???aas?

Een teveel aan aminozuren wordt ofwel gebruikt om energie te genereren of je plast ze gewoon weer uit.

• Topic Starter Topic Starter
ok thx...

Maar dit staat fout dit hoord niet in AAS te staan.

My bad!!

Je neemt het grootste deel op in je darmen, daarvan wordt, afhankelijk van je hormoonstatus, energieniveau (en spierschade?) een deel gebruikt voor de aanmaak van eiwit en de rest wordt verbrandt (genereren van energie) waarvan je de restproducten uitplast.

Het is mogelijk om nierschade te krijgen door een teveel aan eiwit in je voeding. Maar volgens mij gebeurt dit niet zo snel, desalniettemin is het verstandig om in ieder geval genoeg te drinken elke dag. Mocht je eventueel al problemen met je nieren hebben is het ook vast een ander verhaal.

Het is mogelijk om nierschade te krijgen door een teveel aan eiwit in je voeding.

daar heb ik nog nooit van gehoord (behalve wellicht van BB'ers die 500 gram per dag nemen en 2 gram test per week zetten ...... (hint))

Maar volgens mij gebeurt dit niet zo snel, desalniettemin is het verstandig om in ieder geval genoeg te drinken elke dag. Mocht je eventueel al problemen met je nieren hebben is het ook vast een ander verhaal.

uiteraard !

daar heb ik nog nooit van gehoord (behalve wellicht van BB'ers die 500 gram per dag nemen en 2 gram test per week zetten ...... (hint))!
Het is wel bewezen dat minder eiwit in het eten verslechtering van bestaand nierfalen kan doen stoppen of vertragen. Ik kan me wel voorstellen dat het ook met minder eiwit mogelijk is, in ieder geval tot het tegendeel is bewezen.

Terug
Naar boven